Sebastian.R Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Pryskam sobie dzisiaj szbybe (swiatla wlaczone) i....brak ochlapanej maski.... Po klikalem jeszcze kilka razy dluzej i z przykroscia stwierdzilem, że spryskiwacze reflektorow przestaly sie wysuwac. Powiedzcie mi jak to jest zbudowane? Kazdy spryskiwacz ma swoj silniczek? Bo oba sie nie wysuwaja i zastanawiam sie czy to taki zbieg okolicznosci, ze padly oba czy jeden silniczek jest na 2 reflektory? Czy ktos przerabial naprawe? Jakie koszty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferdek Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Spryskiwacze wysuwają sie pod wplywem ciśnienia płynu,które daje,pompka. 1.sprawdz obecność płynu 2.posłuchaj czy chodzi silniczek 3.sprawdź szczelność węży od zbiorniczka do spryskiwaczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 1) jest, bo na szyby leci 2) jutro sprawdze na wylaczonym aucie - tylko nie wiem czy by zadzialaly na wylaczonym? Bo wtedy xenony i tak sa wylaczone, a na wlaczonym aucie nie ma szans uslyszec 3) good idea Myslalem jeszcze o bezpieczniku... pytanie tylko czy jest jakis oddzielny. Jutro sprawdze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 Silnik nie musi być włączony, żeby były włączone światła i działał spryskiwacz Więc spokojnie sprawdzisz. Poza tym fakt, że płyn leci na szybę nie oznacza, że ilość płynu jest wystarczająca :arrow: u mnie (a mam MY'07 - wprawdzie nie WRX, żałuję, ale też z ksenonami) jest tak, że gdy płynu jest już mało działają spryskiwacze na szybę, a na światła już nie. Zatem zacznij od dolania płynu do zbiorniczka - jeśli to nie pomoże, to wtedy zaczniesz się martwić :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 24, 2010 Author Share Posted May 24, 2010 Plynu jest na full. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafcio78 Posted May 24, 2010 Share Posted May 24, 2010 To przynajmnie jedną przyczynę możesz wykluczyć :wink: W takim wypadku może jakiś syf Ci się dostał do tych "teleskopów", na których wysuwają się spryskiwacze (jechałeś za kimś po błocie np?), przez co ciśnienie płynu nie jest w stanie ich wysunąć. Może oczyszczenie coś da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edge Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Podlacze sie pod temat. Wyrwana zostala u mnie zaslepka (Impreza MY06) od spryskiwacza reflektora. Zakupilem zaslepke wraz z koncowka do spryskiwania. Prosze powiedzcie jak sie to instaluje? Czy konieczne jest zdjecie zderzaka? (wydaje mi sie ze nie) Dziekuje z gory za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Zakupilem zaslepke wraz z koncowka do spryskiwania. Prosze powiedzcie jak sie to instaluje? Czy konieczne jest zdjecie zderzaka? (wydaje mi sie ze nie) Nie jest konieczne do montażu samej zaślepki. Musisz tylko złapać mocno za dyszę, wyciągnąć ją, "wklikać" zaślepkę i opuścić. Natomiast jeśli chcesz wymienić też dyszę, to będzie Ci to bardzo ciężko zrobić bez zdjęcia zderzaka - ja sobie tego nie wyobrażam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now