Sebastian.R Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Pryskam sobie dzisiaj szbybe (swiatla wlaczone) i....brak ochlapanej maski.... Po klikalem jeszcze kilka razy dluzej i z przykroscia stwierdzilem, że spryskiwacze reflektorow przestaly sie wysuwac. Powiedzcie mi jak to jest zbudowane? Kazdy spryskiwacz ma swoj silniczek? Bo oba sie nie wysuwaja i zastanawiam sie czy to taki zbieg okolicznosci, ze padly oba czy jeden silniczek jest na 2 reflektory? Czy ktos przerabial naprawe? Jakie koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Spryskiwacze wysuwają sie pod wplywem ciśnienia płynu,które daje,pompka. 1.sprawdz obecność płynu 2.posłuchaj czy chodzi silniczek 3.sprawdź szczelność węży od zbiorniczka do spryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 1) jest, bo na szyby leci 2) jutro sprawdze na wylaczonym aucie - tylko nie wiem czy by zadzialaly na wylaczonym? Bo wtedy xenony i tak sa wylaczone, a na wlaczonym aucie nie ma szans uslyszec 3) good idea Myslalem jeszcze o bezpieczniku... pytanie tylko czy jest jakis oddzielny. Jutro sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Silnik nie musi być włączony, żeby były włączone światła i działał spryskiwacz Więc spokojnie sprawdzisz. Poza tym fakt, że płyn leci na szybę nie oznacza, że ilość płynu jest wystarczająca :arrow: u mnie (a mam MY'07 - wprawdzie nie WRX, żałuję, ale też z ksenonami) jest tak, że gdy płynu jest już mało działają spryskiwacze na szybę, a na światła już nie. Zatem zacznij od dolania płynu do zbiorniczka - jeśli to nie pomoże, to wtedy zaczniesz się martwić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Plynu jest na full. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 To przynajmnie jedną przyczynę możesz wykluczyć :wink: W takim wypadku może jakiś syf Ci się dostał do tych "teleskopów", na których wysuwają się spryskiwacze (jechałeś za kimś po błocie np?), przez co ciśnienie płynu nie jest w stanie ich wysunąć. Może oczyszczenie coś da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edge Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Podlacze sie pod temat. Wyrwana zostala u mnie zaslepka (Impreza MY06) od spryskiwacza reflektora. Zakupilem zaslepke wraz z koncowka do spryskiwania. Prosze powiedzcie jak sie to instaluje? Czy konieczne jest zdjecie zderzaka? (wydaje mi sie ze nie) Dziekuje z gory za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zakupilem zaslepke wraz z koncowka do spryskiwania. Prosze powiedzcie jak sie to instaluje? Czy konieczne jest zdjecie zderzaka? (wydaje mi sie ze nie) Nie jest konieczne do montażu samej zaślepki. Musisz tylko złapać mocno za dyszę, wyciągnąć ją, "wklikać" zaślepkę i opuścić. Natomiast jeśli chcesz wymienić też dyszę, to będzie Ci to bardzo ciężko zrobić bez zdjęcia zderzaka - ja sobie tego nie wyobrażam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się