Skocz do zawartości

Pilot od centralnego nie działa


Arek 33

Rekomendowane odpowiedzi

Pilot od centralnego i alarmu nie działa wczoraj auto miałem w warsztacie na wymianie paska rozrządu , i już jak tylko podjechałem pod dom to nie mogłem auta zamknąć z pilota . Jestem całkowicie zielony w naprawach tak że proszę o pomoc ponieważ warsztat całkowicie nie bierze na siebie odpowiedzialności, dodam tylko że mieszkam w UK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie próbowałem drugiego pilota niestety też nie działa , wygląda to tak jak by sie alarm rozkodował

Może alarm masz połączony z centralnym zamkiem i rozłączyli , bo im coś przeszkadzało ? Czy te systemy masz fabryczne , czy dokładane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że fabryczny model sigma m30

 

[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 9:12 am ]

Panowie jakieś pomysły z samego rana bo nadal nic nie działa proszę o pomoc .

 

[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 11:49 am ]

Właśnie kupiłem nowiutkie baterie niestety dalej nie działa wygląda jak by był odłączony pomimo tego że klawiatura od kodów działa Błagam o pomoc bo do elektryka mogę jechać dopiero za kilka dni tak że jestem skazany tylko na pomoc wszechwiedzących kolegów z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kupiłem nowiutkie baterie niestety dalej nie działa wygląda jak by był odłączony pomimo tego że klawiatura od kodów działa

skad wiesz ze dziala? przy kazdym nacisnieciu przycisku powinna zaswiecic sie dioda...

alarm uzbraja sie przy otwartych drzwiach... wprowadz pin i natychmiast zamknij drzwi, lkuczykiem centralny... rozbrojenie - otworz drzwi, syrena sie wlaczy, wprowadz pin, powinien sie rozbroic...

mam instrukcję ale po angielsku także nie umiem tego zrobić

no to po kolei.....