Arek 33 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Pilot od centralnego i alarmu nie działa wczoraj auto miałem w warsztacie na wymianie paska rozrządu , i już jak tylko podjechałem pod dom to nie mogłem auta zamknąć z pilota . Jestem całkowicie zielony w naprawach tak że proszę o pomoc ponieważ warsztat całkowicie nie bierze na siebie odpowiedzialności, dodam tylko że mieszkam w UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Baterię masz dobrą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 tak na 100 procent wszystko działa ten sam pilot jest do immobilaizera i odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 baterie z imobilaizerem nie maja nic wspólnego, jak padna to tylko zamka nie otworzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Arek 33 Zmień baterię , a potem pogadamy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 właśnie próbowałem drugiego pilota niestety też nie działa , wygląda to tak jak by sie alarm rozkodował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 właśnie próbowałem drugiego pilota niestety też nie działa , wygląda to tak jak by sie alarm rozkodował Może alarm masz połączony z centralnym zamkiem i rozłączyli , bo im coś przeszkadzało ? Czy te systemy masz fabryczne , czy dokładane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 zdarzało sie, gdzies kiedys byla procedura kodowania moze ktos poda czy da manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Wydaje mi się że fabryczny model sigma m30 [ Dodano: Pią Mar 19, 2010 9:12 am ] Panowie jakieś pomysły z samego rana bo nadal nic nie działa proszę o pomoc . [ Dodano: Pią Mar 19, 2010 11:49 am ] Właśnie kupiłem nowiutkie baterie niestety dalej nie działa wygląda jak by był odłączony pomimo tego że klawiatura od kodów działa Błagam o pomoc bo do elektryka mogę jechać dopiero za kilka dni tak że jestem skazany tylko na pomoc wszechwiedzących kolegów z forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 masz instrukcje od tego alarmu? wiesz jak przypisac kluczyk/pilot do centralki? btw, odpowiedzialem na pw :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 mam instrukcję ale po angielsku także nie umiem tego zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Właśnie kupiłem nowiutkie baterie niestety dalej nie działa wygląda jak by był odłączony pomimo tego że klawiatura od kodów działa skad wiesz ze dziala? przy kazdym nacisnieciu przycisku powinna zaswiecic sie dioda... alarm uzbraja sie przy otwartych drzwiach... wprowadz pin i natychmiast zamknij drzwi, lkuczykiem centralny... rozbrojenie - otworz drzwi, syrena sie wlaczy, wprowadz pin, powinien sie rozbroic... mam instrukcję ale po angielsku także nie umiem tego zrobić no to po kolei..... Uzywajac klawiatury, za kazdym nacisnieciem przycisku, dioda mrugnie jako potwierdzenie. Nastepny przycisk nie moze byc nacisniety przed tym potwierdzeniem. Masz 10 sekund na wcisniecie nastepnego przycisku. Jezeli w ciagu tego czasu nie nacisniesz nastepnego przycisku dioda zacznie mrugac i bedziesz musial zaczac wszystko od poczatku. Przy wylaczonym zaplonie i alarmie rozbrojonym, nacisnij nastepujace przyciski: **AAAA *91 *n # gdzie AAAA to 4 cyfrowy PIN a liczba n odpowiada lacznej liczbie nadajnikow rozpoznawanych przez system (max.4). Dla potwierdzenia prawidowego wprowadzenia PIN syrena wyda dzwiek :razz: po wprowadzeniu ostatniej cyfry. Sekwencja 91 to komenda dla jednostki sterujacej. Po tym natychmiast nacisnij przycisk na pierwszym pilocie, syrena pisnie, teraz przycisk na drugim pilocie, i pozostale, jezeli masz... po nacisnieciu na ostatnim pilocie odczekaj 10 sekund.. no i powinny dzialac... jest to tlumaczenie 'z marszu' oryginalnej instrukcji do alarmu cat1 subaru... jezeli nie zadziala, sprobuj udac sie na konsultacje do najblizszego garazu subaru.. jezeli zawiedzie, kup nowy alarm, na wyspie nikt tego nie naprawi, taniej bedzie zalozyc nowy (wiem, dziwny kraj) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 dziękuje za rady, jutro rano spróbuję , mam nadzieję , że zadziała [ Dodano: Sob Mar 20, 2010 11:12 am ] Dzięki wszystkim za pomoc ale niestety nic z tego, mogę wszystko (pin) wpisać w klawiaturę alarmu lecz pomimo tego alarm się nie uzbraja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 no to tak jak pisalem wczesniej, podjedz do najblizszego garazu subaru, zeby sprawdzili, a noz-widelec :razz: i mozesz rozdac 'pomuki' przy pomocy takiego przycisku 'pomogl' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Po 17 .00 jadę do elektryka jak coś coś znajdzie to na pewno napisze, pomimo tego jak ktoś ma jakieś jeszcze pomysły to proszę o pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 To moze byc przydatne info: centralka znajduje sie pod metalowa oslona przy kolumnie kierownicy powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 33 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Niestety prawdopodobnie jest zresetowany komputer od alarmu i nie obędzie się bez wizyty w autoryzowanym salonie subaru w U.K do którego wybieram się w czwartek , dziękuję wszystkim za za zainteresowanie problemem , zaraz po wizycie w salonie wszystko opisze oczywiście na forum . [ Dodano: Wto Kwi 06, 2010 9:16 pm ] Wielkie dzięki wszystkim za rady , niestety nie skończyło się na zabiegach kosmetycznych tylko na wymianie całej centralki w specjalistycznym warsztacie w uk zapłaciłem 75 funtów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się