Jump to content

skrzynia at


andre82
 Share

Recommended Posts

Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie skrzyni z jedynki za dwójkę zmienia z szarpnięciem a pozostałe biegi czasem się wyłączają na chwilę. mechaniczne uszkodzenie katalizatora zapaliło mi check engine wcześniej skrzynia działała poprawnie.pytanie czy to jest ze sobą powiązane czy może skrzynia się kończy?

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie skrzyni z jedynki za dwójkę zmienia z szarpnięciem a pozostałe biegi czasem się wyłączają na chwilę. mechaniczne uszkodzenie katalizatora zapaliło mi check engine wcześniej skrzynia działała poprawnie.pytanie czy to jest ze sobą powiązane czy może skrzynia się kończy?

Mam obawy , że Twoja skrzynia ma spory przebieg i zmieniła wielu kierowców . Maras ma rację . Trzeba zdiagnozować skrzynię zanim naprawdę coś się stanie - może da się uratować ? Te do silników były niezawodne i czasami wystarczy wymienić olej . Radzę poszukać dobrego fachowca z dobrze wyposażonym warsztatem .

Link to comment
Share on other sites

przebieg105 tyś mil oliwka zmieniana co 50 tys km autko od 4 lat bezawaryjnie pomykało kupiłem jak miało 60 tyś mil.wie ktoś jakie są (średnio ) koszty naprawy? kupno używki raczej odpada.

Link to comment
Share on other sites

przebieg105 tyś mil oliwka zmieniana co 50 tys km autko od 4 lat bezawaryjnie pomykało kupiłem jak miało 60 tyś mil.wie ktoś jakie są (średnio ) koszty naprawy? kupno używki raczej odpada.

No to przebieg nie jest duży - pod warunkiem że prawdziwy . Nie pytaj o średnio , bo niektóre części wymienia się automatycznie , a resztę według oceny stanu . Myślę , że naprawa zaczyna się od 3000 zł w górę . Taniej jest kupić używkę z gwarancją .

Link to comment
Share on other sites

Głównym problemem skrzyni A/T jest przegrzewanie się ATF-u.Normalna tem.pracy około 75stC. Bywa że się przegrzeje i zaczyna być problem.Mowisz że olej zmieniasz co 50.000km bardzo słusznie,ale czy był sprawdzany kiedyś wkład wewnętrzny.Patrząc na podpis mniemam, że to impreza z US.Jeżeli tak jest to jest ona narażona na szybsze przegrzanie i zaczną się schody.Sprawdz co z ATF-em i filtrami ewentualnie zmierzyć ciśnienie w układzie.Masz na miejscu dwa serwisy, Wojtek lub Jacek z Białegostoku,powinni coś poradzić..Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Głównym problemem skrzyni A/T jest przegrzewanie się ATF-u.Normalna tem.pracy około 75stC. Bywa że się przegrzeje i zaczyna być problem.Mowisz że olej zmieniasz co 50.000km bardzo słusznie,ale czy był sprawdzany kiedyś wkład wewnętrzny.Patrząc na podpis mniemam, że to impreza z US.Jeżeli tak jest to jest ona narażona na szybsze przegrzanie i zaczną się schody.Sprawdz co z ATF-em i filtrami ewentualnie zmierzyć ciśnienie w układzie.Masz na miejscu dwa serwisy, Wojtek lub Jacek z Białegostoku,powinni coś poradzić..Pozdrawiam

Maras Tej wymiany tłuszczu nie stawiałbym za najważniejsze . Ja w imprezie mam przejechane grubo ponad 200kkm na jednym oleju . Autem jeżdzi żona i nie katuje tej skrzyni , ale nie mam argumentów do zmiany auta . Żonie tłumaczę , ale nie chce zmienić auta , więc ja próbuję jego wytrzymałość . Uprzedzam pytani , że ta skrzynia pracuje bez zarzutu , i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń . Skrzynia ma 16 lat i przejechane 535kkm :shock:

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście nie wykluczone,natomiast podałem taki pierwszy kierunek co by tu zrobić żeby nie popaść w koszty niepotrzebne a coś wyjaśnić czy wykluczyć. :smile:

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:18 pm ]

Zapewniam Cię,że jak wyciągam filtry wewnetrzne to jest to dramat.Aon przecież głównie odpowiada za płynne działanie płyty głównej, a ta znowu odpowiada za płynne przełanczanie biegów

Link to comment
Share on other sites

z Wojtkiem wole nie mieć do czynienia miesiąc czasu czekałem na uszczelki do wydechu stracilem tylko czas i kase na telefony i jeżdżenie do niego przez miesiąc nie zrobił nic w tym temacie a sam miał się tym zająć po prawie 2 miesiącach laskawie zadzwonili że uszczelki są a w Grafixie temat załatwili w 24 godziny od wyslania zamówienia.

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 9:46 pm ]

filtr wewnętrzny wymieniany przy każdej wymianie.jakiś czas temu po odpaleniu silnika kilkakrotnie migała mi kontrolka od skrzyni tak bylo przez 2 dni przy okazji zapalił się check okazalo sie ze przewod podcisnieniowy przy kolektorze ssącym jeden spadl ( niedokladnie zalozony moja wina) po założeniu przewodu check zgasł i kontrolka od skrzyni przestała wariować.

 

[ Dodano: Sro Gru 02, 2009 4:58 pm ]

naprawione. wymienilem katalizator check dalej swiecil.czujnik spalania stukowego i czujnik polozenia przepustnicy wymienione i skrzynia sie uspokoiła. innych bledów nie wybijało tylko te dwa.dzieki

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...