Skocz do zawartości

skrzynia at


andre82

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie skrzyni z jedynki za dwójkę zmienia z szarpnięciem a pozostałe biegi czasem się wyłączają na chwilę. mechaniczne uszkodzenie katalizatora zapaliło mi check engine wcześniej skrzynia działała poprawnie.pytanie czy to jest ze sobą powiązane czy może skrzynia się kończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie skrzyni z jedynki za dwójkę zmienia z szarpnięciem a pozostałe biegi czasem się wyłączają na chwilę. mechaniczne uszkodzenie katalizatora zapaliło mi check engine wcześniej skrzynia działała poprawnie.pytanie czy to jest ze sobą powiązane czy może skrzynia się kończy?

Mam obawy , że Twoja skrzynia ma spory przebieg i zmieniła wielu kierowców . Maras ma rację . Trzeba zdiagnozować skrzynię zanim naprawdę coś się stanie - może da się uratować ? Te do silników były niezawodne i czasami wystarczy wymienić olej . Radzę poszukać dobrego fachowca z dobrze wyposażonym warsztatem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg105 tyś mil oliwka zmieniana co 50 tys km autko od 4 lat bezawaryjnie pomykało kupiłem jak miało 60 tyś mil.wie ktoś jakie są (średnio ) koszty naprawy? kupno używki raczej odpada.

No to przebieg nie jest duży - pod warunkiem że prawdziwy . Nie pytaj o średnio , bo niektóre części wymienia się automatycznie , a resztę według oceny stanu . Myślę , że naprawa zaczyna się od 3000 zł w górę . Taniej jest kupić używkę z gwarancją .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym problemem skrzyni A/T jest przegrzewanie się ATF-u.Normalna tem.pracy około 75stC. Bywa że się przegrzeje i zaczyna być problem.Mowisz że olej zmieniasz co 50.000km bardzo słusznie,ale czy był sprawdzany kiedyś wkład wewnętrzny.Patrząc na podpis mniemam, że to impreza z US.Jeżeli tak jest to jest ona narażona na szybsze przegrzanie i zaczną się schody.Sprawdz co z ATF-em i filtrami ewentualnie zmierzyć ciśnienie w układzie.Masz na miejscu dwa serwisy, Wojtek lub Jacek z Białegostoku,powinni coś poradzić..Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głównym problemem skrzyni A/T jest przegrzewanie się ATF-u.Normalna tem.pracy około 75stC. Bywa że się przegrzeje i zaczyna być problem.Mowisz że olej zmieniasz co 50.000km bardzo słusznie,ale czy był sprawdzany kiedyś wkład wewnętrzny.Patrząc na podpis mniemam, że to impreza z US.Jeżeli tak jest to jest ona narażona na szybsze przegrzanie i zaczną się schody.Sprawdz co z ATF-em i filtrami ewentualnie zmierzyć ciśnienie w układzie.Masz na miejscu dwa serwisy, Wojtek lub Jacek z Białegostoku,powinni coś poradzić..Pozdrawiam

Maras Tej wymiany tłuszczu nie stawiałbym za najważniejsze . Ja w imprezie mam przejechane grubo ponad 200kkm na jednym oleju . Autem jeżdzi żona i nie katuje tej skrzyni , ale nie mam argumentów do zmiany auta . Żonie tłumaczę , ale nie chce zmienić auta , więc ja próbuję jego wytrzymałość . Uprzedzam pytani , że ta skrzynia pracuje bez zarzutu , i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń . Skrzynia ma 16 lat i przejechane 535kkm :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie wykluczone,natomiast podałem taki pierwszy kierunek co by tu zrobić żeby nie popaść w koszty niepotrzebne a coś wyjaśnić czy wykluczyć. :smile:

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:18 pm ]

Zapewniam Cię,że jak wyciągam filtry wewnetrzne to jest to dramat.Aon przecież głównie odpowiada za płynne działanie płyty głównej, a ta znowu odpowiada za płynne przełanczanie biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Wojtkiem wole nie mieć do czynienia miesiąc czasu czekałem na uszczelki do wydechu stracilem tylko czas i kase na telefony i jeżdżenie do niego przez miesiąc nie zrobił nic w tym temacie a sam miał się tym zająć po prawie 2 miesiącach laskawie zadzwonili że uszczelki są a w Grafixie temat załatwili w 24 godziny od wyslania zamówienia.

 

[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 9:46 pm ]

filtr wewnętrzny wymieniany przy każdej wymianie.jakiś czas temu po odpaleniu silnika kilkakrotnie migała mi kontrolka od skrzyni tak bylo przez 2 dni przy okazji zapalił się check okazalo sie ze przewod podcisnieniowy przy kolektorze ssącym jeden spadl ( niedokladnie zalozony moja wina) po założeniu przewodu check zgasł i kontrolka od skrzyni przestała wariować.

 

[ Dodano: Sro Gru 02, 2009 4:58 pm ]

naprawione. wymienilem katalizator check dalej swiecil.czujnik spalania stukowego i czujnik polozenia przepustnicy wymienione i skrzynia sie uspokoiła. innych bledów nie wybijało tylko te dwa.dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...