artur1973 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Witam Czy można kupić osłone pod silnik do Subaru Impreza 2,5i USA spec, aluminiową ? Dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Kupić nie , ale zamówić ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 :arrow: http://www.rallyarmor.com/store/skid-plates-c-58.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1973 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 dzieki, a w Polsce nie można bo jak ja to wezne do walizki :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Znajdz lepiej dobry serwis off-road blisko siebie zajmujacy sie przebudowami i zlec im te robote. Taka plyta od RA pewnie zla nie jest... tylko do czego zamontujesz ja w seryjnym samonosnym nadwoziu? Wiem, ze jest sporo renomowanych PnP na kosmiczna kase, tylko moim zdaniem one chronia przed zwirem, a nie porzadnym pie#$@*&% Jesli naprawde bedzie plyta potrzebna, to sie taka blaszka wygnie, dojdzie do miski, a miska popeka. To musi byc grube na te 5mm, wychodzic przed zderzak zawijajac sie do gory (jak lyzwa) i musi siedziec na solidnych wspornikach. A czesto jeszcze pomiedzy plyte a silnik wpycha sie gumy absorbujace uderzenie, oczywiscie odporne na temperature. W Legacu Subrawa sie postaral i zrobil taka plyte - kiedy przepalowalem na Ulezu i polecialem do lasku to scialem przodem kilka cienkich drzewek... wrzucilem wsteczny i pojechalem dalej. Tylko trzeba sie liczyc, ze dobra plyta i wzmocnienia to z 10kg i to z przodu auta, gdzie juz jest ciezsze. Wiec jak sie nie lata po wyrypach to raczej nie warto. No i silnik ma gorsze chlodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1973 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Masz rację jest się na czym zastanawiać, dzięki za pomoc Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 dzieki, a w Polsce nie można bo jak ja to wezne do walizki :roll: Zapomniałem o tym temacie Ja na Twoim miejscu pomyślałbym o zamówieniu osłony wykonanej z rur nierdzewnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Aluminiowa blacha 6-8 mm zamocowana z przodu do kwadratowej rury 40x40x4 zamocowanej poprzecznie między uszami do holowania, a z tyłu do przyspawanego płaskownika 8mm do tej przykręcanej na 4 śruby do belki zawieszenia przedniego podstawki w zupełności załatwia sprawę. Płytę można wyciągnąć do przodu, lekko ją podginając do góry, aż pod zderzak, żeby go od dołu osłonić przed uszkodzeniami. Nic skomplikowanego, troche roboty ślusarskiej, każdy w miarę kumaty blacharz powinien ogarnąć. Koszt materiału i robocizny - kilkaset pln, w zależności, kto, z czego i jak to zrobi... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Kwadratowa rura to profil zamkniety :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się