artur1973 Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Witam Czy można kupić osłone pod silnik do Subaru Impreza 2,5i USA spec, aluminiową ? Dzieki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 Kupić nie , ale zamówić ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal K Posted November 27, 2009 Share Posted November 27, 2009 :arrow: http://www.rallyarmor.com/store/skid-plates-c-58.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur1973 Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 dzieki, a w Polsce nie można bo jak ja to wezne do walizki :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Znajdz lepiej dobry serwis off-road blisko siebie zajmujacy sie przebudowami i zlec im te robote. Taka plyta od RA pewnie zla nie jest... tylko do czego zamontujesz ja w seryjnym samonosnym nadwoziu? Wiem, ze jest sporo renomowanych PnP na kosmiczna kase, tylko moim zdaniem one chronia przed zwirem, a nie porzadnym pie#$@*&% Jesli naprawde bedzie plyta potrzebna, to sie taka blaszka wygnie, dojdzie do miski, a miska popeka. To musi byc grube na te 5mm, wychodzic przed zderzak zawijajac sie do gory (jak lyzwa) i musi siedziec na solidnych wspornikach. A czesto jeszcze pomiedzy plyte a silnik wpycha sie gumy absorbujace uderzenie, oczywiscie odporne na temperature. W Legacu Subrawa sie postaral i zrobil taka plyte - kiedy przepalowalem na Ulezu i polecialem do lasku to scialem przodem kilka cienkich drzewek... wrzucilem wsteczny i pojechalem dalej. Tylko trzeba sie liczyc, ze dobra plyta i wzmocnienia to z 10kg i to z przodu auta, gdzie juz jest ciezsze. Wiec jak sie nie lata po wyrypach to raczej nie warto. No i silnik ma gorsze chlodzenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artur1973 Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 Masz rację jest się na czym zastanawiać, dzięki za pomoc Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 dzieki, a w Polsce nie można bo jak ja to wezne do walizki :roll: Zapomniałem o tym temacie Ja na Twoim miejscu pomyślałbym o zamówieniu osłony wykonanej z rur nierdzewnych . Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Aluminiowa blacha 6-8 mm zamocowana z przodu do kwadratowej rury 40x40x4 zamocowanej poprzecznie między uszami do holowania, a z tyłu do przyspawanego płaskownika 8mm do tej przykręcanej na 4 śruby do belki zawieszenia przedniego podstawki w zupełności załatwia sprawę. Płytę można wyciągnąć do przodu, lekko ją podginając do góry, aż pod zderzak, żeby go od dołu osłonić przed uszkodzeniami. Nic skomplikowanego, troche roboty ślusarskiej, każdy w miarę kumaty blacharz powinien ogarnąć. Koszt materiału i robocizny - kilkaset pln, w zależności, kto, z czego i jak to zrobi... :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Kwadratowa rura to profil zamkniety :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now