m.adam Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Koledzy, szukałem ale nigdzie nei mogłem znaleść informacji co i jak zrobić aby wymontować seryjne radyjko w WRX-e. Zanabyłem oryginalne Subarynkowe radyjko i chcę pozbyć się swojego z USA ale nie wiem jak je wymontować. Pomożecie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 To prostsze niż myślisz. Potrzebujesz śrubokręt krzyżakowy, odrobinę spokoju i wyczucia oraz piwko. 1. Patrzysz na lewarek zmiany biegów, w tylnej części miecha chwytasz za obudowe plastikową i pociągasz do góry. Wyskoczy z zatrzasków i odsłoni ci śruby mocujące konsolę środkową. 2. Odkręcasz śruby. 3. Zdejmujesz konsolę środkową. Delikatnie, spokojnie, bez pospiechu bo plastik tego nie lubi. Ciągniesz do siebie, staraj wsadzić od dołu rękę pod konsolę jak najgłębiej - będzie łatwiej. Zatrzaski są oporne i lubią wydawać dźwięki łamania. Nie przejmuj się tylko próbuj, bez szarpania, jednostajnie do siebie. Jak wyskoczy to jesteś już w domu. 4. Podmieniasz radyjko - pamiętaj o kostce i sprawdź czy działa wszystko zanim zmontujesz plastiki. Radyjko prawdopodobnie będzie umocowane w takim stalowym stelażu śrubami. Najpierw odkręcasz śruby mocujące stelaż do konsoli. Wyjmujesz to wszystko i odkręcasz śruby mocujące radio do stelaża. 5. Zakładasz plastiki - nie ma tu już co tłumaczyć. 6. Otwierasz piwko, włączasz ulubione kawałki i kontemplujesz nad świetnie wykonaną robotą Dopuszcza się otwarcie piwka nieco wcześniej w celu poprawienia czucia w rękach Pozdrawiam, jakby co to pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 MY'03 to bugeye i w tym przypadku otwierasz cup holder, odkrecasz dwie sruby, wyjmujesz cup holder i delikatnie ciagniesz plastik wokół radia do siebie. O ile dobrze pamietam to w gornych rogach jest po jednym zatrzasku, na dole trzy i po bokach w srodku po jednym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Dzięki wielkie! Mam nadzieje że mi się to uda zrobić! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Dzięki wielkie! Mam nadzieje że mi się to uda zrobić! :grin: Jeśli porady obu kolegów powyżej były przydatne to nie zapomnij o "pomukach" (opcja pomógł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.adam Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Oczywiście że nie zapomnę! Radyjko zmienione!!! To było proste jak barszcz. Dzięki Kuba! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebieski Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 to ja się bardzo cieszę... z wiadomych względów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 To teraz ja mam pytanie: pacjent WRX 2004 US. Zanabyłem radio EU. No i próbowałem zabrać się do wymiany, wykręciłem cup-holder, dobrałem się do prawego zatrzasku ramki, ale...nie mogłem dobrać się do lewego, bo nie chcą wyjść do końca nawiewy. Coś blokuje przy takim plastiku obok cupholder'a (na zdjęciu.) Czy on (ten plastik) jest jakoś przykręcany? Z resztą postępować jak opisał Tomasz_555, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Młody, ale nawiewów nie musisz wyciągać, wystarczy wytargać ten plastik wokół radia. A zatrzaski są wredne, ja za pierwszym razem męczyłem się długo. Musisz raczej wyciągać całość, bo jak z jednej strony zatrzask puści całkowicie to po drugiej stronie bedzie stawiał wiekszy opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Młody, ale nawiewów nie musisz wyciągać A to zmienia postać rzeczy :) Dzięki, dałbym pomuka, ale to może szef tematu niech podziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Tu masz instrukcję: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... fabb0d2f18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 A już zmieniłem. Wystarczyło wyjąć cup-holder i z czuciem wyciągnąć ramkę. Pożniej już bułka z masłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Młody, fajnie, że się udało I widzisz, gdyby nie forum to wytargałbyś nawiewy niepotrzebnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Dzięki jeszcze raz Może przypiąć tę instrukcję do FAQ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Byłbym za, szczególnie że są na forum dokładne opisy do Forka, Bug-eye'a i późniejszych Imprez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się