Skocz do zawartości

Skrzynia GTek 98/99


Snt

Rekomendowane odpowiedzi

Nie biejcie tak odrazu nowego forumowicza :P

Mam pytanko poszukuje skrzyni do mojego GT koniec 98` i pytanie czy skrzynia od nowszych wersji pasuje czy trzeba szukac do rocznika 00??

Jesli np znajde rocznik 99` to mozna wsadzić od mocniejszej wersji??

P.S. slyszalem ze podobno skrzynie w modelach 97-98 były słabe i ze dopiero 99-00 byly poprawione, to prawda?

Dzieki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie biejcie tak odrazu nowego forumowicza :P

Mam pytanko poszukuje skrzyni do mojego GT koniec 98` i pytanie czy skrzynia od nowszych wersji pasuje czy trzeba szukac do rocznika 00??

Jesli np znajde rocznik 99` to mozna wsadzić od mocniejszej wersji??

afaik mozna wsadzic skrzynie od byle jakiego GT'eka (tj. LHD GT Turbo albo RHD UK Turbo 2000), natomiast w przypadku skrzyn od JDM GC8 WRX czy WRX STI trzeba tez zmienic i tylny dyfer...

mozna tez wsadzic skrzynie od new age WRX (najlepiej od +MY'04) - chyba tez bez wymiany tylnego dyfra

 

P.S. slyszalem ze podobno skrzynie w modelach 97-98 były słabe i ze dopiero 99-00 byly poprawione, to prawda?

Dzieki za pomoc ;)

tez tak czytalem, np tu: :arrow: http://www.iwoc.co.uk/my99.html

 

MY99 - 1999 Impreza 2000 Turbo AWD

 

The 1999 model was officially released here in the UK at the 1998 NEC Motorshow, but the car officially appeared first in Australia. This was a first for Subaru where a car was unvieled never seen before somewhere other than Japan. The NEC was the turn of the new Legacy (although the new B5 has superceeded this).

 

Never to stand still there were changes both internally and externally.

 

Engine and Transmission

The car is fitted with what is being termed as "phase 2" engine. This has been seen in the Legacy last year but does NOT refer to the number of turbo chargers fitted as was speculated when it was first announced. :-( Power is up with a quoted specification of 218ps/160kW. Owners report that the car does in fact feel faster than their previous model and rolling road figures from IWOC members have shown there is about 10bhp increase from the previous models. The blow off valve is now different and is mounted directly to the intercooler. Internal mod to head, now with roller rockers. New gearbox to get over the 2nd gear changing problems seen (?!) Probably talking about the gearbox upgrade that happened from MY97 to MY98 which brought a shorter throw change. The MY96 to MY97 also had an improved change as it was possible to beat the gearbox on MY96 and earlier cars.

 

 

ale spotkalem sie tez z opinia (chyba to Adam pisal), ze to wlasnie strasze GT'eki mialy mocniejsze skrzynie niz te z MY'99-00 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyfer na pewno nie bedize pasowal - RA/R mialy skrzynie z przelozeniem 1:1 na walkach zdawczych a GT 1:1,1

 

np skrzynia GT zazwyczaj miala przelozenie glowne 3,9 co przy walkach zdawczych 1:1,1 dawalo 3,54 na tylnym dyfrze

 

skrzynia RA/R o takim samym przelozeniu glownym, czyli 3,9 miala na walkach zdawczych 1:1 czyli tylny dyfer tez mial przelozenie 3,9

 

jezeli masz dostep tylko do skrzyni bez dyfra to mozesz przerobic tylny dyfer, zmieniajac kolo talerzowe i atak na taki z dyfra 3,9 a to dlatego ze takie przelozenie wystepowalo w forkach N/A gdzie byl otwarty tylny dyfer

 

oczywiscie jak nie masz dostepu do dyfra 3,9 z STi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...