kalimus20 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam wszystkich mam bardzo poważny problem, robię projekt subaru xt 1.8 turbo z silnikiem od legacy 2.2 i potrzebuję konkretnego schematu podłączenia silnika z komputerem sterującym ECU bez zbędnych kostek bezpieczników itp. Ponoć wkładają te silniki do VW więc napewno ktoś wie jak przerobić tą instalację tak żeby pozostawić niezbędne kable do prawidłowej pracy silnika. Szukałem wszędzie ale nic konkretnego nie znajduję. Jeżeli jest ktoś kto mógł by mi pomóc to proszę pisać z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam kalimus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Na dzieńdobry - dzieńdobry, a potem :arrow: szukajka, na pewno coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 kalimus20, podaj maila.... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalimus20 Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam Was nie miałem czasu wcześniej napisać mój e-mail kalimus20@wp.pl za wszelką pomoc dziękuję [/b] [ Dodano: Czw Lut 19, 2009 9:57 pm ] Już myślałem nad upchaniem kompletnej instalacji ale nie mam gdzie tego zmieścić, jeśli ktoś ma jakieś materiały jak przerobić tą instalację to proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się