OlekGDY Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam W koncu mam moje upragnione Subaru Legacy 2,5 AT MY03 Auto sprowadzone ze Szwajcarii z kompletem dokumentow i przebiegiem 82tys km Ku mojemu zaskoczeniu auto jest strasznie muliste i w porownaniu do innych aut ktorymi jezdzilem nie powala na kolana dynamika oraz spalaniem paliwa. Swobodnie mozna sie przyczepic do ergonomii kilku elementow ale generalnie tragedii nie ma. Naped 4x4 sprawia ze szybka jazda po zakretach to czysta przyjemnosc. Trzyma sie jak przyklejony, fantastycznie. Niestety mam problem z dynamika. Skrzynia reaguje na kick down z opoznieniem a silnik nie zachowuje sie jakby mial te 156KM tylko maks 110KM. W porownaniu do Forda Mondeo 2,5V6 AT 98r., jest przepasc. A w Fordzie wszystko stukalo, pukalo i mial prawie 200tys km. Rozumiem ze 4x4 to wieksze opory ale auto po prostu jest muliste. W lecie jezdze Sierra Cosworth 2WD i porownanie dynamiki Cosy do Legacyka nawet nie ma sensu. Zreszta przed zakupem nigdy sie nie spodziewalem ze Legacyk bedzie scigantem bo nie do tego mial sluzyc. Dzisiaj zauwazylem ze na bagnecie od oleju w skrzyni biegow jest napisane na dole COLD i gorze HOT oraz przy kazdym z tych napisow sa dziurki wskazujace MIN i MAKS. Czy jesli jest zbyt duzo nalane do skrzyni to bedzie ona reagowac z opoznieniem? Sprawdzilem auto na zimnym silniku i niestety olej dosiega za gorna dziurke napisu HOT. Ile oleju wchodzi do skrzyni biegow? Czy jest to zwykly olej do wspomagania (czerwony)? Bede wdzieczny za pomoc. Pozdr AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 olej w skrzyni mierzy się na zapalonym silniku. Jak mierzysz przy wyłączonym to zawsze jest go jakby zdecydowanie za dużo. Ja mam Outbacka z takim samym silnikiem i też jest podobne wrażenie, ale jak wciśniesz gaz do dechy i nie popuścisz to auto jest żwawe, ale obroty muszą być pod 5000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlekGDY Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 A na czym polega ten przelacznik POWER kolo lewarka zmiany biegow w automacie? Oprocz tego ze kreci sie do konca to nie widze jakiejs specjalnej roznicy w szybkosci zmiany biegow badz ich redukcji. Czy powinienem zauwazyc wyrazna roznice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 no właśnie to jest ta różnica , kręci się na maxa i tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Legcy 2.5 A/T specjalnie dynamiczne nie bylo. Przyspieszenie 0-100 to 10,1 s (limuzyna), lub 10,4 (kombi). Występuję tu jednak jeszcze efekt dodatkowy - odczucia subiektywne. Ze względu na b.nisko połozony środek ciężkości samochód mniej unosi przód podczas przyspieszania, a to daje subiektywny odbiór mniejeszej dynamiki. Sam tak to odbierałem podczas pierwszych jazd właśnie Legacy 2.5 A/T w 1999 roku :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się