pedro Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 40.000 stuknęło na zegarze. No i tył się rozjeździł. Nie mam zamiaru bawić się w wymienianie "na czuja" i sprawdzanie, która to gumka nie jest już pierwszej świeżości (w ASO twierdzą, że jest wszystko ok, a pływa i tłucze na krótkich nierównościach). Najchętniej wymieniłbym wszystkie i miał sprawę z głowy na najbliższe kilkadziesiąt tysięcy - co przy moich przebiegach rocznych oznacza jakieś najbliższe 3 lata Doradźcie proszę - ile kosztowałby komplet oryginalnych tulej na tył do Legacy H6 z 2004 roku + ew. górne mocowania amortyzatorów. Z tego co wiem, Powerflex-y nie pasują. Stąd też druga część pytania - co można zamontować alternatywnego? Jakiś poliuretan na miarę polskiej produkcji? Ze 2 firmy robią ponoć niezłe wynalazki tego typu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi