Skocz do zawartości

Gwarancja na lakier


Jakublad

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa pytania dotyczące Imprezy z 2000 roku.

 

Pierwsze z nich dotyczy przednego błotnika, na którym spuchł mi z niewiadomych powodów niewielki kawałek lakieru, a następnie został zmyty na myjni. Auto było garażowane, a ten element nigdy nie był malowany. Z całego auta malowane były tylko drzwi ze względu na ścisk na parkingu. ;-) Pytanie moje brzmi, czy jest możliwość zrobienia tego na gwarancji i jeśli tak, to gdzie (najlepiej w Warszawie)?

 

Drugie, dla mnie równie ważne pytanie, dotyczy turbiny. Stojąc twarzą w twarz z moją Imprezą pod maską widzę intercooler (oczywiście nie tylko). Po jego lewej stronie jest taka rura, którą dochodzi powietrze. Z tej rury bardzo delikatnie kapie, właściwie to nie kapie, tylko na jej wierzchu gromadzi się olej. Wygląda to tak, że po wytarciu do czysta, a następnie przejechaniu około 1000 kilometrów, rura jest usmarowana. Czy jest to groźne, bo w jednym z serwisów powiedziano, że nie. Zostałem poinformowany, żeby jeździć i się nie martwić. Czy to faktycznie tak jest?

 

Z góry przepraszam za brak profesjonalizmu, ale mechanikiem nie jestem, więc jeśli jest za mało informacji, dopiszę co trzeba i ustosunkuję się do ewentualnych pytań.

 

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Gwarancja na lakier w roczniku 2000 wynosiła niestety 3 lata.

Z obywdoma problemami proponuję zgłosić się do Subaru Dawoj, lub Subaru Adamski (wyspecjalizowany serwis blacharsko-lakierniczy naszej marki) lub Subaru Koper.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Jeśli chodzi o lakier, to nie doczytałem o warunkach gwarancji. Jakoś to z czasem poprawię. ;-)

 

Jeśli chodzi o pytanie dotyczące intercoolera, to byłem jakiś czas temu w Subaru Koper. Rozumiem, że jeśli powiedzieli, że tak ma być, to tak ma być?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W Subaru Koper (podobnie zreszta jak i w pozostałych w/w) zatrudniani są mechanicy mający duże doświadczenie w serwisie Subaru (szczerze powiedziawszy, znacznie większe od mojego :wink: ), więc nie sądzę, aby dokonali niewłaściwej diagnozy.

Co do błotnika to należy w miare szybko usunąć problem, aby nie wystąpiła dalsza korozja. Wprawdzie jest to mało prawdopodobne, lecz jeżeli wystąpiła korozja od wewnątrz, to zawsze jest jeszcze możliwość iż usterka podlega pod gwarancję antykorozyjną. Stąd też sugeruję kontakt z placówką autoryzowaną.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...