Jump to content

SI'04 US spec a "duży" przegląd...


Raga
 Share

Recommended Posts

Powoli (choć myślę, że przy aktualnym średnim przebiegu to za pół roku) zbliża się termin "dużego" przeglądu. No i teraz pytanie do technicznych wyjadaczy...

 

Warto się samemu męczyć? Mam swój warsztat i 3 brudasów, więc 4 głowy do myslenia, ale też do zepsucia :) Mój warsztat siedzi tylko w dużych dyszlach i jakoś boję się dotykać tą drobną imprezę ;) Nie wiem co wchodzi w skład dużego przeglądu, nie mam niestety książki serwisowej. Oleje samemu wymieniam, hamulce i sprzęgło też samemu ciacham. Tylko nie wiem czy podołam rozebrać i poskładać rozrząd itd

 

Jak myślicie?

 

No i jeśli samemu się pobawię, to części normalnie dostanę w ASO czy to samo za 30% wartości dostanę u wiodącej konkurencji? :)

Link to comment
Share on other sites

Kuba, od 17 lat naprawiamy samochody ciężarowe, od 3 lat też terenowe. W ostatnich wprowadzamy również modyfikacje umożliwiające "właściwą" eksploatację w terenie.

 

Przy Subaru akurat (pomijając silnik) filozofii strasznej nie ma. Większość rozwiązań jak w typowych japońcach. Pytam się raczej z powodu specyfiki Subaru ( i niektórych innych marek). Czyli można pewną rzecz zrobić dużo szybciej i bezpiecznej, jak się wie co i jak.

 

Mark L.A., do czterech turbin mam tak samo daleko jak do Carfita :) Jeszcze mam ciut czasu ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...