Lolobolo Opublikowano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2023 (edytowane) Witam wszystkich jestem Dariusz, piszę ten wątek by przestrzec Was przed tulejowaniem świec na silniku bez ściągania głowic. A więc pacjent to Outback 2.5l Ej253 - 173km SOHC 2007. Nadszedł czas na wymianę świec, prosta szybką robota a tu szok świece NGK po 30tys tak się zapiekły, że odkręcanie było wykonane 0,5m rura i preparatami do zapieczonych gwintów lecz niestety jedna się urwała i został gwin świecy w głowicy razem z wykrętakiem który poźniej też się urwał natomiast druga świeca przy wykręcaniu zmieliła gwint. Postanowiłem więc zrobić test by naprawić gwint tulejowaniem przy użyciu zestawu Yato bo i tak czekał mnie demontaż głowicy. Na zdjęciu sami zobaczcie ile opiłków zostaje w cylindrze gwintując na silniku. Moim zdaniem ilość powstałych opiłków jest niebezpieczna dla silnika. Pozdrawiam Edytowane 23 Kwietnia 2023 przez Lolobolo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się