Skocz do zawartości

Lolobolo

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Beskidy
  • Auto
    Subaru Outback 2007 2.5l SOHC Ej253

Osiągnięcia Lolobolo

2

Reputacja

  1. Witam wszystkich jestem Dariusz, piszę ten wątek by przestrzec Was przed tulejowaniem świec na silniku bez ściągania głowic. A więc pacjent to Outback 2.5l Ej253 - 173km SOHC 2007. Nadszedł czas na wymianę świec, prosta szybką robota a tu szok świece NGK po 30tys tak się zapiekły, że odkręcanie było wykonane 0,5m rura i preparatami do zapieczonych gwintów lecz niestety jedna się urwała i został gwin świecy w głowicy razem z wykrętakiem który poźniej też się urwał natomiast druga świeca przy wykręcaniu zmieliła gwint. Postanowiłem więc zrobić test by naprawić gwint tulejowaniem przy użyciu zestawu Yato bo i tak czekał mnie demontaż głowicy. Na zdjęciu sami zobaczcie ile opiłków zostaje w cylindrze gwintując na silniku. Moim zdaniem ilość powstałych opiłków jest niebezpieczna dla silnika. Pozdrawiam
  2. Bardzo dobra uwaga i właśnie tak się stało bo krater zrobiły się bardzo duży. Zostało zebrane 0,5mm by nabrało to wyglądu do wyrównania trzeba by było planować 1mm ale wtedy mogła by być już za duża przerwa do prawidłowego działania.
  3. Numer na oryginalnej tarczy to Denso 24730-4860 mocowana na wieloklin
  4. Witam ja po długim poszukiwaniu dopasowałem tarczę sprzęgła robi je jedynie firma Celcjusz za około 90 zł numer: CEL545 https://allegro.pl/oferta/tarcza-sprzegla-klima-fiat-scsa06-scsb06-13048842557?utm_source=notification&utm_medium=cartWithPayment&utm_campaign=cef7b135-c856-4150-84eb-687c2d87cdd6&snapshot=MjAyMy0wMS0wOVQxNDoyOTowMi40NTk1NTlaO2J1eWVyOzAyN2E2ZWZmOTExODM5ZTc1ODEzODE5OTAwYjdmMDI0N2QxM2UyMzBkYzFhOGQ4MmVmNTliZjU1M2YxZjU1ZmE%3D Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...