Mikebambo Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Cześć, Na wstępie zaznaczam, że wiem z jak problematyczną jednostkę się borykam, ale liczę na jakieś wskazówki. Użytkuję model outback 2013 z cvt w dieslu. Generalnie jestem z samochodu zadowolonym, ale od grudnia ubiegłego roku zaczyna ciągnąć mnie za kieszeń. Jestem już po próbie czyszczenia a następnie usunięciu dpf'a (3k). Miesiąc później zaczęła ślizgać się skrzynia (10k). I tak inwestuje w samochód warty niespecjalnie dużo. Serwis olejowy zawsze w ASO. Wiem, że temat smrodu powinien jasno wskazywać na brak dpfu, ale ostry smród spalin czuć było już od dłuższego czasu jeszcze przed demontażem. Znam kilka samochodów pozbawionych filtra i ich wyziewy z tłumika tak nie kują po oczach. Obroty nie falują, samochód przyspiesza normalnie. Myślałem czy może np egr jakoś źle miesza spaliny. Rozważałem też samodzielny demontaż kolektora i egr'u żeby to wszystko wyczyścić. A może wtryskiwacze ? Kolejna sprawa to drżenie samochodu na postoju - to występuje już od początku, od zakupu. Nie jest to mocne drżenie, ale jednak. Słyszałem, że ten typ tak ma, ale również, że takie rzeczy odbywają się podczas kalibracji. Tankuje też paliwa 'premium' i ktoś kiedyś powiedział, że to może być przyczyna. Chcę pozbawić samochód wad i dalej je użytkować. Z auta na codziennie korzysta żona i musi być sprawne. Z góry dziękuję za jakieś wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się