Spiro Opublikowano 5 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Efekt tego był taki ze zamówiłem komplet nowych uszczelnień na wszystkie piasty. Łożyska zostały wyprasowane oczyszczone i poskladane na sprawdzonym smarowidle syntetycznym. Przy okazji zostały zweryfikowane łożyska. Stosunkowo mały przebieg potwierdził ich doskonały stan. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiro Opublikowano 6 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Z zaciskami zrobiłem taki patent że dodatkowo na galwan położyłem bezbarwny lakier niestety trochę straciły blask ale przynajmniej po pierwszej zimie nie powinna ruda wychodzić a i tak wyglądają jak nowe. Jeszcze zapolerowanie wewnętrznej czesci cylindra, zestawy gumek poskladane na dedykowanej paście i ma być 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiro Opublikowano 9 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2023 Tym razem pracę poszły w kierunku układu wydechowego. Tutaj poprosiłem o pomoc znajomego który ma doświadczenie w tych tematach. Dziekuwa TurboPiechnik ja również od niedawna posiadam Tiga ale tutaj chciałem żeby było perfekt, nie mniej jednak po wielu wskazówkach nie wychodziło tak źle efekt dla mnie zarówno dzwiękowy jak i wizualny torpeda mimo seryjnego kolektora z celowo zostawionym katem. Radość mega silnik poskładany jak należy pracuje jak zegarek 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się