Matiz Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Czołem Ludzie Mam takie zagadnienie turbo do uturbienia nieSubaru Mam turbo jw, okazało sie że ma popekaną muszle od gorącej strony turbiny szkoda ,bo ma rdzeń w dobrym stanie i doprowadzenie wody. Na pewno byłoby lepsze od KKK K03, które pochodzi z A-klasy. A klasa ma czerwone pole od... 4500rpm Stad moje obawy co ona zrobi jak ją nagle pokręci do 7500rpm Ale wracając do tematu. Od kiedy pamietam jak czytałem jakieś tematy z budowy to przewija sie sformułowanie "turbo hybrydowe". To rdzeń z jednej i muszle z innej turbiny zeby zmodyfikować sposób rozwijania mocy lub ją podnieść. Tyle wiem i więcej nigdy nie było mi potrzebne. aż do dziś. Jak to wygląda, bo wirnik też pewnie ma jakąś wysokość, grubość itp. Jak sie buduje takie turbo? przymierza sie na ślepo muszle? czy sa jakieś bazy danych wymiarów itp? Akurat w tym wypadku nie chodzi o zwiększenie mocy tylko uratowanie turbiny bo okazuje sie... że to już głęboki oldschool Legacy Dziadek, Probe GT, Mazda 626... to początek lat 90' bida z częściami Zakłady regenerujące turbiny mi nie pomoga, bo im zalezy żeby sprzedać nowe- nie trzymają starego złomu. W necie też licho jest. Pozostaja maniacy lub graciarze Dlatego przybywam bo ponoć to było dość popularne turbo. Nawet znalazłem że RHB5 i TD-04 były stosowane zamiennie i (dedukcja) powinny mieć te same wymiary? Chyba że jakaś dobra duszyczka będzie miała dla mnie takiego starocia w garażu? Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się