ech Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Pionteczka. Wypadanie zapłonu impreza gt 99' Problem pojawia sie przy prędkościach obrotowych rzędu czasem 3, czasem 5 tysiecy obrotów. Pierwsze dwa biegi względnie w porządku w porównaniu do wyższych. Jeśli jadę trojeczką i z np. 2500 naciskam pedał gazu do końca czy 2/3 zakresu, nie zostaje spalona mieszanka paliwowo-powietrzna, zbiera sie i strzela z wydechu. Zachowuje się jakby chciało, a nie mogło przyspieszyć. Wczoraj wymieniłem świeczki, 2 były w stanie słabym, a kolejne 2 całkowicie wypalone. Jutro polecą kabelki, potem ewentualnie cewka. Mial ktoś takie objawy ? Co może za tym stać poza układem zapłonowym? Autko w gazie, takowe dorwałem, na benzynie problem się pogłębia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Cewka raczej odpada. Jak wymiana kabli nie pomoże mogą być zawory podparte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Kabelki nie pomogły. Autko ma 314 tysięcy zrobione. Możliwe że nie było nic robione. A powiedz, jak sprawdzić? Zacząć od pomiaru ciśnienia sprężania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Sprawdź luzy zaworowe. Komp wyświetla na jakich cylindrach wystepuje te wypadanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 3 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie chciał sie połączyć, ani cdif ani zwykły obd cars, moze po vinie sie uda, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Mam w WRX 03 takie objawy, między 3 a 4 tyś jak mocno wcisnę gaz to zaczyna mrugać check, wypadania zapłonu na 1 cylindrze, reszta cylindrów ok. Rozrząd ustawiony, zawory sprawdzone są w normie, świece nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 U mnie kumpel w sti miał podobnie. Wyczyścił czujnik położenia wałka rozrządu i wypadanie zniknęło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 (edytowane) Wyciągnąłem dzisiaj czujnik położenia wałka rozrządu, trochę był brudny. Wyczyściłem, zobaczymy. Niestety nie pomogło. Jakieś sugestie ? Edytowane 15 Lutego 2019 przez emdzejj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się