owad Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 (edited) Witam, W zasadzie to jestem pewien że to koło dwumasowe poszło, ale chcę się upewnić. Dwa dni temu zaczęły ciężko wchodzić biegi i czasem pojawiał się hałas przy wciśniętym sprzęgle, obstawiłem łożysko wyciskowe, ale po wybebeszeniu forka oto co się pojawiło: Tak raczej nie powinno być? Czy ten zestaw jest ok do sbd 2011? https://www.subaru.pl/kompletne-sprzeglo-sachs-do-diesla-z-kolem.html Chodzi mi o to czy jest to oem zestaw czy jakiś zamiennik bo innego nie znalazlem? Podpowiedzcie jeszcze jakiego smaru użyć przy wymianie? A może smar jest w komplecie ze sprzęgłem? Pozdrawiam Nikt nic? No to chociaż może ktoś ma momenty dokręcania śrub koła? To samo co w sti? Pozdr Edited June 10, 2018 by owad Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted June 19, 2018 Author Share Posted June 19, 2018 No to poskładałem autko :-). Moment dokrecenia koła 35 Nm plus 45st. A docisk 16 Nm http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2009/Legacy 2009/ http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/2009/Legacy 2009/ Wszystkie dolegliwości ustąpiły, pedał wchodzi jak w masełko :-). Oprócz ciężko wchodzących biegów ostatnio, miałem takie dziwne trzęsienie budą na 1 i 2 biegu jak pomalutku dojeżdżałem np w korku i czasem stuknięcie przy zmianie biegu. Teraz nic takiego już nie ma. Wydaje mi się że tylko koło dwumasowe zdechło bo reszta jest wygląda ok. Jeśli ktoś by potrzebował sprzęgła to mogę poratować. Przebieg około 30 tys km, ja całość wymieniłem. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now