Skocz do zawartości

stamart

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru outback 2.0D 2008r.

Osiągnięcia stamart

0

Reputacja

  1. Zanim się skusisz, przejedź się autem z tym oprogramowaniem, i to nie tylko na 100 m prostej! Bo potem nie ma odwrotu! Dlatego jeszcze tego nie zrobiłem bo cały czas mam wątpliwości. Czy to znaczy że jest gorzej z nowym softem?
  2. Witam! I mnie w końcu dopadło spalone sprzęgło. szczerze to byłem przerażony kosztami jakie zaproponowali mi w serwisie 6.500;- Autkiem zrobiłem 97000. No cóż, w mojej prywatnej opinii to kpina. Co prawda jest to moje pierwsze 4x4 ale uważam że to odrobinę za szybko. Zwłaszcza że autko jeździ tylko po asfalcie. Moje koszta naprawy to: - 305zł tarcza (ic) sachs - 267zł docisk (ic) sachs - 160zł łożysko wyciskowe (subaru) - 300zł robocizna w sumie 1032 brutto. to nie jest aż tak dużo, chodź wolałbym to przepuścić w inny sposób. Przeglądałem różne fora i widzę że jest dużo osób z tym problemem, radzę tylko nie dajcie się orżnąć ASO bo oni słono sobie liczą. Dodatkowo jeden Pan z ASO powiedział mi tak. Kupić nowy docisk, łożysko i dwu-masę a tarczę dać do nabicia (ponoć dużo trwalsze niż nowe) dodatkowo wgrać nowy soft (40zł w ASO Zasady) i można robić po 200tyś na tym sprzęgle. Ja tarczę kupiłem nową, dwu-mas został stary a nad softem się zastanawiam. Pan z serwisu powiedział że nowy soft powoduje obcięcie momentu obrotowego przy dużych przeciążeniach tak aby silnik nie miał tyle mocy żeby uślizgnąć sprzęgło. 40zł nie majątek pewnie się skuszę. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...