Skocz do zawartości

gniewko

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Skoda Octavia 2FL 1.8TSI

Osiągnięcia gniewko

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie zebym sie czepial, ale wydaje mi sie, ze strona internetowa jest dzis wizytowka i powinna byc pozbawiona takich niedociagniec 8)
  2. Tylko w dieslu jest 6 biegowa a w benzynce jest 5 biegowa... Ale musze przyznac, ze patent o ktorym wspomniales jest super Ale moze ktos jeszcze sie wypowie odnosnie 5 biegowej skrzyni w nowym Forku bo automat 4EAT raczej definitywnie odpada.
  3. Szukalem na forum ale nie znalazlem nic w tym temacie. Wiec postanowilem sie zapytac, dlaczego na subaru.pl czesc broszur z roku 2011 wyglada kiepsko (obrazy sa beznadziejnej jakosci - widac wielkie kwadraty)? Problem dotyczny np. broszur outback, legacy zas np. broszura forestera jest juz ok. Sprawdzalem na dwoch kompach w domu i pracy i tak samo to wyglada na roznych programach do przegladania pdf.
  4. Przeszukalem cale forum i chyba jednak faktycznie nie ma sensu pchac sie w automat, ktory byl by kamieniem u nogi w Foresterku 2.0 Co do skrzyni manualnej to jaki jest komfort zmiany biegow? To prawda, ze precyzja jest taka sobie?
  5. Nissan, Suzuki to odpadaja na starcie bo nie budza we mnie zadnych emocji Na chwile obecna nie daje mi tylko spokoju na jaka skrzynie biegow sie zdecydowac: 1. Z jednej strony jest stary, mulowaty, paliwozerny, kastrujacy osiagi automat 4-biegowy, ale za to bezawaryjny i wygodny na codzien. 2. Z drugiej strony jest manual co prawda 5-biegowy ale pozwalajacy lepiej wykozystac moc silnika, ktora do tego auta jest tak na prawde w sam raz. Z tego co poczytalem na forum to ten 5-biegowy manual tez niema jakis rewelacyjnych opini odnosnie zestrojenia biegow czy precyzji dzialania. Niestety, ale wiekszosc opini o automacie bazuje na silnika uturbionych lub wolnossacych 2.5 malo zas jest opini o pracy na wolnossacych benzynce 2.0
  6. No wlasnie troche zastanawia mnie to spalanie bo znalazlem recenzje nowego Forka: http://autokult.pl/2011/07/16/subaru-forester-lesnik-na-sluzbie-test-autokult-pl i koleszka pisze, ze srednie spalanie wyszlo mu 11L/100km czyli 3.5L/100km wiecej niz deklaruje to producent... Do tego max spalanie to nawet 25L/100km Szczerze mowiac troche daje mi to do myslenia tak duzy rozrzut spalania. Nie ukrywam, ze dla mnie fajnie jak by autko w miescie palilo tak 10L/100km a w trasie tak do 8L/100km ale po tym artykule troche sie rozczarowalem. Noge mam raczej spokojna - no za sporadycznymi wyjatkami Tak mniej wiecej ile wiecej moze spalac automat w stosunku do manuala?
  7. No wlasnie teraz tez mam u siebie automat DSG ale silnik uturbiony 1.8TSI i 160KM i jest na prawde bardzo elegancko - jak na moje potrzeby to az za bardzo. Ale wlasnie tego sie najbardziej obawialem, ze przy wolnossacej benzynce 150KM automat to moze byc zamula - choc musze przyznac, ze bardzo sie przyzwyczailem do automatu... Z drugiej strony w manualu mial bym reduktor hmmm... Ale moze ktos kto ma nowego Forka w automacie jeszcze sie wypowie odnosnie dynamiki ewentualnie zostaje mi jazda testowa Co do sprowadzania z USA to w zasadzie to zapytalem z czystej ciekawosci bo raczej bym sie nie odwazyl tak kupic auta, ktorego nie widzialem na oczy...
  8. Poczatkiem przyszlego roku chcial bym zmienic auto na jakiegos SUVa - na talezu min. Forester, Outlander, Tiguan, Yeti, RAV4, Q3, CX-5 Droga roznych selekcji na placu boju zostaje glownie: Forester i ew. Outlander Generalnie o wiele bardziej podoba mi sie Forester bo wyglada zgrabniej Rocznie robie jakies 10.000 do max 14.000 km. Po miescie stosunkowo malo sie przemieszczam - raczej jakies wypady za miasto. Od auta oczekuje glownie komfortu, bezpieczenstwa, niezawodnosci i praktycznosci oraz wzglednie normalnych kosztow utrzymania (glownie paliwo i serwis). Lubie klasyczne wykonczenia w aucie bez zbednych udziwnien i przepychu. Nie odczuwam takze potrzeby wyprzedzania wszystkiego co sie rusza na drodze i bycia zawsze pierwszym na nastepnych swiatlach ;-) wiec moc > 200KM jest mi zbedna. Raczej potrzebuje takiej mocy by moc bezpiecznie wyprzedzic jakiegos Tira czy zawalidroge. Moze to zabrzmi idiotycznie w dzisiejszych czasach ale staram sie jezdzic w granicach naszego prawa wiec do 140KM, wiec malo istotne jest dla mnie jak zachowuje sie auto przy 180KM Wstepnie jestem zdecydowany na Forester 2.0XC AT I tu mam kilka pytan: 1. Czy skrzynia AT nie bedzie za "wolna" - troche mnie martwi to 12,4s do 100km/h ? A moze jednak manual bedzie lepszym i tanszym (w utrzymaniu) wyborem? 2. Z tego co przeszukalem na forum to automat jest raczej z tych trwalych - czy ewentualna naprawa jest droga i problematyczna? Bo po moich przygodach z DSG jestem mocno zniesmaczony do tej skrzyni mimo jej ogromnej zalety - szybkosci. 3. Z tego co widze to silnik jest nowa konstrukcja - czy sa tam zastosowane rozwiazania, ktore moga w przyszlosci byc powodem do problemow? 4. Jak wyglada kwestia spalania czy mozna dane katalogowe potraktowac w miare normalnie czy raczej miedzy bajki wlozyc - jak to bywa wlasnie z silnikami VW TSI 5. Jak wyglada kwestia czesci oryginalnych i zamiennikow - czy jest problem z ich dostaniem i czy sa drogie w stosunku do np. czesci VW/Toyota/Opel? 6. Generalnie zanosze sie za zakupem nowego auta, ale interesuje mnie co sadzicie o sprowadzanym Foresterku z USA takim roczniaku? Warto czy moze jednak zostac przy wersji EU? Pozdrawiam
  9. Witam, Na razie jeszcze nie jestem Subaruman, ale jest szansa, ze tak sie wlasnie stanie za jakis czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...