Skocz do zawartości

winimoto

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia winimoto

0

Reputacja

  1. Regulamin techniczny ulegnie zmianie. Jeszcze nie wiem kiedy oficjalnie będzie opublikowany, ale kwestie hamulców na pewno będą zmienione. Ingerencja w układ jest dopuszczona, ale wszystkie przeróbki mają być wykonane zgodnie " ze sztuką". Trasy będą szybkie więc dobre hamulce to podstawa. Nie możemy jednak dopuścić do sytuacji, że przyjedzie na rajd samochód z jakim innowacyjnym systemem hamulcowym. Ja prowadzę BK więc bez obawy. Dobrze pospawana klatka ( spawy), trzymające się kupy fotele, pasy 3" i minimum dwie gaśnice 2kg i będzie dobrze. Przy poprawnie zbudowanej rajdówce BK potrwa max 15min.
  2. Jeśli nie odebrałeś, to nie masz się czym martwi. Mój kolega startował ze mną w Czechach, miał zdana licencję, ale jej nie odbierał. Odebrał dopiero przed Karkonoskim. Wystartował raz bo to było jego marzenie, po czym ponownie zaczął jeździc w Czechach
  3. Witam w tym temacie. W woli wyjaśnienia. 1 Rajd Gór Sowich jest imprezą dla kierowców amatorów. Licencjonowani mogą także startować, ale rajd nie ma wizy PZM, więc można ja stracić. Jest także możliwość startu pod pseudonimem. Jest to pierwsza i zarazem jedyna jak na razie impreza rozgrywana w Polsce. Wzorujemy się na naszych południowych sąsiadach, gdzie takie zawody są codziennością. Nie potrzebujecie żadnych homologacji na fotele, pasy itd. Wymogi podobne do Kryterium Kamionki. Sprostuje fakt, iż organizatorem nie jest Andrzej Dobosz. Zawody maja podobny charakter, jednak do pokonania jest aż 70km oesowych. Odcinki zadowolą najbardziej wybrednych, ponieważ biegną trasami rajdu Elmot Prawdopodobnie zawitają do nas czołowe czeskie załogi imprez amatorskich w EVOIX i Subaru STI. Wszelkie informacje uzyskacie na naszej stronie www.tanierajdowanie.pl
  4. Witam WINI z Jedliny Zdrój......jeszcze bez SUBARU, ale....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...