Drzwi przychodzą nielakierowane.
Z tego co wiem maskownice lusterek ( tworzywo ) lakierowane są nieco inna technologią, niż elementy metalowe.
Dlatego też, w celu zapewnienia optymalnego dopasowania koloru są one dostarczane już polakierowane.
Zasadniczo mamy w magazynie lusterka w różnych kolorach. Niestety czasem może się zdarzyć, że "zejdą"ze stanu magazynowego w ilości wyczerpującej zapas; w tym przypadku istotnie wydłuży się oczekiwanie.
Zazwyczaj taka ( rzadka !) sytuacja nie ma znaczenia, gdyż lusterka na ogół ulegają zniszczeniu w wypadkach, a naprawa blacharsko lakiernicza z definicji trwa dłużej. Kradzież lusterek to taka polska specyfika ( niestety :| ), której producent nie przewidział.
Przykro mi z powodu zaistniałego problemu, lecz całość nie ma nic wspólnego z "polityką" SIP.
Pozdrowienia
Witam Pana,
to ja mam kwestię, wydaje mi się całkowicie związane z polityką SIP.
Mianowicie dzwonię dzisiaj do serwisu subaru w Lublinie i pytam pana Dariusza (nie zapamiętałem nazwiska) o dostępność części do Justy. Otrzymałem odpowiedź, że jest duży problem, ale nie dałem się zbyć powiedziałem dokładnie jakie to części i chcę, żeby mi sprowadzili - otrzymałem odpowiedź, że teraz to on nie ma czasu bo robi co innego. Chyba byłbym ostatnim idiotą, gdybym sobie kupił samochód waszej marki. Gdzie niby miałbym go serwisować - w Berlinie?
Pozdrawiam.
openm.