Skocz do zawartości

september_bb

Nowy
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O september_bb

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Był Outback SBD 2010
    Teraz Outback 2015 2.5 CVT
  1. Subaru Outback MY15

    W ad.3 wystarczy chwilę poczekać, klapa bagażnika sama się domknie i ponownie otwierać. U mnie 72 kkm, nic nie stuka , stacja MM żyje własnym życiem pomimo trzykrotnego wgrywania softu, tylko za tydzień wymieniam drugą przednią szybę (jazda w okolicach budowanej A1)
  2. Subaru Outback MY15

    Czy ja to neguję? Wystarczy czytać ze zrozumieniem a wtedy łatwiej dostrzec rozpiętość spalania wszystkich samochodów, bez względu na markę, zależną od czynników które wymieniłem w pierwszym poście. Przyjmując Twoją reakcję na mój wpis, mógłbym zareagować podobnie: "Stary, po 45k wiem, że żyjąc na prowincji, jeżdżąc przepisowo, mało autostradami, trochę w mieście, spalanie na poziomie 9,70l/100km w Outbacku 2,5 jest nie tylko poza moim zasięgiem ale i nieakceptowalne" Tyle, że nic z tego nie wynika.
  3. Subaru Outback MY15

    napewno piszesz o 2.5 cvt ? tak sie upewniam bo w dyszlu mam wiecej tapatalked No u mnie w 2,5i po 6000km całkowite średnie spalanie to 9,2. Jazda "normalna", sporo autostrad z przelotowa prędkością 140-145km/h na tempomacie. 7,3 sadzę ze jest możliwe w trybie "mega-hiper-emeryt" w założeniu, ze 110km/h się nie przekracza i w korkach się nie stoi. Nie bez powodu dodałem, że zależy to od stylu jazdy i tras. Nie wiem co uważasz za NIE-emerycką jazdę? Łamanie ograniczeń prędkości? "Dynamiczna" jazda czyli wyprzedzanie wszystkich i wszędzie? W pierwszym swoim poście, bodajże po 10k, zdefiniowałem swoje trasy i akceptowalną skłonność do przekraczania dopuszczalnych prędkości o kilkanaście km/h i spalanie na poziomie 7,1. Nie jestem zawalidrogą, w znanych mi miejscach gdzie nie zagrażam nikomu lubię "przycisnąć" i cieszyć się przyczepnością w zakrętach. Moje roczne przebiegi teraz to ok. 30kk, OBD 40kk a trasy mam rzeczywiście w większości "prowincjonalne".
  4. Subaru Outback MY15

    Wynik średniego spalania w Info dotyczy CAŁEGO przebiegu. U mnie po 45k 7,3. A wszystko jak wiadomo, zależy od tras i stylu jazdy
  5. Subaru Outback MY15

    Rzadko się tutaj udzielam, ale jak czytam autorytarne wypowiedzi o osiągach OBK 2.5CVT kogoś, kto się nim przejechał, to trudno mi wytrzymać bez zabrania głosu. Dzisiaj mija tydzień od przesiadki. 700km to niezbyt wiele ale wystarczająco aby porównać do 4-letniej jazdy Outbackiem SBD. O wrażeniach z jazd próbnych pisałem wcześniej. Trochę bałem się słabszej dynamiki 2.5. Jak jest po tygodniu? Z każdym dniem coraz bardziej przekonuję się do trafności wyboru. Początkowo również miałem wrażenie słabego przyspieszania, ale obserwacja wskazań temu przeczy. Dzisiaj kilkakrotnie wyprzedzałem po kilka ciężarówek jednocześnie i ani razu nie miałem duszy na ramieniu. Poczucie gorszej dynamiki w stosunku do SBD w manualu zanika z każdym dniem. A nie traktuję silnika w trakcie układania brutalnie. I jeszcze jedno, jazda zgodnie ze znakami +10, po drogach powiatowych, z małą ilością zwalniaczy (świateł), średnia 5,8 minimalna, 6,3 przeciętna. Przy jeździe mieszanej, aglomeracja śląska i ekspresówki nie przekraczam 7,2. Zaskakujące jak na wieszczenie "użytkowników" o spalaniu o 4l wyższym niż SBD. Aby wyrażać obiektywne i wiarygodne opinie, by inni forumowicze mogli znaleźć informacje przydatne dla dokonania wyboru, to nie porównujcie Subaru z innymi markami bo to nie ma najmniejszego sensu. No ale cóż, takie czasy - byle zaistnieć. Pozdrawiam i polecam OBK 2.5 CVT a kierowcy z naprzeciwka będą widzieć Was z takim wyrazem twarzy
  6. Subaru Outback MY15

    Ja jednak po przesiadce na dyszla już bym nie wrócił do benzynki. Na XT jestem już za stary Kazdy ma prawo wyboru, byleby tylko był z niego zadowolony. Traktuj swojego dyszla cieplutko i łagodnie zanim go ogrzejesz. To naprawdę świetne auto.
  7. Subaru Outback MY15

    Trochę z ciekawości, trochę dla odmiany a w rzeczywistości z powodu zmiany typu tras które teraz pokonuję. Ponadto po 150kkm SBD zrobił się głośniejszy niż początkowo. Jestem w wieku gdzie cisza w trakcie jazdy jest istotna, żeby usłyszeć prośbę żony "kochanie, nie tak szybko "
  8. Subaru Outback MY15

    Jutro odbieram OBK 2.5. Przez cztery lata byłem zadowolonym użytkownikiem SBD . Żaden z czarnych scenariuszy pisanych przez "użytkowników" się nie spełnił. 160kkm bez istotnych problemów. Efektem jest pierwsze w mojej 30-letniej karierze "powtórzenie" modelu. Po jazdach próbnych potwierdzam wrażenia większości: SBD lepiej brzmi i lepiej ciągnie, ale człowiek szybko się przyzwyczaja do nowego. Ponadto wchodzące bardziej restrykcyjne przepisy w ruchu drogowym wyhamują, nomen-omen, chęć do szybkiej jazdy.
  9. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Skoro cza to cza Może dlatego mój post się nie ukazał bo byłem niegrzeczny? Zatem witam: September11
×