volvo1979
Użytkownik-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Skąd
UK
-
Auto
subaru legacy gtb
Osiągnięcia volvo1979
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
1
Reputacja
-
Nie kupuj do tego autka felg "Made in Italy"- Torra moze i wyglada ladnie (jest to wzor markowych kol) ale aluminium jest bardzo miekkie , kiepskiej jakosci.(koroduja , pekaja) Mialem Torra w Golf 4 oraz innym aucie i nie bylem zadowolony. Drugie foto to oryginaly z WRX-a 00-03 ,troche zepsuja wyglad auta MY07- kwestia gustu oczywiscie Z "gury" nie ma za co
-
Kusi cena i wygladem ale nikt nie mowi o "obsludze" takiego domu. Sam sie zastanawialem nad domem z bali okraglych ale po rozmowie z osoba , ktora miala (male ) doswiadczenie w budowie i wykonczeniu takiego cuda , odpuscilem sobie. Nie chodzi juz o wilgoc i konserwacje , poniewaz kazdy inny dom bedzie wymagal troski , jednak ( ponoc ) kazda firma specjalizujaca sie w budowie takich chat nie ma odpowiednio wysezonowanego drewna. Wiaze sie to z tym , ze co 6 lub 12 miesiecy , nie pamietam dokladnie ( jest to zawarte w instrukcji i gwarancji zakupinego domu) , trzeba dom skrecac ( SKRECAC ) , a w miejscach gdzie sa polozone plyty gipsowe , kafelki , ... musisz zostawic 5-cio centymetrowe szczeliny poniewaz ten dom pracuje bardziej niz tradycyjny. Nie wspomne juz o "strzelaniu" drewna co ponoc jest czasami nieprzyjemne. Tak naprawde w rzeczywistosci moze nie wyglada tak strasznie ale wystarczylo bym sie wyleczyl. Mysle ,ze w wyszukiwarce znajdziesz opinie osob , ktore juz posiadaja takowy dom . Pozdrawiam
-
Niestety Twin Turbo to bardzo mocno obciazony motor ( 280km z 2 litrow a bebechy jak w zwyklym WRX-ie ) Jezeli przejrzysz ogloszenia na stronkach UK - wiele z nich jest do sprzedania z klekoczacym silnikiem . Anglicy nie lubia wydawac pieniedzy na servis , martwia sie dopiero jak cos sie zepsuje , olej nie wymieniany od wiekow to czesty widok ,poza tym wiekszosc z nich nie slyszala o ostroznym traktowaniu silnika , kiedy zimny i chlodzeniu turbin jak goracy. Sa oczywiscie wyjatki .
-
Mam takie subaru i nie jest jakims hitem. Nie wiem czy szukasz jakiegos szybkiego kombi czy szukasz "innego" Subaru. Jezeli to drugie to radze ci przed kupnem przejechac sie jakas Impreza WRX JDM (240-260km mocy) i wyleczysz sie z Legacego. Jesli usilnie chcesz Twin Turbo , to podstawowa balaczka sa panewki , problemy z sterowaniem turbin ( ja z tym walcze na obecna chwile ) a reszta to jak w GC8-kach. Co do przekladki to da sie zrobic bez drutowania ale potrzebuje konwersji do jednego turbo a to jest troche zabawy (ktos to juz przerabial w PL ). Mam to gdzies zreszta dokladnie opisane
-
Podjedz na Slezna 222 , Wroclaw , sklep z bagaznikami i spytaj o Rafala Chlopak przerobil juz 3 sztuki Sti RA a na miejscu mozesz zobaczyc jak to wyglada Co do sprzeta z forum , to w Anglii musisz zaplacic te same pieniadze , doliczyc bedzie trzeba jeszcze transport , itp a i tak nie wiesz co tak naprawde kupisz. Jezeli mechanicznie jest ok , to to bardzo przyzwoita oferta
-
Wlasnie wylicytowalem WRX-a My95 na Ebayu i probowalem kupic ubezpieczenie na 7 dni ale zadna firma nie chce ubezpieczyc tego sprzeta na krotki okres . Kupilem w koncu to ubezpieczenie ale na Subaru Impreza GL 2.0 (jako import nie wiedza co to jest po numerze rejestracyjnym) i kosztowalo mnie to 87 funtow na tydzien. Generalnie chodzi mi o to, ze ubezpieczajac samochod importowany np. z Japonii nie zawsze logbook zawiera pelna nazwe auta ( np. masz STI a wpis zawiera tylko Subaru Impreza ). Mozna zaryzykowac i zaoszczedzic jakis pieniadz , problem moze jednak wystapic jezeli bedziesz mial wypadek. W Twoim przypadku nie zrobisz takiego myku poniewaz masz wersje UK i V5 zawiera wszystkie dane
-
-Sonda wyglada na to , ze pracuje , z wartosci 0.8 volta spada plynnie do 0 po czym sekwencja sie powtarza . -Czasami jezdze Imprezami Sti i caly czas leje paliwo 97 oktanow - nigdy nie mialem problemow -Co do zaworow, Legacy ma troche ponad 100kkm , takze korekcja jest jak najbardziej prawdobodobna -- Śr sty 19, 2011 12:27 pm -- Dokładnie taki problem miałem w swoim turbodziadku. Wyglądało na przepływomierz, skończyło się na elektryce. Elek, nie wiedzieliśmy, że jesteś Emo . Co masz na mysli ?? Wiazka byla uszkodzona ? Przepraszam za "Emo"
-
55 funtow miesziecznie za Subaru turbo to i tak masz "gitare" Ja za swojego Legacy GTB ( w V5 pokazuje Legacy GL , tak tez ubezbieczylem ) place 60 funtow za Fully Comp. a mam 31 lat prawko od 14 lat , 3 lata No claims bonus i 10% znizki za ubezpieczenie w tej samej firmie drugiego auta . A pro po More Than- nie ktore firmy nie ubezpieczaja samochodow z tzw. podwyzszonym ryzykiem . Ja mialem problem z ubezpieczeniem Golfa mk4 GT TDI tylko przez glupi ( nie tak do konca ) znaczek GT , ktory byl w Logbook-u . Pozdrawiam
-
Po ponad miesiacu przerwy postanowilem ponownie powalczyc z tym dziwadlem ( Legacy GTB ). W poprzednim tygodniu zrobilem nim ok 250- 300 km i udalo mi sie uporac z przeplywka. Mianowicie nie wyrzuca juz CEL-a i " odnalazlo" sie troche mocy ale nadal spalanie jest na bardzo wysokim poziomie ok. 25 litrow na 100 km przy jezdzie poza miejskiej. Zmierzylem sonde ( 3- przewodowa) , voltomierzem niestety ( na rozgrzanym silniku pokazuje wartosci : 0.8>0 , 0.8>0 ... v ). Na biegu jalowym ( obroty ok 700 obr/min ) , wciaz lekko telepie silnikiem. Przez ostatni czas czytalem wiele artykulow na polskich jak i zagranicznych forach na temat podobnych przypadlosci . Wyciagnalem czujnik spalania stukowego i na czas prob przykrecilem go do kolektora ssacego ( przepraszam za to ) Czujnik ma popekana czarna , plastiko-podobna obudowe a ponoc nie moze ?? Czy to moze byc powodem ?? Na obecna chwile calkiem ladnie dmucha pierwsze turbo ( kupilem wskaznik doladowania) jest mala przerwa w mocy pomiedzy 4000-5500 jednak cisnienie na zegarze nie spada w tym zakresie :?: Znalazlem kilku uzytkownikow Subaru ktorym czujnik opoznial zaplon a jednak ECU nie pokazao bledu . Dziekuje za wszekla pomoc
-
Nie mam zadnego wskaznika i dlatego nie wiem czy przeladowuje czy ma za niskie cisnienie. Generalnie to od 5,5k obrotow do konca ladnie sie kreci ale dolu brak. Czytalem watek o DV i zlym sygnalem ilosci powietrza podanym przez MAF i sonde i staram sie tu zakrecic ( cos mi nie gra z podcisnieniami ale w TT to grubsza sprawa jak dla mnie)
-
Dzieki Emo za pomoc. Wlasnie znalazlem przerwe w obwodzie ( ktos wkladal tam swoje lapska przede mna ) , ale teraz mam problem tylko z moca. Nie mam sprzetu zeby go podlaczyc pod kompa ale chyba przeladowuje . Generalnie po " doswiadczeniach " z Imprezami to auto nie robi jakiegos wrazenia i nie chce mi sie przy nim wiecej grzebac. Chodzi mi jeszcze po glowie konwersja na jedno turbo ale zobaczymy. Z gory dziekuje za pomoc PS Ten watek mozna chyba zamknac ?
-
Jak chcesz poznac koszty i zobaczyc ( we Wroclawiu ) dwa przerobione STI RA daj znac na PW
-
Racja ...niestety
-
Oprocz 5 wtrysku masz jeszcze mocniejszy blok ( zamkniety) i lepsze bebechy ( tloki na przyklad) co do upalania na pewno sie przyda Poza tym zauwazylem ze sa bardziej odporne na piston slap
-
Jezeli szukasz GC8 to najlepej STI RA My96. Lekki 1170kg , 276 km w serii i w miare wytrzymaly motor z piatym wtryskiem Pozniejsze wersje mialy " bardziej miekkie " silniki ale wiecej mocy i momentu. "Zwykle " RA mialy moc pomiedzy 260 a 280 km w zaleznosci od miesiaca i roku produkcji ( nie moge znalezc specyfikacji w tym momencie) ale silniki nie byly zbyt wytrzymale Przez ostatni rok przyprowadzilem do PL 4 STI RA i jednego TYPE R i sa to naprawde fajne " zabawki " . POLECAM Tak przy okazji... http://cgi.ebay.co.uk/1996-SUBARU-BLUE-sti-type-ra-low-miles-no-px-swap-/180594298179?pt=Automobiles_UK&hash=item2a0c424d43