Skocz do zawartości

volvo1979

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    UK
  • Auto
    subaru legacy gtb

Osiągnięcia volvo1979

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. volvo1979

    Felgi Toora

    Nie kupuj do tego autka felg "Made in Italy"- Torra moze i wyglada ladnie (jest to wzor markowych kol) ale aluminium jest bardzo miekkie , kiepskiej jakosci.(koroduja , pekaja) Mialem Torra w Golf 4 oraz innym aucie i nie bylem zadowolony. Drugie foto to oryginaly z WRX-a 00-03 ,troche zepsuja wyglad auta MY07- kwestia gustu oczywiscie Z "gury" nie ma za co
  2. volvo1979

    dom z bali

    Kusi cena i wygladem ale nikt nie mowi o "obsludze" takiego domu. Sam sie zastanawialem nad domem z bali okraglych ale po rozmowie z osoba , ktora miala (male ) doswiadczenie w budowie i wykonczeniu takiego cuda , odpuscilem sobie. Nie chodzi juz o wilgoc i konserwacje , poniewaz kazdy inny dom bedzie wymagal troski , jednak ( ponoc ) kazda firma specjalizujaca sie w budowie takich chat nie ma odpowiednio wysezonowanego drewna. Wiaze sie to z tym , ze co 6 lub 12 miesiecy , nie pamietam dokladnie ( jest to zawarte w instrukcji i gwarancji zakupinego domu) , trzeba dom skrecac ( SKRECAC ) , a w miejscach gdzie sa polozone plyty gipsowe , kafelki , ... musisz zostawic 5-cio centymetrowe szczeliny poniewaz ten dom pracuje bardziej niz tradycyjny. Nie wspomne juz o "strzelaniu" drewna co ponoc jest czasami nieprzyjemne. Tak naprawde w rzeczywistosci moze nie wyglada tak strasznie ale wystarczylo bym sie wyleczyl. Mysle ,ze w wyszukiwarce znajdziesz opinie osob , ktore juz posiadaja takowy dom . Pozdrawiam
  3. volvo1979

    kupno subaru legacy

    Niestety Twin Turbo to bardzo mocno obciazony motor ( 280km z 2 litrow a bebechy jak w zwyklym WRX-ie ) Jezeli przejrzysz ogloszenia na stronkach UK - wiele z nich jest do sprzedania z klekoczacym silnikiem . Anglicy nie lubia wydawac pieniedzy na servis , martwia sie dopiero jak cos sie zepsuje , olej nie wymieniany od wiekow to czesty widok ,poza tym wiekszosc z nich nie slyszala o ostroznym traktowaniu silnika , kiedy zimny i chlodzeniu turbin jak goracy. Sa oczywiscie wyjatki .
  4. volvo1979

    kupno subaru legacy

    Mam takie subaru i nie jest jakims hitem. Nie wiem czy szukasz jakiegos szybkiego kombi czy szukasz "innego" Subaru. Jezeli to drugie to radze ci przed kupnem przejechac sie jakas Impreza WRX JDM (240-260km mocy) i wyleczysz sie z Legacego. Jesli usilnie chcesz Twin Turbo , to podstawowa balaczka sa panewki , problemy z sterowaniem turbin ( ja z tym walcze na obecna chwile ) a reszta to jak w GC8-kach. Co do przekladki to da sie zrobic bez drutowania ale potrzebuje konwersji do jednego turbo a to jest troche zabawy (ktos to juz przerabial w PL ). Mam to gdzies zreszta dokladnie opisane
  5. Podjedz na Slezna 222 , Wroclaw , sklep z bagaznikami i spytaj o Rafala Chlopak przerobil juz 3 sztuki Sti RA a na miejscu mozesz zobaczyc jak to wyglada Co do sprzeta z forum , to w Anglii musisz zaplacic te same pieniadze , doliczyc bedzie trzeba jeszcze transport , itp a i tak nie wiesz co tak naprawde kupisz. Jezeli mechanicznie jest ok , to to bardzo przyzwoita oferta
  6. Wlasnie wylicytowalem WRX-a My95 na Ebayu i probowalem kupic ubezpieczenie na 7 dni ale zadna firma nie chce ubezpieczyc tego sprzeta na krotki okres . Kupilem w koncu to ubezpieczenie ale na Subaru Impreza GL 2.0 (jako import nie wiedza co to jest po numerze rejestracyjnym) i kosztowalo mnie to 87 funtow na tydzien. Generalnie chodzi mi o to, ze ubezpieczajac samochod importowany np. z Japonii nie zawsze logbook zawiera pelna nazwe auta ( np. masz STI a wpis zawiera tylko Subaru Impreza ). Mozna zaryzykowac i zaoszczedzic jakis pieniadz , problem moze jednak wystapic jezeli bedziesz mial wypadek. W Twoim przypadku nie zrobisz takiego myku poniewaz masz wersje UK i V5 zawiera wszystkie dane
  7. -Sonda wyglada na to , ze pracuje , z wartosci 0.8 volta spada plynnie do 0 po czym sekwencja sie powtarza . -Czasami jezdze Imprezami Sti i caly czas leje paliwo 97 oktanow - nigdy nie mialem problemow -Co do zaworow, Legacy ma troche ponad 100kkm , takze korekcja jest jak najbardziej prawdobodobna -- Śr sty 19, 2011 12:27 pm -- Dokładnie taki problem miałem w swoim turbodziadku. Wyglądało na przepływomierz, skończyło się na elektryce. Elek, nie wiedzieliśmy, że jesteś Emo . Co masz na mysli ?? Wiazka byla uszkodzona ? Przepraszam za "Emo"
  8. 55 funtow miesziecznie za Subaru turbo to i tak masz "gitare" Ja za swojego Legacy GTB ( w V5 pokazuje Legacy GL , tak tez ubezbieczylem ) place 60 funtow za Fully Comp. a mam 31 lat prawko od 14 lat , 3 lata No claims bonus i 10% znizki za ubezpieczenie w tej samej firmie drugiego auta . A pro po More Than- nie ktore firmy nie ubezpieczaja samochodow z tzw. podwyzszonym ryzykiem . Ja mialem problem z ubezpieczeniem Golfa mk4 GT TDI tylko przez glupi ( nie tak do konca ) znaczek GT , ktory byl w Logbook-u . Pozdrawiam
  9. Po ponad miesiacu przerwy postanowilem ponownie powalczyc z tym dziwadlem ( Legacy GTB ). W poprzednim tygodniu zrobilem nim ok 250- 300 km i udalo mi sie uporac z przeplywka. Mianowicie nie wyrzuca juz CEL-a i " odnalazlo" sie troche mocy ale nadal spalanie jest na bardzo wysokim poziomie ok. 25 litrow na 100 km przy jezdzie poza miejskiej. Zmierzylem sonde ( 3- przewodowa) , voltomierzem niestety ( na rozgrzanym silniku pokazuje wartosci : 0.8>0 , 0.8>0 ... v ). Na biegu jalowym ( obroty ok 700 obr/min ) , wciaz lekko telepie silnikiem. Przez ostatni czas czytalem wiele artykulow na polskich jak i zagranicznych forach na temat podobnych przypadlosci . Wyciagnalem czujnik spalania stukowego i na czas prob przykrecilem go do kolektora ssacego ( przepraszam za to ) Czujnik ma popekana czarna , plastiko-podobna obudowe a ponoc nie moze ?? Czy to moze byc powodem ?? Na obecna chwile calkiem ladnie dmucha pierwsze turbo ( kupilem wskaznik doladowania) jest mala przerwa w mocy pomiedzy 4000-5500 jednak cisnienie na zegarze nie spada w tym zakresie :?: Znalazlem kilku uzytkownikow Subaru ktorym czujnik opoznial zaplon a jednak ECU nie pokazao bledu . Dziekuje za wszekla pomoc
  10. Nie mam zadnego wskaznika i dlatego nie wiem czy przeladowuje czy ma za niskie cisnienie. Generalnie to od 5,5k obrotow do konca ladnie sie kreci ale dolu brak. Czytalem watek o DV i zlym sygnalem ilosci powietrza podanym przez MAF i sonde i staram sie tu zakrecic ( cos mi nie gra z podcisnieniami ale w TT to grubsza sprawa jak dla mnie)
  11. Dzieki Emo za pomoc. Wlasnie znalazlem przerwe w obwodzie ( ktos wkladal tam swoje lapska przede mna ) , ale teraz mam problem tylko z moca. Nie mam sprzetu zeby go podlaczyc pod kompa ale chyba przeladowuje . Generalnie po " doswiadczeniach " z Imprezami to auto nie robi jakiegos wrazenia i nie chce mi sie przy nim wiecej grzebac. Chodzi mi jeszcze po glowie konwersja na jedno turbo ale zobaczymy. Z gory dziekuje za pomoc PS Ten watek mozna chyba zamknac ?
  12. Jak chcesz poznac koszty i zobaczyc ( we Wroclawiu ) dwa przerobione STI RA daj znac na PW
  13. Oprocz 5 wtrysku masz jeszcze mocniejszy blok ( zamkniety) i lepsze bebechy ( tloki na przyklad) co do upalania na pewno sie przyda Poza tym zauwazylem ze sa bardziej odporne na piston slap
  14. Jezeli szukasz GC8 to najlepej STI RA My96. Lekki 1170kg , 276 km w serii i w miare wytrzymaly motor z piatym wtryskiem Pozniejsze wersje mialy " bardziej miekkie " silniki ale wiecej mocy i momentu. "Zwykle " RA mialy moc pomiedzy 260 a 280 km w zaleznosci od miesiaca i roku produkcji ( nie moge znalezc specyfikacji w tym momencie) ale silniki nie byly zbyt wytrzymale Przez ostatni rok przyprowadzilem do PL 4 STI RA i jednego TYPE R i sa to naprawde fajne " zabawki " . POLECAM Tak przy okazji... http://cgi.ebay.co.uk/1996-SUBARU-BLUE-sti-type-ra-low-miles-no-px-swap-/180594298179?pt=Automobiles_UK&hash=item2a0c424d43
×
×
  • Dodaj nową pozycję...