Skocz do zawartości

BEHEMOT

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia BEHEMOT

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. BEHEMOT

    Hak do Legacy MY04

    Znudziło mi się wydzwanianie, generalnie do 2004 roku można kupić coś w rozsądnej cenie do modeli 2004 i wyżej jest problem, chociaż na drogach się zalegasiło więc i akcesoria być już powinny. Nie mam ambicji, żeby wontek się rozrastał. Nie rzucam tu kontrowersyjnych tematów, tylko szukam bardzo konkretnej informacji. W moim poprzednim zapytaniu o problemy z rozruchem trafił się na 100 przeglądających jeden, który odpisał i było po problemie, więc mam nadzieję, że i tu się ktoś trafi, kto "przegryzł się" z problemem i wie jak i gdzie można to załatwić. Pozdrawiam
  2. BEHEMOT

    Hak do Legacy MY04

    Witam wszystkich, szukam haka do legacy MY04 kombi, oryginał w serwisie 2500 PLN, zwykle hak z montażem kosztuje ok 800 PLN więc cena dla mnie niezrozumiała. Czy ktoś miał ten problem, może wiecie kto robi, kto montuje, jestem z woj. lubelskiego. Podobny problem był w 2004 z relingami, cena wówczas w serwisie 1500, potem 1200 a w końcu thule zrobiło i kosztowały jak pamiętam 600 PLN. Ten temat zresztą wórnież poruszałem wówczas na forum ale pozostało tylko cierpliwie czekać. Pozdrowienia BEHEMOT
  3. Witam kolega LEGACY96 trafił w problem za pierwszym strzałem za co serdecznie dziękuję. Wstałem rano podjechałem na ORLEN i kupiłem XERAMIC do benzyny wiążący wodę, następnie wlałem do baku, poskakałem trochę na progu samochodu, tak aby się wymieszało i nieco zniechęcony i bez wiary włączyłem zapłon. Zagadał za pierwszym razem, równo, miarowo bez przygasania czy falowania obrotów. Zrobiłem rundkę po mieście i muszę stwierdzić, że jakoś tak bardziej ten LEGACY chce jechać, a i mnie również. Serdeczne podziękowania wszystkim, którzy "oderwali się od Świąt" i próbowali z większym, cz mniejszym skutkiem pomóc. Tak na marginesie to przed nastaniem mrozów pojeździłem ze 3 dni na pustym baku, bo nie było kiedy zatankować + woda w paliwie i na "efet" nie trzeba było czekać. Koniec Świąt i koniec problemów .....
  4. Witam wszystkich i światecznie pozdrawiam. Problem jest następujący, Legacy 2,0 kombi 2005 postał 2 dni bez odpalania na mrozie 5-9°C i zrobił się problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci do upadłego, a silnik nie chce załapać. Do najbliższego przeglądu jeszcze 4 tyś (ma być na 75 tyś), w poprzenim była wimiana świec. Przy dodatnich temp. lub w okolicy -1°C palił bez problemu. Zatankowany w połowie 95 z orlena i 98 verwa, gdyż podejrzenie padło na paliwo, więc tej verwy dolałem ale efektu nie było. Jak załapie to już pracuje bez zastrzeżeń i na ciepłym silniku odpala bez problemu. Pytam więc czy miał ktoś podobne przykre doświadczenia ? Może jest problem z tym czujnikiem położenia wału? Ale gdzie go szukać???? Do najbliższego serwisu 80 km, to i tak lepiej niż przez pierwsze 2 lata bo wtedy było 300 km i jeździłem, więc myślę, że od SIP należy mi się jakiś prezent za promowanie marki na wschodnich rubieżach RP. W związku z tą odległością liczę na społeczność forumowiczów przy rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam Maciej
  5. Witam, kiedyś poruszałem temat poprzeczek, odczekałem swoje i oto są w THULE, cena kompletu do legaca kombi 2004 około 600 brutto z belkami aero, miałem okazję porównać z oryginałami i są duuużo lepiej wykonane do tego zamykane na kluczyk. Wiem z poprzedniego postu, że było zainteresowanie więć daję info. PS nie jestem dealerem thule Pozdrawiam i szerokiej drogi, ja ostatnio legasikiem z rodziną ciachnąłem znad morza czarnego 1500 km non stop i tym, którzy lubią pokręcić kierownicą "od końca do końca" polecam Karpaty w Rumunii te serpentyny to coś wspaniałego. Behemot
  6. Tankuję tylko i wyłącznie na shellu 95 v-power, zobaczę co będzie z 98 i zamienię czasowo stację. Dzisiaj doszedł jeszcze problemik z falującymi obrotami przy ciepłym silniku na biegu jałowym wolne obroty od 500 skaczą sinusoidlanie do 1000 itd. Trza było toyoty nie sprzedawać miała dopiero 2 lata
  7. Witam, jestem posiadaczem legacy 2,0 zeszłoroczny, jak do tej pory nie było większych problemów, mam 17 tyś.km był drobny problem z alarmem ale zrobili w serwisie. Podczas przeglądu zgłosiłem problem z rozruchem po nocy, silnik nie wkręca się na obroty tylko przygasa jak maluch bez ssania Sprawdzili oprogramowanie, powiedzieli, że jest nowe i nie trzeba zmieniać. Temat zdarzył się kilkakrotnie zimą jednakże obecnie nasila się do tego stopnia, że dziś wyjechałem z bramy i auto zgasło. Oczywiście problemy występują tylko z zimnym silnikiem. W czym może być problem??? Wybrałbym się do Krakowa czy do W-wy ale b3ez rozpoznania tematu nie chce mi się robić 500 km. Może ktoś coś podpowie, może były podobne problemy?? Pozdrawiam Maciej
  8. Miałem podobny problem z alarmem w legacy zrobili w krakowie za 2 razem w ramach gwarancji, jednakże nie mam przekonania do firmy ETS POLSKA, której alarm QY zamontowali mi w serwisie, a która w karcie gwarancyjnej nie podaje swojego adresu ani kontaktu, to chyba jakaś chałupnicza robota Nawiasem mówiąc dziwię się, że jeździcie po "panach Danielach" płacąc tyle kasy za samochód i nie chodzi o jakieś pieniactwo tylko o zwykłe zasady. Pozdrawiam
  9. Jestem posiadaczem takiego samochodziku w wersji kombi i przejechałem 15 tyś. Poprzednie autko to nowa Corolla 1,6 VVTi 110 KM, odczucia? Silnik nieco mocniejszy ale przyśpieszenie podobne ze względu na masę legaca, dużo przyjemniej się jeździ niż toyotą, gdyż przy tej samej prędkości obroty silnika na 5 biegu są o 0,5 tyś nizsze niż w toyocie. Toyotę przy 120 km/h trzeba było prawie piłować ten natomiast leci bez problemów. Tak naprawdę to takie rodzinne autko, którego możliwości i zalety poznajemy w zimie, kiedy wszyscy pozostali stoją Dynamika ? To słowo nie pasuje do tego silnika, pozwala ona na sprawne poruszanie się po mieście i na trasie ale rozmawiałem w serwisie z człowiekiem to mówił, że 2,5 litra jest róznica ale 3,0 litra to już przepaść, w spalaniu też. Mnie wystarcza zawsze możnqa przecież pociągnąć za reduktorek Maciej
  10. Witam Nie czas dzwonić do SIP bo się porobiło więc Was zapytam, czy serwis widzi jakieś przeciwskazania montażu CB radio do subarynek, oczywiście subarynka na gwarancji? Ktoś może jakieśn CB radyjko polecić, myślę o presidencie ?
  11. Witam Byłem ostatnio na przeglądzie subarynki w SIP i spotkałem tam 4 samochody z Warszawy również na przeglądzie. Jak to jest czy niw ma w Warszawie u kogo zrobić przeglądu? Przecież to nic takiego wielkiego - prosty przegląd, a może ceny?
  12. Witam Ja do swojego legaca kupiłem opony i felgi stalowe kfzstahlrad w sklepie internetowym opony24, bardzo miła obsługa, szybko sprawnie i cena niecałe 1300 brutto za 4 felgi. Trochę problemów było z ustaleniem rozmiaru JJ i inne tam ale SIP tutaj trochę pomógł za co podziękowania.
  13. Witam tyle się omarudziłem w serwisie, że aż chyba przestali mnie słuchać i obcenili poprzeczki ale raczej i tak nie kupię. Nowa cena miała być pod koniec tygodnia i oto jest 1090 pln brutto. Biorąc pod uwagę, że w niemczech kosztują 199 E, to nie jest źle bo koszty transportu, zresztą niemcy lojalnie nie chcą wysyłać do Polski, bo mówią, że są związani z umową. Jeżeli do połowy maja wypusci thule to kupię u nich, jeżeli nie to cóż 4 paczki w plecy i trza się przeprosić z serwisem, który nie jest taki zły ale o tym w innym poście. P.S. Może kiedyś doczekamy osbługi w serwisie takiej jak w toyocie, to zależy od nas użytkowaników.
  14. No dobra napisąłem bo mnie cała sytuacja wpieniła, legas dogrzebał się kołami do lodu, oponki pirelli nówki śniegowe, i było po jeździe, przez godzinę w zamieci kopałem zatoczkę i usiłowałem w nią wjechać skończyło się stanięciem w poprzek drogi, wówczas hol i crv postawił mnie do osi, co do umiejętności jazdy nie wiem, pracowałem kiedyś w Lasach Państwowych i trochę w kiepskim terenie jeździłem. Ktoś napisał, że w tej sytuacji wolałby legac, no to spędziłby nockę w zaspie. Wiem,że to złe porównanie ale nie zapominajcie, że legas ma reduktor i stały napęd, a honda tylko sprzęgło które włącza tylną oś i przy problemach zaczyna niemiłosiernie śmierdzieć. To tyle, na codzień wolę legaca wówczsa wolałbym siedzieć w hondzie :wink: pozdrawiam wszystkich i myślę, że czs skończyć ten temat napisłem go bo się tamtego dnia wpieniłem, zmarzłem i przemoczyłem.
  15. Witam, Czy ktoś może podpowiedzieć, gdzie oprócz serwisu kupić poprzeczki dachowe do legaca kombi 2004 ? Jestem w kontakcie z THULE ale do kombi będą za kilka miesięcy, do sedana już mają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...