Witam wszystkich ślicznie !
Jestem nowy na forum i chyba z 10 lat nie pisałem na żadnych forach, a zakup Subaru skusił do tego żeby podzielic sie pasją do samochodów i przy okazji skorzystać z wiedzy użytkowników tych japońskich wozów.
Otóz jest : Subaru Impreza GDA z 2002 roku, sprowadzona w 2012 roku do Finlandii z UK, pierwszy właściciel tutaj zrobił porządną konserwację podwozia, wydech i blow-off. Silnik to pół na pół 205/207, ponoć semi-closed, niestety nie mam żadnych zdjęc z budowy, w przyszłości będzie siedział full 207 na nowych gratach, ale to dopiero pradopodobnie zima 2025/2026. Kolejny właściciel nacieszył sie nią kilka tygodni po czym ją sprzedał i kupił STI z 2004 roku.
Kolejny właściciel to ja.
Kupiona jako drugi wóz, nie ma stresu że coś musi być zrobione na już a powoli mogę przy niej grzebać i doporwadzić ją do tego stanu o którym myślę.
Na sam początek wymieniłem krzyżak drążka zmiany biegów i dwie tuleje z poliuretanu - rożnica jest niesamowita, drążek stoi w miejscu bez latania na boki przy zmianach prędkości i jeździe po zakrętach.
Najbliższe tygodnie to cały zawias tył do remontu + dyfer któremu brakuje uzębienia.
Przy zakupie
A tu już pod domem
Kabinowy z 2018 roku odrazu poszedł do wymiany.
Wszsytko idzie do czyszczenia i póki co w podkład epokysedem, potem w czarny kolor. co się daje uratować idzie do uratowania, co do wymiany to do wymiany, bez półśrodków.
Sprawiłem sobie taki zestawik na lato na felgach 17" Brock - opona to Hankook Ventus s1 evo z tego co pamiętam.
Hamulce będą coś w stylu tego :
No i dyfer w którym brakuje troszku zębów.
Zawias to |podstawowa wersja gwintu BC Racing, zobaczymy jak to będzie jeździć tymbardziej że to będzie mój pierwszy gwint w samochodzie.
Więcej zdjęć wkrótce bo czekamy na kilka dużych paczek.
Pozdro !