Skocz do zawartości

lukasz_subaru

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukasz_subaru

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam Czy możecie w przybliżeniu powiedzieć w którym momencie należałoby się przyjrzeć luzom w Sj 2,5 DOHC Który moment świadczy o tym że trzeba już je regulować, zauważyłem u mnie że wskazówka nie trzyma sie sztywno w danym zakresie nie wiem ale na oko przewaznie jest miedzy 650-700 i od tych wartosci drga i w dół i w góre nie są to skoki bardzo duże ale zauważalne dla oka (chyba że takie minimalne skoki sa normą dla subaru) Testowałem na włączonej i wyłączonej klimatyzacji i w obu przypadkach jest tak samo - minimalne wahania w każdą stronę. Odwiedziłem jeden warsztat Subaru podłączyli komputer sprawdzili i nic nie stwierdzono, zapytałem o czyszczenie przepustnicy czy to może mieć wpływ to odpowiedzieli że może wyjsc więcej problemów po czyszczeniu bo trzeba potem przeprowadzać problematyczną adaptacje. Stąd moje pytanie czy te minimalne wahania sa w normie i ten typ tak ma czy jednak cos zaczyna się niepokojącego dziać.
  2. Cześć Czy Sj 2.5 USA wersja sport występowały bez grzanych luster ?
  3. No i tu cie zaskoczę bo nie żadna promocja naprawdę potrafi pokazać 8l komputer , przy 135-140 10l na tempomacie, muszę to jeszcze potestowac bo zauważyłem że na "jednej kresce" zrobiłem wczoraj około 50km przy prędkości 120 Ja wiem są to wyliczenia bardzo na skróty ale zaciekawiła mnie ta różnica 4l przynajmniej w moim przypadku na tej samej trasie, może być tak jak kolega wyżej pisał że warunki atmosferyczne miałyby taki wpływ
  4. Hmmm no jeśli wiatr miałby takie znaczenie to jestem zaskoczony, normalnie gdyby roznica była 1l czy tam 2l to ok ale 4l
  5. Witam Może ktoś naprowadzi, otóż 2 tygodnie temu robiłem trasę 320km głównie autostrada na tempomacie ustawione 120km/h i spalanie wg komputera 8l, wczoraj ta sama trasa powrotna z tą samą predkoscia na tempomacie i spalanie ponad 11l. Czy aby nie za duża rozbieżność? Filtr powietrza wymieniony , olej tak samo z 5tys km temu więc jeszcze do wymiany trochę czasu , poziom oleju prawidlowy. Dodam że nie mam lpg.
  6. Witam Zwracam się z prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, jestem świeżym posiadaczem SJ 2016r 2.5. Zmieniłem ostatnio całe koła na zimowe i nie moge wykasować ikony czujników cisnienia w oponach, przez kilka miesiecy jezdzenia na letnich kołach ani razu sie nie zapaliła, wsadziłem zimowe i od razu sie zapalila kontrolka, jeździłem po kilka razy na stacje różne w celu sprawdzania ciśnienia , dopompowywania, w różnych zakresach 2,2 do 2,5 i w druga strone spuszczałem ciśnienie w celu znalezienia złotego środka i kontrolka w dalszym ciągu nie gaśnie Ktoś podpowie jak ją wykasować ?? Zostaje komputer tylko ?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...