Skocz do zawartości

xtrshadow

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia xtrshadow

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Witam, Sciąganie w lewo powróciło. Tym razem dodatkowy objaw. W menu serwisowym, kąt położenia kierownicy przy wizualnie prostej kierownicy to -2°. Ustawiając kierownice na 0° samochód jedzie prosto(kierownica wizualnie skręcona w prawo), niestety puszczenie kierownicy powoduje sciąganie w lewo. Jakieś pomysły co to może być? Pozdrawiam
  2. Witam. Od początku tego wątku mineło 10000km, samochód został sprawdzony od A-Z. Wszystko w porządku nic nie znaleziono. Nagle samochód od tak, z dnia nadzień zaczął jeździć prosto. Niestety, nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytanie co było przyczyną ściągania w lewo. Pozdrawiam
  3. Tak, stukanie występuje i do tego doszło jeszcze ciekawe zjawisko. Po manewrowaniu np, na parkingu, wyjazd na prostą drogę auto jedzie prosto. Przejazd po nierównościach, auto zaczyna skręcać w lewo. Samochód w piątek wraca do Subaru na ponowne sprawdzenie. Podczas poprzedniego sprawdzania nie było żadnych luzów na zawieszeniu/układzie kierowniczym. Więc nie wiem jak oni to sprawdzali. @ir3n3usz czy Ty zawodowo zajmujesz się Subaru na jakimś(swoim?) serwisie? Bo może bym do Ciebie podjechał na ustawienie tej geometrii. Lub gdzie w okolicach Jasło Gorlice Tarnów Kraków mogę znaleść kogoś kto zrobi to tak jak trzeba i się na tym zna?
  4. Nie było takiej zmiany. Z tym muszę jechać na wulkanizację, opony są kierunkowe i jedyne co sam mógłbym zrobić to zamienić opony tył -> przód. Z tym ze są to nowe opony i je najmniej podejrzewam, aczkolwiek może się okazać coś innego.
  5. Opony nowe Continental Contact AllSeason. Na poprzednich oponach też ściągało w lewo. Wiec raczej opony bym tutaj wykluczył.
  6. Subaru Outback ściąga w lewo, historii ciąg dalszy. Auto sprawdzone ponownie na geometrii. Mam wrażenie ze dla świętego spokoju pozmieniali niektóre wartości, teraz pytanie czy dobrze. Co nie zmienia faktu, że problem jak był tak jest. Samochód jedzie w lewo, puszczenie kierownicy przy jeździe na wprost powoduje samoczynny skręt kierownicy w lewo. Wręcz odnoszę wrażenie ze skręcanie w lewo jest lżejsze niż w prawo, gdzie czuje większy opór. Czasem podczas jazdy zdarzy się ze auto jedzie prosto. Zrobiłem jeszcze taka próbę; na postoju skręciłem kierownice maksymalnie w prawo i powrót, cisza. Maksymalnie w lewo i przy powrocie zaraz na samym początku słyszalne metaliczne klikanie. Jakieś sugestie? Mi to wyglada na luz maglownicy, listwy zębatej. Dziękuję za wszystkie poprzednie i przyszłe odpowiedzi. pozdrawiam
  7. Subaru Outback ściąga w lewo, historii ciąg dalszy. Auto sprawdzone ponownie na geometrii. Mam wrażenie ze dla świętego spokoju pozmieniali niektóre wartości, teraz pytanie czy dobrze. Co nie zmienia faktu, że problem jak był tak jest. Samochód jedzie w lewo, puszczenie kierownicy przy jeździe na wprost powoduje samoczynny skręt kierownicy w lewo. Wręcz odnoszę wrażenie ze skręcanie w lewo jest lżejsze niż w prawo, gdzie czuje większy opór. Czasem podczas jazdy zdarzy się ze auto jedzie prosto. Zrobiłem jeszcze taka próbę; na postoju skręciłem kierownice maksymalnie w prawo i powrót, cisza. Maksymalnie w lewo i przy powrocie zaraz na samym początku słyszalne metaliczne klikanie. Jakieś sugestie? Mi to wyglada na luz maglownicy, listwy zębatej. Dziękuję za wszystkie poprzednie i przyszłe odpowiedzi. pozdrawiam
  8. Opony są nowe, aczkolwiek sasugeruję zamianę przodu na tył i wyważenie kół jeszcze raz oraz ponowne sprawdzenie opon, choć wątpie aby nowa opona miała aż takie uszkodzenie, z drugiej strony wszystkiego można się spodziewać. Dzięki.
  9. Dzięki za odpowiedź. Jutro auto jedzie na ponowne sprawdzenie. Zasugerowałem aby sprawdzili jeszcze raz te kąty o których tutaj piszesz i też to że może to mieć związek z listwą zębatą. Powiedzieli że sprawdzą. Zobaczymy co jutro powiedzą.
  10. Witam, panowie wg ustawiaczy wszystko zrobione. Samochód nadal ściąga w lewo. Mam wydruk z geometrii. Czy można coś po tym wydruku stwierdzić. Dobrze, źle, coś do poprawy? Juz nie mam pomysłu co to może być, zawieszenie w porządku. Brak luzów. Maglownica? Ustawienie/konfiguracja czujnika położenia kierownicy? Jakieś pomysły? przed ustawieniem Po ustawieniu
  11. Witam. Może ktoś już spotkał się z takim problemem. Wymiana opon na nowe. (225 /60 R18 oryginalne felgi Subaru, ciśnienie sprawdzone tył 2.4 przód 2.3, wszystko zgodnie z naklejka na słupku). Ustawienie geometrii na przedniej osi. Auto zaczyna ścigać w lewo. Czasem zdarza się ze kierownica sama delikatnie skręci w lewą stronę. Czuje że muszę przytrzymywać kierownicę mocniej żeby auto jechało prosto. Powrót do magików którzy wymieniali opony i ustawiali geometrię, sprawdzili wszystko jeszcze raz i powiedzieli że z ich strony wszystko jest dobrze ustawione. Wspomnieli coś że najprawdopodobniej trzeba jeszcze zresetować czujnik położenia kierownicy, a najlepiej to zrobić geometrię wszystkich czterech kół. A oni tego nie zrobią bo nie maja sprzętu. (Tak się zastanowiłem w takim razie po co się do tego zabierali) Dotarłem do informacji, że i owszem panowie magicy mogą mieć trochę racji ponieważ iż są szkoły które mówią że dobrą praktyką w Subaru Outback jest robienie geometrii czterech kół i przy okazji kalibracja sensora położenia kierownicy. Teraz pytanie do bardziej doświadczonych lub mających podobną historie. Jak to jest z tą geometrią w Outback’ach? Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...