xtrshadow
Nowy-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia xtrshadow
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
2
Reputacja
-
Witam, Sciąganie w lewo powróciło. Tym razem dodatkowy objaw. W menu serwisowym, kąt położenia kierownicy przy wizualnie prostej kierownicy to -2°. Ustawiając kierownice na 0° samochód jedzie prosto(kierownica wizualnie skręcona w prawo), niestety puszczenie kierownicy powoduje sciąganie w lewo. Jakieś pomysły co to może być? Pozdrawiam
-
Tak, stukanie występuje i do tego doszło jeszcze ciekawe zjawisko. Po manewrowaniu np, na parkingu, wyjazd na prostą drogę auto jedzie prosto. Przejazd po nierównościach, auto zaczyna skręcać w lewo. Samochód w piątek wraca do Subaru na ponowne sprawdzenie. Podczas poprzedniego sprawdzania nie było żadnych luzów na zawieszeniu/układzie kierowniczym. Więc nie wiem jak oni to sprawdzali. @ir3n3usz czy Ty zawodowo zajmujesz się Subaru na jakimś(swoim?) serwisie? Bo może bym do Ciebie podjechał na ustawienie tej geometrii. Lub gdzie w okolicach Jasło Gorlice Tarnów Kraków mogę znaleść kogoś kto zrobi to tak jak trzeba i się na tym zna?
-
Subaru Outback ściąga w lewo, historii ciąg dalszy. Auto sprawdzone ponownie na geometrii. Mam wrażenie ze dla świętego spokoju pozmieniali niektóre wartości, teraz pytanie czy dobrze. Co nie zmienia faktu, że problem jak był tak jest. Samochód jedzie w lewo, puszczenie kierownicy przy jeździe na wprost powoduje samoczynny skręt kierownicy w lewo. Wręcz odnoszę wrażenie ze skręcanie w lewo jest lżejsze niż w prawo, gdzie czuje większy opór. Czasem podczas jazdy zdarzy się ze auto jedzie prosto. Zrobiłem jeszcze taka próbę; na postoju skręciłem kierownice maksymalnie w prawo i powrót, cisza. Maksymalnie w lewo i przy powrocie zaraz na samym początku słyszalne metaliczne klikanie. Jakieś sugestie? Mi to wyglada na luz maglownicy, listwy zębatej. Dziękuję za wszystkie poprzednie i przyszłe odpowiedzi. pozdrawiam
-
Subaru Outback ściąga w lewo, historii ciąg dalszy. Auto sprawdzone ponownie na geometrii. Mam wrażenie ze dla świętego spokoju pozmieniali niektóre wartości, teraz pytanie czy dobrze. Co nie zmienia faktu, że problem jak był tak jest. Samochód jedzie w lewo, puszczenie kierownicy przy jeździe na wprost powoduje samoczynny skręt kierownicy w lewo. Wręcz odnoszę wrażenie ze skręcanie w lewo jest lżejsze niż w prawo, gdzie czuje większy opór. Czasem podczas jazdy zdarzy się ze auto jedzie prosto. Zrobiłem jeszcze taka próbę; na postoju skręciłem kierownice maksymalnie w prawo i powrót, cisza. Maksymalnie w lewo i przy powrocie zaraz na samym początku słyszalne metaliczne klikanie. Jakieś sugestie? Mi to wyglada na luz maglownicy, listwy zębatej. Dziękuję za wszystkie poprzednie i przyszłe odpowiedzi. pozdrawiam
-
Witam, panowie wg ustawiaczy wszystko zrobione. Samochód nadal ściąga w lewo. Mam wydruk z geometrii. Czy można coś po tym wydruku stwierdzić. Dobrze, źle, coś do poprawy? Juz nie mam pomysłu co to może być, zawieszenie w porządku. Brak luzów. Maglownica? Ustawienie/konfiguracja czujnika położenia kierownicy? Jakieś pomysły? przed ustawieniem Po ustawieniu
-
Witam. Może ktoś już spotkał się z takim problemem. Wymiana opon na nowe. (225 /60 R18 oryginalne felgi Subaru, ciśnienie sprawdzone tył 2.4 przód 2.3, wszystko zgodnie z naklejka na słupku). Ustawienie geometrii na przedniej osi. Auto zaczyna ścigać w lewo. Czasem zdarza się ze kierownica sama delikatnie skręci w lewą stronę. Czuje że muszę przytrzymywać kierownicę mocniej żeby auto jechało prosto. Powrót do magików którzy wymieniali opony i ustawiali geometrię, sprawdzili wszystko jeszcze raz i powiedzieli że z ich strony wszystko jest dobrze ustawione. Wspomnieli coś że najprawdopodobniej trzeba jeszcze zresetować czujnik położenia kierownicy, a najlepiej to zrobić geometrię wszystkich czterech kół. A oni tego nie zrobią bo nie maja sprzętu. (Tak się zastanowiłem w takim razie po co się do tego zabierali) Dotarłem do informacji, że i owszem panowie magicy mogą mieć trochę racji ponieważ iż są szkoły które mówią że dobrą praktyką w Subaru Outback jest robienie geometrii czterech kół i przy okazji kalibracja sensora położenia kierownicy. Teraz pytanie do bardziej doświadczonych lub mających podobną historie. Jak to jest z tą geometrią w Outback’ach? Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Paweł