Cześć wszystkim,
Jako, że jestem nowym użytkownikiem będę tu prowadził swego rodzaju dziennik kosztów, jest to dla mnie ale myślę, że przyszłym nabywcom może się przydać lub niektórzy będą mogli sobie porównać suche dane
Więc od początku;
Subaru kupiłem ze świadomością wkładu w naprawę usterek, trafiła się zdrowa buda, przebieg 225tyś. Przy kupnie szykowałem się na naprawę: chłodnicy, lambdy, tylnych amortyzatorów, łącznika wydechu oraz jak to przy nowym używanym samochodzie wymiana rozrządu.
Subaru kupiłem za 17 000 zł, po wjeździe na warsztat okazało się że założenia były nieco błędne, amortyzatory były dobre, wystarczyło wymienić sprężyny, lambda po naprawie łącznika i usunięciu błędu nie powraca, chłodnicę kupiłem nową no i wiadomo rozrząd.
Tak więc całość z robocizną (chłodnica, sprężyny, łącznik wydechu, rozrząd z pompą wody oraz wszystkie oleje i filtry) wyszła 2900zł
Wyskoczył mi błąd od "powietrza wtórnego" więc dochodzi koszt pozbycia się tego, porządne załatwienie tematu według mojego rozeznania to koszt ok 1000zł ( zaślepienie zaworu i pozbycie się błędu na stałe) co do tego zbieram jeszcze informacje więc pewności w 100% nie mam.
Samochód zakupiony w Październiku 2022r
Na dzień dzisiejszy subaru wychodzi za niecałe 20tyś + prawdopodobnie dodatkowy 1000zł na problem z powietrzem wtórnym.
Za elektromechanika wyszło równo 1000zl, więc 17tys za subaru + niecałe 4tys za części i robociznę, czyli 21tys zł.
Dalsze aktualizacje (o ile będą konieczne) będę podawał na bieżąco