Skocz do zawartości

Krzychudea

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzychudea

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ja od razu miałem przeczucie że to nic nie pomoże, ale wiecie jak by ktoś zapytał czy wymieniłem to i to to już mam z głowy i jest pewne bo nowe... zastanawiam się jeszcze nad przepływką... nie że pomoże wymiana bo już sam stwierdziłem że remap to jedyne wyjście... tylko zastanawiam się czy jest ona jeszcze sprawna przy przebiegu prawie 260 tys, no ale żeby mieć $$$ na remap raczej nie będę na razie wywalał kasy na wymiany bo jeździ... (może jedynie klocki, no i cieknie mi z przewodów wspomagania odrobine) nie będę lał paliwa 98 czy 100 bo nie będę wywalał na to kasy bo to powinno jeździć na 95 jak trzeba... na razie się przemęczę... mam tylko nadzieje że silnik nie dostanie po tyłku... p.s kupię więc drugi kkl i spróbuję sam ogarnąć temat zrobienia logów by sprawdzić co może się dzieje jeszcze złego... szukam kogoś w Lublinie kto mógł by mi z tym pomóc no ale nikt chyba nie chce & nie ma czasu & nie potrafi.
  2. W końcu dobrałem się do tego przewodu, jest jak piszesz chipset CH340, a więc rozumiem że jedyne wyjście to szukać KKL na FTDI? i będzie śmigać? p.s po wymianie stukowca nic się nie zmieniło... natomiast już dwie osoby z którymi prywatnie rozmawiałem potwierdzają że remap rozwiązał sprawę (przy okazji przybyło pare KM) więc i ja zamierzam pójść tą drogą, z tym że będę musiał znaleźć dobrego tunera.
  3. ooo, a zakładałem temat na ten temat :p i nikt o tym nie wspomniał, czy mógł byś proszę polecić/pomóc znależć jakiś kabel z tym Chipsetem? podesłać link na alledrogo.pl albo innego sklepu, schemat do polutowania etc
  4. Ja szukałem u siebie tej pompy i nie znalazłem, ktoś ja musiał już kiedyś wywalić albo jestem ślepy, błędów na kompie żadnych sprawdzałem takim "komputerem standalone" (choć mam problem z podłączeniem auta kabelkiem vag kkl - na żadnym programie nie przechodzi testu połączenia, chyba po prostu kupiłem wadliwy kabel) jak będę wymieniał stukowca to zerknę jak to tam jest zaślepione, podobno warto też pozbyć się egr... tak czy inaczej czy jeszcze inaczej, jak już się pogodzę z długą drogą i być może kosztowną ogarnięcia tego fajnego auta które się tak zjebało to na pewno znajdę jakiegoś magika który mi pomoże czy to w sprawie remapu czy od strony "poprawy elektroniki" (mam nadzieje) albo pojadę do tego Poznania i załatwią sprawę o ile jeszcze to robią... Dzięki za podsunięcie tematu i pomysłu, jestem wdzięczny za każdy pomysł i sugestię
  5. nie próbowałeś/aś przejechać się z tym do jakiegoś tunera? lub zmienić stukowca? ja się trochę obawiam że wywalę z 3-4 tysiące PLN minimum żeby było normalnie, i trochę się bije z myślami czy jednak nie sprzedać, ale szkoda by było bo tym autem mi się na prawdę świetnie jeździ, wrxa raczej sobie odpuszczę... i nawet o tym nie myślę, jestem za biedny i mógł bym na to nie wyrobić.
  6. z śledzenia dalej szeroko tematu zastanawia mnie... czy w mniejszym stopniu problem dotyczył aut po 2008 roku np z 2011? może podmiana komputera na "młodszy" rozwiązała by problem może jednak po cichu zostały wprowadzone jakieś zmiany o których uzytkownicy nie wiedzieli? dodatkowo: czy komuś pomogła wymiana wtryskiwaczy? bo takie też zauważyłem przypadki szkoda że już mało osób udziela się w tej sprawie, zapewne duża część sprzedała auta i po prostu dała sobie spokój, a inni rozwiązali problem albo tak jeżdżą nie wiem... p.s wiem wiem, zrobie najpierw rzeczy o których była mowa, po prostu odrobinę mam obawy czy nie wywale kasy na darmo.
  7. rozumiem, to wymienić pierw stukowca ? jak będzie to samo to zostaje remap
  8. Dzięki za odpowiedzi, eh spróbuję zacząć od najprostszych rzeczy które i tak warto zrobić, rozwiązania z opornikami i przekładaniem czujnika sobie odpuszczę bo nie wiem czy jest sens się bawić już bym by ktoś zajął się komputerem i to ogarną. zajrzę do świec... poprzedni właściciel twierdził że były wymieniane, rozbiorę przepustnicę, zaleje tą magiczną buteleczkę do czyszczenia wtrysków pewnie nie zaszkodzi, spróbuję ogarnąć Roomridera na komputerze z systemem 32 bit (freeSSM mi nie działa, zakładałem już temat na ten temat : o chyba że mam wadliwy kabel) chętnie bym pobrał logi które mógł bym komuś przedstawić by się wypowiedział czy może coś nie działa jak potrzeba, mam na myśli np zawory zmiennych faz rozrządu, ma ktoś wiedze czy da się to wyczytać z logów? Auto ma już 250kkm najechane więc obstawiam że przepływka musiała być wymieniana chociaż kto wie... w planach też mam zmianę oleju (obecny ma niby przejechane jakieś 5kkm) też zastanawiam się jaki wlać? myślałem nad 5w40 ale chyba zostanę przy 5w30 tak jak mówi książka, ktoś coś doradzi w temacie oleju? jeżeli chodzi o kwestię paliwa to nie rozumiem trochę co ma dać 98 oktanów skoro te stuki tak na prawdę nie występują tylko czujnik je błędnie wychwytuje ? z tego co zrozumiałem... no ale ok, jak już wyżej pisałem np na stronie nie-ASO gdzie opisana jest ofeta rozwiązania problemu twierdzą że auto jest "w pełni wykorzystywane pod 98" czy we wszystkich silnikach boxerach są czujniki spalania stukowego? nawet tych z lat 90? czy ten silnik jest jakoś odrobine bardziej na to narażony i taki czujnik być musi? kiedyś nie było takich cudów techniki w silnikach i jakoś jeździły gdybym go na jakiś krótki czas odłączył i zobaczył jak będzie, wyskoczy check?
  9. Auto mam miesiąc, problem z tym zjawiskiem mam od początku, doprecyzuję jednak że po przeczyszczeniu przepływki jednak jest lepiej ale może zaraz znów wróci do tego samego mocniejszego zamulania, bo od tego zabiegu przejechałem 100km i coś już powoli znów zaczynam czuć, tak czy inaczej ogólnie mam wrażenie że mógł by jechać lepiej może powinienem też sprawdzić te zawory od zmiennych faz? chętnie mogę spróbować wymienić stukowca, bardzo chętnie pojechał bym do krakowa by rozwiązać sprawę ale najpierw chętnie dowiedział bym się czego tak na prawde dotyczy problem i jakie czary wywołuje nowy "soft", jestem z Lublina więc do Krakowa mam troche daleko, pomyślałem że gdybym potrafił wytłumaczyć dokładnie problem lokalnym tunerom tj zakładowi który zajmuję się mapowaniem itp tuningiem (hamownia) to ktoś by to ogarnął. 5 punkt mi się również podoba ale niestety ledwo kupiłem ta wersję, więc na turbo pewnie nie było by mnie stać no i chyba nie tylko ej204 miały ten problem? w silnikach z turbo tego nie ma? czyli rozumiem że tylko paliwo 98? w książce jest napisane 95 lub wyższe, chciałem jeszcze spróbować v-power 95
  10. Witajcie, nie dawno stałem się posiadaczem imprezy GH RS 2007 rok, cóż mogę napisać widząc to co się dzieje, szybko wrócił bym do starego prostego silnika w aucie z lat 90 lub końca 80, tutaj wróciła moja "niechęć" do nowszych rozwiązań w silnikach które są po prostu przekombinowane i nawymyślane nie wiadomo po co no ale zdecydowałem się kupić wreszcie wymarzone Subaru i dać sobie spokój ze złomkami pełnymi rdzy więc do rzeczy... nie wiem czy dobrze rozumiem źródło problemu i dlatego proszę o pomoc, jeśli dobrze zrozumiałem to w silniku ej204 czujnik spalania stukowego zbyt wrażliwie reaguje na hałas? zaworów zmiennych faz rozrządu ? i trzeba wprowadzić modyfikacje w ecu by słabiej na to reagował? wtedy silnik będzie pracował jak trzeba? jeśli coś źle zrozumiałem proszę o dokładne wytłumaczenie mi jaki jest w końcu ostateczny problem w tym silniku i jak doprowadzić to do ładu by działało jak trzeba. Ponadto mam kilka pytań: Od jakich obrotów działają zmienne fazy rozrządu ? (wiem że warto sprawdzić zawory zmiennych faz czy wgl są sprawne) Zastanawiałem się również jakie paliwo tak na prawdę powinno się lać do tego silnika bo mam już mętlik w głowie (na stronie Mapteca twierdzą że mapa jest pod 98) jak to jest z tym egr w tym silniku? lepiej się pozbyć ? jak to zrobić? (pompy wtórnego powietrza chyba już się ktoś pozbył o ile była) Czy to normalne że te silniki dosyć wolno spadają z obrotów? w porównaniu do R4? zauważyłem to dosyć wyraźnie w swoim egzemplarzu szczególnie podczas zmiany biegi z 1 na 2 p.s czyściłem przepływomierz IPĄ pod ciśnieniem, fakt był mocno zabrudzony, po założeniu miałem wrażenie że sytuacja sie poprawiła ale po przejechaniu 100km czuję że znów zaczyna sie coś dziać, obstawiam że na pewno nie zaszkodziło wyczyszczenie przepływki ale pewnie główny wpływ na chwilową poprawę miało odłączenie akumulatora na kilka godzin. Ogólnie mam wrażenie że auto i tak nie zachowuję sie jak na 150KM przystało, to nie przedni napęd wiem, swoje również waży no ale... Przepraszam za może trochę chaotycznie napisanego posta. Czekam na wyczerpujące odpowiedzi Dzięki za pomoc
  11. sprawdziłem z ciekawości na stronie którą podaje sprzedawca czy przewód współpracuje z danym modelem auta, i rzeczywiście nie widzę 2.0, ale czemu? chyba powinien działać? jak to jest? co do Roomridera trzeba mieć 32 bitowy system? na 64 nie będzie działał?
  12. Cześć, próbowałem instalować sterowniki ze strony podanej przez sprzedawcę, jak i inne uniwersalne, próbowałem na każdym porcie com, przewód nie przechodzi nawet testu, spróbuję jeszcze z programem RoomRaider a jak nie będzie działać to chyba nie będę walczył, może poleci ktoś dobry sprawdzony przewód który zadziała z imprezą GH RS 2007 rok? to kupię i będzie po problemie.
  13. Nie posiadam LPG, nie instalowałem żadnych sterowników do przewodu, jeśli powinienem, gdzie mogę je znaleźć? komputer widzi to tak jak na załączonym screenie.
  14. Dobry wieczór, mam problem z połączeniem mojej Imprezy 2.0 GH RS 2007r przewodem VAG KKL. Przewód nowy zakupiony 2 dni temu: https://allegro.pl/oferta/kb1-interfejs-kabel-vag-kkl-vw-seat-audi-obd2-usb-12218614569?snapshot=MjAyMi0wNy0yM1QyMjoyNjo0Mi4wNzhaO2J1eWVyOzQwODIzNTVlNGU3MDMyYzNmNGU2Mzk1N2FmMmNjZGJlZWVmMzRmZDU1OTIzNzVjYTFkZjNhMDg0MjAxZTY5NzU%3D program to FreeSSM, po podłączeniu wyrzuca błąd próbowałem podłączać do różnych gniazd USB na zapłonie jak i na odpalonym silniku w czym problem? czy ktoś z was podłączał wyżej wymieniony model Subaru? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...