Skocz do zawartości

Gumi2404

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Forester MY2015
    2.5 FB25

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gumi2404

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Sprawa wyjaśniona. Czujnik ABS dawał fałszywe dane i stąd ten problem, wszystko znowu jeździ tak jak powinno.
  2. Nie wiem co ma piernik do wiatraka ale widocznie musi mieć skoro coś takiego się zadziało z tymi łożyskami. Byłem w kilku warsztatach na dokładniej diagnostyce silnika łącznie z autoryzowanym serwisem SUBARU i każdy mi mówi, że wszystko jest w porządku z silnikiem, brak błędów itp. Ale znam swoje auto bo przejechałem nim około 80tyś km i wiem jak się zachowywało wcześniej. Jestem skłonny podjechać w każde miejsce w POLSCE aby zdiagnozować ten problem bo już tracę do tego cierpliwość.
  3. Za wcześnie się cieszyłem. Obroty się uspokoiły i wszystko wróciło do normy ale okazało się, że łożysko które wstawili nie było odpowiednio dobrane i zaczęło mi sypać błędami. Na drugi dzień jeszcze raz zostało wymienione łożysko na już prawidłowe i co ?? Znowu problem z obrotami powrócił.
  4. Problem rozwiązany. Przyczyna objawów z obrotami było niesprawne łożysko w lewym kole. Auto znów jeździ jak nowe
  5. Witam ponownie, Potencjometr pedału gazu dzisiaj podmieniłem z innego forestera, niestety zły trop.
  6. Cześć, Jestem nową osobą i potrzebuję jakiegoś tropu co zrobić z moim pacjentem. Subaru Forester 2.5 USA 2015, silnik FB25. Przebieg 89tyś z czego około 40tyś na LPG. Główny problem polega na zawieszających się obrotach po odpuszczeniu pedału gazu. Czy to normalne ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...