Skocz do zawartości

yelayon

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia yelayon

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mycie tych felg nie jest tematem tego posta. A po drugie myć będzie firma, gdzie myję auto
  2. Witajcie, Szukam czarnych alu 16" na zimę do swojego legasia. Znalazłem fajne O-Z Racing Superturismo GT czarny-mat (załączony plik), ale zgodnie z informacjami od dystrybutora nie mają wersji do Subaru Legacy (mają wersję 7x16" i 5x100 ale pewnie inne parametry się nie zgadzają, a dodatkowych "modyfikacji" jak jakieś obręcze, nie chcę stosować). Kiedyś na tym forum, lub też gdzieś na sieci, znalazłem właśnie legasia na czarnych 18" (w załączeniu fotka) i szukam czegoś podobnego. Czy może ktoś doradzić gdzie mogę szukać jeszcze alufelg w podobnym stylu (czarne z cienkimi szprychami) ? Pzdr, W.
  3. Witajcie, Od prawie 3 tygodni na nowym oprogramowaniu i z "gaśnięciem" wszystko już w porządku -nie zdarzyło się ani razu. Pzdr, W.
  4. Witajcie, Dzisiaj otrzymałem informację, że podobno gaśnięcie to jest kwestia software'owa. Do serwisu zostało już (podobno wczoraj) dostarczone nowe oprogramowanie i za tydzień jadę załadować je do swojego legasia. Pzdr, W.
  5. Witam wszystkich, Z przykrością muszę przyznać, że jakiś miesiąc/półtora temu dołączyłem do grona "gasnących" użytkowników legasia 2.0D (MY08, 53kkm przebiegu). Postaram się podać parę swoich objawów i spostrzeżeń co do tego problemu: - gaśnie bez względu na to czy silnik zimny, czy też już rozgrzany - paliwo nie ma wpływu (testowane na BP Ultimate i Shell V-Power) - przy temperaturze 10-20st. gaśnie bardzo rzadko (raz na 2-3 dni) - przy temperaturze ok 30st jest to b.częsty objaw (ostatnio 3-4 razy w ciągu 30 minut) - przy delikatnym hamowania (czytaj 2km przed światłami ;-)) brak objawów - najczęściej da się wywołać objaw, gdy przy ok 2000 obrotów na 2-jce zacznie się śrendio-(tak na 60-70%) hamować wciskając i trzymając sprzęgło tuż po rozpoczęciu hamowania Dodatkowo jakiś miesiąc temu zapaliła mi się kontrolka silnika (OBDCode P0107 - niskie ciśnienie z kolektora ssącego). Kontrolka zgasła po 1.5 dnia (mniej więcej jak mi sugerowali w serwisie po 3 uruchomieniach auta i przejechaniu paru kilometrów na każdy uruchomieniu). Błąd nadal pozostał aktywny w komputerze (ale już bez lampki). W chwili obecnej wyjechałem z serwisu, gdzie komputer podczas jazdy nie wykazał rzadnych odchyłów w parametrach pracy silnika. Został przeczyszczony czujnik (ciśnienia?) w kolektorze ssącym. Niestety 2km za serwisem zaliczyłem pierwsze zgaśnięcie Niestety (zaznacze laickie!) wnioski jakie się nasuwają po moich doświadczeniach jak również Waszych (po przeczytaniu wątku) to, że b.ciężko będzie zdiagnozować jednoznacznie przyczynę tego problemu. Problem z zaworem EGR czy też całym systemem EGR (jak widać po 2 latach większości zaczął ten problem występować, co u mnie dodatkowo błędem P0107 się objawiło). Mój czujnik w kolektorze był podobno b."sasyfiały", za co, z tego co rozumiem, odpowiada po części system EGR. Podobnie może być z zaworem EGR (może się przytyka?). Z drugiej strony informacja p. Andrzeja iż miał przypadek z pompą klimatyzacji również jest wielce prawdopodobny, gdyż w moim przypadku gdy miałem b.częste przypadki gaśnięcia klimatyzacja działała pełną parą. Osobiście przyjąłbym to za efekt zależności, zarówno zanieczyszczenia w EGR jak i pompa wspólnie dopiero wywołują efekt jaki mamy. Pzdr, W. ps. przypominam, że jestem laikiem ;-)
  6. yelayon

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla czarnego outback'a WIxxxx na początku Połczyńskiej, a na końcu połczyńskiej dla srebrnego Legacy też WIxxxx (dzięki za długie ;-) ) - oba koło godziny 20:30
×
×
  • Dodaj nową pozycję...