Skocz do zawartości

tomem78

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Outback 2.5 2017

Osiągnięcia tomem78

0

Reputacja

  1. Niestety nie objęte gwarancją. Dostałem od dealera taki oto wykaz, co na 5 letniej gwarancji jest uwzględnione, niewiele tego ale może komuś się przyda. W moim przypadku okazało się, że poprzez niedokładnie założoną uszczelkę przy drzwiach (prawdopodobnie pasażera) dostała się woda do jednej z głównych wtyczek, doszło do zwarcia i stąd blokada elektrycznego hamulca. Gwarancja nie obejmuje, ale złożyłem reklamację do salonu, który samochód powinien był przygotować - auto mam dopiero od września ubiegłego roku, niewiele było okazji, żeby nabić kilometrów. scan_20210209135116.pdf
  2. Mała aktualizacja: auto już u dilera Subaru, co ciekawe gwarancja nie obejmuje układu hamulcowego, choć przecież nie mówimy tu o zużytych klockach. Wykluczyli awarię elektronicznego hamulca parkingowego i skupiają się na znalezieniu miejsca, w którym prawdopodobnie nastąpiło przebicie, na co wskazały ich pomiary. Czekam na rozwiązanie, dam znać na czym stanęło.
  3. Zgadza się, był takowy w poprzedniej wersji, tutaj chyba z tego rozwiązania zrezygnowali
  4. Cześć wszystkim! Pierwszy post z pierwszym problemem. Auto to Outback w benzynie z 2017 w automacie z EyeSight wersja na UK. Wczoraj po odpaleniu silnika pojawiły się komunikaty: EyeSight wyłączony oraz problem z elektrycznym hamulcem parkingowym. Po wstępnych oględzinach okazuje się, że blokuje on jedno koło, tylne, lewe, ani drgnie. Dziś w akcie desperacji odłączyłem akumulator i wtyczkę przy zablokowanym kole ale bez skutku. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Jest jakiś sposób na odblokowanie? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...