Siemanko wszystkim
Chciałbym Wam przedstawić moje pierwsze Subaru, które odkupiłem od użytkownika @Wade (historia projektu, który zaczął tutaj: link do tematu użytkownika: Wade)
Jednostka, która tam siedzi to EJ22 + turbo:
Razem z żoną i dzieckiem jesteśmy wręcz zachwyceni. Ja osobiście od dnia zakupu to mam cały czas banana na twarzy, żona od stycznia chce zacząć robić prawko (taka wielka przeciwniczka, ale udało się!), a dzieciątko uwielbia jak tata mocniej szarpnie, to od razu usypia
Feeling z jazdy no wręcz niesamowity, prowadziłem wcześniej już przeróżne modele, ale ten jest wyjątkowy. Klei się do asfaltu, turbo ciągnie od dołu, a najlepsze są jak najbardziej kręte trasy
Pierwsze co to oprócz kilku tripów, załatwiliśmy mu nowy domek, co by nie stał pod chmurką:
Przywitaliśmy 300.000km na desce:
I przyszedł czas na trudniejsze sprawy...
To co widać na zdjęciu wyżej, to niestety największy możliwy wróg czyli czas. Ogólnie prawa strona od spodu to była tragedia. Majster spawał aż 6 dni
Przy okazji wskoczyła reperaturka prawego nadkola (bo postanowiło sobie spaść przy demontażu progu ), a w próg nie wstawialiśmy jednak kwasówki, którą dostaliśmy przygotowaną od @Wade, tylko zamiennik ze zwykłej blachy. Przy wymianie trzeba było dla bezpieczeństwa zdemontować zbiornik paliwa. Ogólnie progu nie było do czego spawać dlatego trzeba była sporo powycinać i powymieniać z podłogi, ale pacjent żyje i ma się świetnie Od tego momentu można również śmiało podnosić za wyżej wymienionego kolegę, całość of course zabezpieczona i zakonserwowana, ale bez malowania pod kolor, ponieważ na wiosnę wleci nowy makijaż 02c Później dorzucę jak elegancko teraz wygląda od spodu
Oraz wczoraj wpadły nowe tarcze i klocki na przód od firmy TRW, bo kierownica już niemiłosiernie biła przy hamowaniu z większych prędkości.
Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas, aby na bieżąco chwalić się naszą perełką.
A z planowanych zmian to:
kolor 02c na wiosnę 2021 - już wszystko kupione, postanowiłem sam malować Do tego będę pewnie potrzebował od 3 do 5 dni wolnego, bo zamierzam pomalować całą budę na zewnątrz i wewnątrz.
dodać intercooler, mam testowo kupioną używkę od GT'ka - wydaje mi się że będzie trzeba troszkę porzeźbić, przełożyć na pewno w inne miejsce rurki aluminiowe od klimy lub może uda mi się kupić skośny IC do przedlifta, podobno taki istnieje, jak ktoś ma to proszę o kontakt priv
niedługo wymiana tarczobębnów z tyłu - już kupione, miałem wymienić od razu całość, ale jak zwykle czasu nie starczyło
gdzieś w niedalekiej przyszłości wymiana płynu hamulcowego, również kupione czeka w kolejce
a znowu w tej niedalekiej przyszłości czeka mnie wymiana przegubów na przód, zewnętrznych i wewnętrznych, ponieważ są wyczuwalne luzy. Pewnie wgram filmik i się dopytam co i jak, bo jak szukałem po forum to ktoś coś wspominał, że co Subaru to miał podobne wyczuwalne luzy, ale temat trzeba zgłębić
a tak ogólnie to wszystko śmiga i hula, nic tylko dbać i modyfikować