Skocz do zawartości

AlekWRX

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gorzyczki
  • Auto
    Subaru WRX 2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AlekWRX

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. tomekmix, narazie próbuje zamknąć temat z silnikiem. Jeśli to zrobię to przygotuje info które pozyskałem podczas tej całej akcji bede już wtedy mądrzejszy i chętnie sie podzielę
  2. próbowałem sie dogadać z nimi,ale nawet na maila i telefony nie odpowiadają ... co za firma
  3. licze sie z tym. Trudno, naprawie i zapłace bo na szczesie mam z czego a sądownie bede dochodził swego. Człowiek sie uczy całe życie, szkoda ze ta nauka tyle kosztuje ...
  4. W tej sytuacji nie wiem czy jest taka potrzeba, bo jeśli cześć kupował zakład, to na nich spoczywa gwarancja - jak pisze aflinta. Tylko ze oni mi dali liste rzeczy do wymiany i na mnie spoczęła zamówienie tych czesci i dostarczenie donich.
  5. Hej, korbowód został stary, oni zalecili wymiane tylko tego na którym została zatarta panewka...
  6. tj mój sprawdzony serwis, a po za tym oni nie robili remontu silnika, tylko robiła go firma polok z gliwic...
  7. został powołany, ale po przyjeździe okazało sie ze silnik jest już cały rozebrany i tłok oraz korbowód został pocięty w celu niby ustalenia usterki także trochę ma ręce związane...
  8. Witaj. Naprawy dokonywała fima polok.pl z gliwic. Nie zalecali wymiany korbowodów po za tym który był uszkodzony, także reszta korbowodów zostało starych, ale podobno lepiej zostawic stare wypróbowane niż nowe. Co o tej teorii myślisz? C
  9. dla mnie to tez jest jakiś czeski film ...
  10. Dzień dobry. Jestem użytkownikiem Subaru WRX z 2016 roku. Sprowadziłem go z USA. Po przejechaniu 2 tys km zaczęła stukać panewka ( po jeździe po autostradzie, szybkość max 160km/h). Zawiozłem samochód do mechanika serwis bosch, który nie chciał sie podjąć naprawy. W związku z tym zacząłem szukać firmy która sie by tym zajęła. Dostałem propozycje różne, ale zdecydowałem sie na wykonanie remontu w firmie z Gliwic. Zajęło im to kilka miesięcy. Po założeniu silniki przez serwis bosch, mechanik diagnozował jego prace. Okazało sie ze przepływomierz był jeszcze uszkodzony i wymienili go na nowy z ASO Subaru. Mechanik dokonywał ostatnich pomiarów i ostatnią próbę jazdy po czym usłyszał mocny stuk. Wyłączył silnik, zaholował subaru na warsztat i zdiagnozował urwanie korbowodu. Firma z gliwic odebrała silnik żeby zdiagnozować powód i ustalili ze powodem był wadliwy korbowód . Nadmienię ze zalecili wymianę jednego korbowodu który był uszkodzony po obróceniu panewki. No i wg nich błędy nie popełnili i gwarancji nie uwzględnią. Zwracam sie z prośbą o pomoc w ustaleniu przyczyny. Naprawa wraz z częściami kosztowała mnie około 16 tyś PLN ... Proszę o jakieś sugestie, co mogło być przyczyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...