Jump to content

rafal27

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About rafal27

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ktoś orientuje się czy podejdzie skrzynia automat z forestera? Nie będzie problemu z dyfrem?
  2. Podłączyłem się pod OBK. Zero błędów. Zatem wymiana na manual. Robił ktoś to przede mną? Idzie bez przeszkód czy tarapaty?
  3. Sprawdzałem mam OBD2. Kabel od STAG-a też gdzieś kiedyś leżał. Muszę go poszukać i podpiąć się pod Subaru z komputerem. Na tą chwilę spróbuję ze zwykłym kablem KKL. Może uda się.
  4. Olej za pierwszym razem jak zmieniałem był zużyty ale nie przypalony. Dziś po przejechaniu ok 200km jest jak nowy. Jak sczytać błędy ze skrzyni?? To jest 99r może być problem.
  5. Olej i filtry nowe. W skrzyni brak opiłków czy innego ustrojstwa. Niestety sytuacja bez zmian. Czas rozejrzeć się za nową skrzynią.\ Zamieniał ktoś AT na MT??
  6. Skrzynia sucha. Trochę ją potestowałem. W pozycji "3" skrzynia działa idealnie. Jak przełączam na "D" zaczynają się tarapaty. Idę jeszcze raz wymienić olej i filtry. Zobaczymy. Wieczorem zdam relacje.
  7. Wymieniłem tylko zewnętrzny filtr. Mam już kolejny olej. W sobotę wymienię olej i oba filtry. ściągnę miske olejową i poczekam aż cały olej zleci. Z innej beczki przekładnia kierownicza od Legacy 2000r będzie pasowała do mojego Obk?
  8. Przy kolejnej wymianie zaleje Dextron III. Przy pierwszej wymianie zleciało tylko 4 litry oleju i tyle samo wlałem. Poziom sprawdzałem po przewajchowaniu u przejechaniu paru km. Później na zimnym. Stan ok. Skrzynia zachowywała się tak przed zmianą oleju dlatego wymieniłem go z nadzieją, że będzie lepiej.
  9. Na wstecznym wszystko jest ok. Oleju zleciało ok 4 litrów. Niedługo jeszcze proces wymiany powtórzę. Poziom na zimnym i ciepłym oleju, na bagnecie, prawidłowy. Ten dodatek wydaje się dobry ale zalecany jest do ATF 2 i 3. Ja wlałem Ravenol ATF IV. Lepiej nie ryzykować bo może być jeszcze gorzej.
  10. Ze skrzynią są dwa problemy. Pierwszy mało istotny, przy załączeniu "D" trzeba czekać 2-3 sek na zapięcie biegu. Do tego czasu skrzynia jest jakby na luzie. Drugi poważniejszy przy gwałtownym dodaniu gazu skrzynia stara się zredukować biegi o 2 w dół. Następuje to samo, Czyli przeskoczenie na "luz" 2-3 sek i zapina bieg tylko, że obroty rosną następuje szarpnięcie aż zrywa przyczepność. W zakrętach to bardzo niefajne. Napędy działają. Biegi wchodzą płynnie tylko te dwa problemy występują. Olej i filtry wymieniłem.
  11. Dzięki za odpowiedzi. Z tego wynika, że muszę szukać skrzyni z identycznym numerem co graniczy z cudem. Orientujecie się jak wygląda sprawa zmiany AT na MT w moim Outback 99r? Moża kupić gotowe zestawy do przekładki?
  12. Mam zamiar wymienić w moim Subaru(99r) skrzynię o numerze TZ1A4ZFABA-WJ. Moje pytanie czy nowa(używana) skrzynia musi mieć identyczne oznaczenia? Może wystarczy, że będzie TZ1A4? Silnik 2.5 SOHC
  13. Znalazłem dwie sztuki od Legacy 99. Reszta jest od 03r. Krzyżaki są z wersji 2.0 będą pasowały do mojego outback 2.5??
  14. Skoro tak, to zrobię jak piszesz i poszukam używanej kolumny. Musi być konkretnie od tego modelu czy od nowszych lub starszych też pasuje?
  15. Witam. Mam do wymiany krzyżak przekładni kierowniczej, luzy jak w Żuku. Niestety nie mogę nigdzie dostać nowego. Czy są one w ogóle dostępne? Może można ten krzyżak zregenerować w łatwy sposób? Krzyżak z nowszego modelu będzie pasował?
×
×
  • Create New...