Skocz do zawartości

Kacperoo

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kacperoo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Problem udało się rozwiązać. Podmieniłem cewkę zapłonową na inną i odpala bez problemu na mrozach. Dziękuje wszystkim za pomoc. Jeszcze się zapytam, jakiej firmy cewkę polecacie zakupić?
  2. Akumulator podmieniłem, wszystkie masy wyczyściłem, sprawdziłem wtyczki i nadal to samo. Właśnie nie wiem czy to może być rozrusznik, ponieważ ładnie kręci, żadne kontrolki i światła nie przygasają podczas kręcenia. Dzisiaj w nocy było -1 stopni i rano nie udało mi się go już odpalić. Kręciłem go kilkanaście razy i bez żadnego efektu, nawet nie załapałna chwile. Świece mokre, po ich wykręceniu czuć benzynę.
  3. Sonda lambda wymieniona, lecz problem nadal jest. Zrobiłem logi ecuexplorerem, wklejam je poniżej. Czy możecie coś z nich odczytać, ja niestety tego aż tak nie ogarniam. Dodam, że jak mam problem z odpaleniem, to jak już odpali to zawsze w momencie, gdy puszczam kluczyk(przestaje kręcić rozrusznikiem). ecuExplorer 18-11-2019 08h30m09s.csv
  4. Akumulator był sprawdzany profesjonalnym testerem i wszystko z nim w porządku, więc to odpada. Z mocą nie mam problemów, według mniej prawidłowo pracuje. Wymieniłem ostatnio świece i przewody zapłonowe, lecz dzisiaj rano przy temp. 8 stopni, również musiałem nim długo kręcić, aż odpalił. Sprawdziłem również kompresje silnika i wyszło 11,1 / 11,5 / 11,5 / 11,1 bar. Po podpięciu komputera ukazał mi się błąd - P0031 Heater Control Circuit Low, czyli pierwsza sonda lambda. Czy może ona mieć wpływ na odpalanie samochodu?
  5. Tak, kręci normalnie. A z tym czujnikiem to muszę sprawdzić. Zawory nie wiem kiedy były ostatnio regulowane. Edit: Odłączyłem ten czujnik i samochód tak samo ciężko odpalił. Po odpaleniu miał obroty poniżej 1000 i pracował wentylator od razu, a z podłączonym czujnikiem obroty były powyżej 1000.
  6. Nie wiem kiedy był wymieniany akumulator, ponieważ auto nie tak dawno kupiłem. Przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem, napięcie spada do 9,9V.
  7. Witam, Mam problem ze swoim Subaru z 2001r, silnik 2.0 125km, bez lpg. Od kiedy w nocy spadły temperatury poniżej 5 stopni to za każdym razem mam problem z odpaleniem silnika z rana. Muszę go kręcić 4-5 razy po kilka sekund, aż zapali. Później przez cały dzień normalnie odpala. Problem tylko po dłuższym postoju, z rana. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...