Jump to content

piotr_pawel

Nowy
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About piotr_pawel

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć chłopaki, sorki że dopiero teraz odpisuje ale mam jakiś kosmiczny czas teraz Obecnie jeżdżę qashqaiem 1.6 DIG-T 160 KM z 2017 r. manual - nie jest to demon szybkości i redukcja pod sporą górkę i dodanie gazu powoduje głównie frustrację ale na płaskim terenie czy niewielkich zniesieniach do wyprzedzania tirów jak dla mnie wystarcza a prawie codziennie na trasie zdarzają się sytuacje w których muszę na jednokierunkowych wyprzedzać inne pojazdy więc jednak dobrze, żeby auto się zbierało do tego manewru przyzwoicie
  2. przynajmniej temat nie padł po pierwszym poście a dowiedziałem się, że macie nieprzeciętną wiedzę o rodzajach i konstrukcjach napędów tu spokojnie, ryzyka raczej nie ma
  3. bardzo trafne pytanie oczywiście nie potrzebuję centralnego dyfra. Czytałem i oglądałem testy, dowodzące, że to rozwiązanie konstrukcyjne SUBARU zostawiło daleko w tyle konkurencję, jeżeli obecnie stosowane jest inne technologicznie rozwiązanie, które nadal powoduje, że SUBARU jest na czele jeżeli idzie o sprawność napędu to dla mnie ok.
  4. ufff.... idziemy w dobrym kierunku ale każde S-AWD nieważne czy to Outback, forester, XV ?
  5. Czyli jest szansa, że nadal Subaru ma godne AWD, bo zasadniczo rozmowa zeszła na poziom dla mnie już niezrozumiały
  6. hehe fakt :) nie wiem dlaczego tak napisałem aż takich potrzeb górskich nie mam żeby celować w terenówki ;) potrzebuje mieć auto które w zimie o 5 rano poradzi sobie z nieodśnieżonym 300 metrowym nieutwardzonym podjazdem pod górę bez konieczności 'łopatowania" przez godzinę przejazdu ;) poza tym newralgicznym odcinkiem, to już drogi asfaltowe, choć czasami są strome podjazdy- auta z przednim napędem przy sporych opadach albo zaraz jak tylko pług zgarnie śnieg który daje "jako taką" przyczepność zapinają łańcuchy, bo inaczej nie da rady jechać :) )
  7. Dzięki mechanik za odpowiedź, czy te dwie marki zamykają katalog "godnych" napędów czy jeszcze są jakieś model godne uwagi w podanym budżecie.
  8. o kurczę :) a czy jest jakiś godny następca/kontynuator tego napędu ?
  9. Cześć, Czytam i czytam na necie informację o S-awd innych podobnych napędach i im dalej w las tym ciemniej Napiszcie mi proszę jakie modele z rocznika 2018 - 2019 subaru mają napęd właśnie S-awd z centralnym mechanizmem różnicującym, wyczytałem gdzieś, że napęd o oznaczeniu S-awd nie zawsze ma centralny mechanizm różnicujący a to chyba on zbudował zasłużoną renomę dla tego rodzaju napędu. Sporo również testów/ porównań widziałem do quattro i 4matic i innych, napiszcie proszę jakie ewentualnie inne marki i ich nowe modele uważacie z wartościowe pod względów napędu do zastosowania w terenie górskim ( nie offroad tylko teren górski w tym drogi gminne nieutwardzone ) . Oprócz napędu AWD niezbędna jest automatyczna skrzynia biegów. Modele w cenie tak do 180 000 maks 200 000 zł ( auto będzie leasingowane ), więc możecie pominąć porsche cayenne BMW X5 i inne modele premium Nie będę rozpisywał się więcej, jeżeli potrzebujecie jeszcze jakiś informacji proszę dajcie znać. Pozdrawiam, Piotrek
×
×
  • Create New...