Skocz do zawartości

marcus

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    śląsk

Osiągnięcia marcus

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. marcus

    LPG w Subaru

    Witam Czy jest możliwość założenia instalacji gazowej w Outback-u 3.0 H6 i jaki jest to koszt ?? pozdrawiam
  2. marcus

    NAWIGACJA

    piszecie, że działają mapy z Toyoty więc mam takie pytanie, ponieważ własnie wyszły nowe mapy do Toyoty 2008/2009 z pokryciem PL w 95% i działającym lektorem EN czy ktoś może testował takowe mapy ??
  3. ... a więc dzisiaj miałem okazję przetestować Outback’a 3.0 zacznę od środka, który wykonany jest wizualnie dla oka dość dobrze. Pierwsze co rzuca się w oczy to bardzo fajny duży ekran, choć jak wszyscy wiedzą w Polsce niestety mało przydatny /nawigacja/. Ale jak pomyślę jak by wygląda na tym ekranie np. AutoMapa to chyba inne niedoróbki poszłyby na bok :wink: , a tak niestety mam wrażenie, że nie użyto materiałów wysokiej jakości /np. porównując z Audi./ do wykonania konsoli centralnej, który potrafi skrzypieć, tak samo jak konsola pomiędzy siedzeniami, która dodatkowo chyba nie jest do końca dobrze spasowana. Miejsca na przednich fotelach jest wystarczające, skórzane fotele wygodne, ale mogłyby lepiej trzymać na boki. Natomiast miejsca na nogi na tylnych siedzeniach jest pod dostatkiem, ale bez żadnych rewelacji /np. w Passacie jest znacznie więcej/. Co do bagażnika, to jak na rodzinne kombi i długość samochodu, to jego wielkość nie jest rewelacyjna. Największą jego wadą jest wysokość bagażnika. Pozycja za kierownicą jest dość dobra, wogóle nie odczuwałem, że siedzę w podwyższonym Legacy, co dla mnie jest dużym plusem, ponieważ pierwsze co robie w samochodzie to opuszczam fotel na sam dół . Minusem natomiast jest brak regulacji kierownicy w dwóch płaszczyznach. Kierownica Momo świetnie leży w dłoniach i aż nie chce się odrywać od niej rąk. Dźwięk wydobywający się z radia, tak, jak czytałem na forum /choć nie mogłem w to uwierzyć/ jest naprawdę kiepski, co w takim samochodzie, nie powinno mieć miejsca. Brak ksenonów również nie należy do plusów, tego konkretnego modelu. Jazda samochodem, to już sama przyjemność, auto wżyna się swoimi czterema łapami w asfalt jak czołg. Trakcja jest bezapelacyjne, w porównaniu z innymi samochodami, najlepiej porównując to przesiadając sie po jeździe Subaru do zwykłego przednionapędowego kompakta. Ja tak zrobiłem i teraz wiem i poczułem na własnym organizmie, dlaczego kocha się ten samochód. :grin: :grin: :grin: Poprostu perfekcja. Żałuje, że akurat nastąpiła odwilż i w najbliższej okolicy nie było już śniegu. Automatycznie skrzynia w trybie D pozwala jedynie na poruszanie się samochodem po drodze, dopiero w trybie S dochodzi trochę emocji, ale osobiście spodziewałem się więcej. Średnie spalanie w tym konkretnym modelu jest na poziomie 17l. Ja tak z ciekawości przetestowałem trochę spalania na autostradzie i przy prędkości ok. 140-150 km/h z włączonym tempomatem, komputer pokazywał spalanie w okolicach 7-8 litrów, czyli dość dobrze. Podsumowując Outback zrobił na mnie dość dobre wrażenie i zobaczymy jak sprawy się potoczą w najbliższej przyszłości. ... może wkrótce będzie mi też dane przejechanie się Legacy kombii 2.5 A/T
  4. co do kosztów eksploatacji, to przypuszczam, że 3 litrówka będzie paliła ok. 2-3 litry więcej, no chyba, że sie mylę, to mnie poprawcie, a przeglądy będą w podobnej cenie ?? czy coś szczególnie się psuje albo należy zwrócić szczególną uwagę w OBK?? aha, po jakim przebiegu wymienia sie pasek rozrządu i jakie to są koszty ?? autko będzie robiło rocznie ok. 10tys km. /głównie miasto i wakacje/, więc róznica kosztów w paliwie nie będzie jakaś znaczna, przy moich załóżeniach /miasto-14-15l., trasa do 10l./
  5. aaaa, OK raczej nię będę szukał innych modeli, tym bardziej z US, ponieważ te modele są pewne i znam ich historię od początku, bez dzwonów itd
  6. Witam Mam do wyboru 2 modele Subaru /choć jeszcze nie jestem do końca przekonany, czy to dobry wybór/ Legacy 2.5 oraz Outback 3.0 /z wyglądu są to obecnie produkowane modele/ Oba z końcówki roku 2004, również oba z automatem i z podobnym wyposażeniem, z przebiegiem powyżej 100 tys. Wiadomo, że koszty utrzymania 3 litróki będą większe, ale czy róznica będzie aż tak znacząca /chyba głównie chodzi o spalanie/?? Proszę o praktyczne porady, za i przeciw /mam nadzieje, że więcej będzie za :grin: / Czy któryś z tych modeli jest bardziej/mniej awaryjny, czy sytuacja z awaryjnąscią obu modeli i slinków jest podobna? Co polecacie ?? ps. no i najważniejsze jak przekonać kobietę :grin: /może jazda próbna ją przekona/ Z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...