Skocz do zawartości

kluzik

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Radom

Osiągnięcia kluzik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. kluzik

    KJS-y

    Aha. Na stronie Automobilklubu Radomskiego (www.automobilklub.radom.pl) jest napisane, że 24 października jest jakiś KJS. A 21 listopada jest Eliminacja Okręgu Warszawskiego więc moze być ciekawie. Pozdrawiam
  2. kluzik

    KJS-y

    NO YAHA! Zastanawiałem się nad GSMP, koszt jest niższy niż w rajdach, a zabawa pierwsza klasa. Zabawa pierwsza klasa, tylko trochę za krótka. quote="Azrael"] Ale mam nadzieję że nie N-4 na seryjnych przełożeniach???? Tyle to nikt w rajdach nie jeździ.... To chyba chodziło o Seje i Cienkie;) Podobno tam odcinają.
  3. [Czym się różni np. 195/55/r15 od 195/50/r16 w praktyce ? Czy to ma niewielkie znaczenie i raczej trzeba patrzeć na rodzaj bieżnika ? Jesli chodzi o wymiary geometryczne kola, to ponizej jest link do przydatnego przelicznika: http://opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp
  4. Ja nie szukam samochodu, który "się prezentuje", ale takiego, który jeździ, nie psuje się, ma dobrą trakcję (stałe 4x4), jest bezpieczny i w miarę komfortowy, praktyczny. To chyba tyle.
  5. Dziękuję bardzo za kilka cennych uwag:) Tak czy inaczej mam prośbę poinformowania mnie jeśli ktoś z Was będzie słyszał o sprzedawanym Legacy kombi, Outback'u czy Foresterze:). Oczywiscie o wartym kupienia egzemplarzu. Dzięki jeszcze raz. MAm takze nadzieję, że będę mógł się tu z Wami skonsultować jeśli sam znajdę coś godnego uwagi. Pozdrawiam
  6. Witam. Widzę, że dałem dużo powodów do żartów. Na temat instalacji gazowych nie będę się wypowiadł, ponieważ ten temat nigdy się nie skończy i był już poruszany na tym forum i na innych nie raz. Miłego "kwiczenia" na tych stacjach życzę (ważne, że jest to przyjemność), ja nie mam zamiaru. Koniec tematu. Pisząc o Foresterze, że jest roboczym samochodem, nie miałem na myśli nic złego. Ale jest to chyba bardziej samochód terenowy niż osobowy do jazdy po zwykłych drogach na co dzień. Chociaż możliwe, że i tak jest i zamiast żartów prosiłbym o konkretne cechy przemawiające za lub przeciw tym samochodom, oczywiście w porównaniu do Avensisa (nie wiem czy powinienem tu wypowiadać to słowo). Z góry dziękuję za, jak do tej pory, bardzo przydatne uwagi. Pozdrawiam.
  7. kluzik

    Opony

    Dość sporo opinii użytkowników na temat róznych opon jest na stronie www.opony.com w dziale testy. Pod nazwą Turanza powinien się kryć jakiś symbol opony i wtedy będzie można tam znaleźć opinie na ich temat. Pozdrawiam. http://www.opony.com.pl/testy/index_tes ... ridgestone
  8. Witam. Jestem nowym forumowiczem z Radomia. Jestem tu w celu zasięgnięcia opinii co do kupna samochodu. Mianowicie mój brat szykuje się do zmiany samochodu w ciągu miesiąca. Jest on miłośnikiem Toyotek, ale patrząc na bezawaryjność i trwałość jego Cariny nie dziwię mu się w ogóle. I z uwagi na to chce kontynuować „przygodę” z tą marką, tylko tym razem z nowszą wersją Cariny – Avensisem. Ja natomiast uważam, że mając samochód o mocy silnika w okolicach 150 KM, powinno się już mieć stały napęd na cztery koła. Kolejną bardzo istotną sprawą jest ta niezawodność i trwałość samochodu, którą osiągają w odpowiednim stopniu praktycznie tylko samochody japońskie. Stąd wybór padł na Subaru. Poza tym ten samochód ma swój niepowtarzalny charakter. Z tych powodów chciałbym namówić brata na kupno Subaru. Niestety nigdy nie miałem do czynienia bliżej z tymi samochodami i nie mam wystarczająco silnych argumentów, żeby go do Subaru przekonać. Co go stawia w lepszym świetle od starszego Avensisa? Mam nadzieję, że tu znajdę pomoc. Teraz o wymaganiach i ograniczeniach co do samochodu. Główne ograniczenie to cena, która jest na poziomie ok. 60 tys. zł. Samochód musi być praktyczny i kombi, więc w grę wchodzą w sumie tylko Legacy Kombi i Outbacki, chyba, że Forester, ale kojarzy on mi się z samochodem „roboczym” i typowo terenowym i nie mam do niego jakoś przekonania. Tak czy inaczej może warto się i nad nim zastanowić? Kolejny problem to czy Legacy z silnikiem 2.0 są wystarczająco żwawe jak na samochód tej klasy? Czy skupić się od razu i tylko na mocniejszych? Jeśli jesteśmy przy silnikach to czy można myśleć w tym przypadku o instalacji gazowej, bo może to być decydujące o kupnie samochodu? Jak tak naprawdę jest z trwałością? Czytałem na forum, że przy prawidłowej eksploatacji silniki wytrzymują do 400-500 tys. km? To prawda? Z jakim przebiegiem kupować używane auto? Czy w międzyczasie bywają częste i poważne awarie, a nawet mało poważne, które są często mocno irytujące? Jak z serwisem i z dostępem do części oraz z ich ceną? I teraz pytanie gdzie szukać tych samochodów? Czy w polskich ogłoszeniach, czy lepiej zagranicą? I dlaczego ceny tych samochodów w ogłoszeniach są tak zróżnicowane? Samochody z tych samych roczników różnią się ceną niekiedy ponad 10 tys. zł. Czy to jest kwestia wyposażenia? Czy może stanu technicznego? Mam świadomość, że zadałem dużo pytań i że były te problemy poruszane już na forum, ale myślę, że wątek ten przyda się osobom, które mają podobny problem z przekonaniem się do tej marki i boją się zaryzykować. A tu możliwe, że znajdą w jednym miejscu odpowiedzi na wiele nurtujących pytań. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  9. Witam. Jestem Maćkiem z Radomia i jestem nowym forumowiczem i oczywicie miłonikiem marki Subaru. To tak na wstępie, poniważ wypada się przedstawić. A wracajšc do tematu, to może ważnym elementem decydujšcym o wyborze rodzaju skrzyni do tego samochodu byłoby to która jest mniej awaryjna. Subaru podobno ma takš "małš" wadę, a mianowicie to, ze ich skrzynie nie sš doć trwałe (nie miałem nigdy Subaru i piszę to co słyszałem jako laik w tym temacie). Czy można powiedzieć, która skrzynia jest bardziej awaryjna, bo o kosztach naprawy to chyba wiadomo w której sš drastycznie wyższe? Pewnie ten temat był poruszany na formum nie raz, ale mylę, że przy poradach co do wyboru samochodu, jak w temacie postu, jest to doć istotne. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...