Skocz do zawartości

wladca

Nowy
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warka
  • Auto
    Subaru Legacy III 1999 2,5 automat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wladca

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. Czyli wszystkiemu była winna wadliwa pompa paliwa? Na to wygląda, plus oczywiście rozrusznik, przez który uciekał prąd po uruchomieniu zapłonu. Został mi jeszcze jeden problem z którym borykałem się już wcześniej. Brak reakcji na pedał gazu przy temp silnika ok 20-25 stopni , potem przełącza się na gaz przy ok 37 stopni. Tylko w tym zakresie samochód ze startu przy dodaniu gwałtownie gazu nie reagował. Obecnie zdarzyło mi się to raz, zaraz po naprawie, a aktualnie wydaje mi się że zamiast braku reakcji w tym zakresie temperatur występuje spadek mocy, więc może to tylko kwestia adaptacji. Albo mi się wydaje i problem nadal jest tylko nie zawsze da się go zauważyć, bo mogę akurat nie stać na skrzyżowaniu.
  2. Witam wszystkich , pojechałem do warsztatu na sprawdzenie układu paliwowego. Pompa paliwa dawała zbyt małe ciśnienie, została wymieniona, dodatkowo było zwarcie na rozruszniku przy odpalaniu co trzeba było poprawić. Jakby ktoś miał problemy na przyszłość wrzucam pomocniczą tabelkę. Na dzień dzisiejszy Subaru pali na zimnym i jeździ jak trzeba. Ps. pompa paliwa w subaru nie działa tak, że podaje więcej paliwa po przekręceniu kilka razy kluczyka przez rozruchem, dlatego bez sprzętu tego nie bardzo da się sprawdzić.
  3. Udało mi się go zainstalować i na pierwszy rzut oka, przedstawia identyczne dane, jak ten pierwszy. Możliwe że ja też właśnie zrobiłem reset do fabrycznych ustawień, potwierdzę jak będę odpalał na całkowicie zimnym. Korekty u mnie robi zapłonu i knock, to chyba stukowe. Jeśli learnig view to LTV to nie chciało mi się załadować , jeszcze jutro spróbuje. za to znalazłem taką tabelkę. Teraz pytanie do ciebie ura_bus skoro używasz tego programu, czy to pokazuje mi historyczne błędy, czy aktualnie zarejestrowane. Update: Dzisiaj odpalałem go pół godziny, nie chodził na wszystkich cylindrach, odpiąłem kleme i zrobiłem kolejny reset, błędy pojawiają się te same. Odpiąłem też przepływomierz, nic się nie zmienia na odpiętym.
  4. Im więcej wiem tym mniej rozumiem. Narazie zrobiłem reset i będę obserwował, odpala nadal źle natomiast sama jazda się poprawiła. Trudno powiedzieć czy to dlatego że był już rozgrzany, więc pewnie dowiem się jak będę jechał w poniedziałek do pracy. Ps. Czyli jednak wakuometr by się przydał.
  5. Jesteś jakiś program w którym te więcej parametrów zobaczę, między innymi co wydaje mi się najważniejsze ciśnienie sprężania cylindrów i ciśnienie wtryskiwaczy ?
  6. Pojeżdżę jeszcze do poniedziałku, bo to nic nie daje oprócz dużych wydatków, jeszcze kilka dni i wydam tyle na benzynę co na serwis, skoro spalanie mam ponad 20/100. Może to jednak sonda lambda. Zrobiłem reset i zobaczymy czy coś się zmieni, na razie jest z dnia na dzień coraz gorzej.
  7. Nie ma nic w błędach, totalnie pusto, nawet historycznych. Nie oczekuje cudów, tylko naprowadzenia. Rad dużo, tylko żeby wszystko sprawdzić potrzebowałbym z miesiąca pewnie, liczę na coś konkretniejszego. Po prostu chciałbym zacząć normalnie jeździć. Ps. Jedno zdjęcie jest z psi drugie bar. Co daje reset ecu ? czy to tylko reset błędów czy przywałowanie fabrycznych ustawień ? Sprawdzę rom raider, fajnie że kabel działa tylko nadal niewiele zmienia. No i z pewnością liczyłem na to że ktoś coś powie na temat tych danych ...
  8. Podłączyłem i nie wiem jak te dane zinterpretować. Jedno wiem na pewno, pojechałem na stacje zatankowałem za 100 zł i po ok. 50 km jazdy na zakręconym gazie pojawiła się rezerwa, pomimo iż przed tankowaniem jeszcze się nie paliła.
  9. Kupiłem, ale zanim przyjdzie i zanim to ogarnę, będzie sobota, miałem chwile to wymrugałem.
  10. czy to któryś z tych czujników ?
  11. Zrobiłem tą procedure drugą na sprawdzanie błędów, wyskoczyło 33, jeśli sie zgadza z tymi kodami: to 33 Czujnik prędkości. Mam nadzieje że to nie jest historyczny błąd.
  12. coś takiego mi potrzebne ? https://allegro.pl/oferta/tester-miernik-cisnienia-podcisnienia-wakuometr-11325430552
  13. Niestety jeszcze nie sprawdzałem, nie wiem . Nagrzewa się normalnie, ok 5 min żeby osiągnąć normalna temp pracy.
  14. Kupiłem https://allegro.pl/oferta/interfejs-vag-com-kkl-vw-seat-audi-skoda-cd-10551957629?navCategoryId=28413&snapshot=MjAyMS0xMi0wMVQxMzo0MjoxMi4zNzdaO2J1eWVyOzEyMGJiMzcyNGJjNWQwNDg3ODk3MWJkZWYxNTM1OTgxMDZhOTg0NmU5M2E3NTU0ZmIzNmNkNjZmYTc2NjJmODk%3D
  15. A może coś takiego? https://allegro.pl/oferta/interfejs-diagnostyczny-vgate-icar2-obd2-subaru-9754398580 ma lepsze oceny i jest wymieniony Subaru Legacy III w obsługiwanych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...