Jump to content

wladca

Nowy
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warka
  • Auto
    Subaru Legacy III 1999 2,5 automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

wladca's Achievements

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputation

  1. https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Subaru&ssd=%24*KwFNeWh6L01LD0wXACNBXxUBISY4SUZLSlhOUz9KOAYKPgJZQAoOXUpLSV1SWwsEEhZPTVsFAQg5AARBFkVcMz5OPDE4anoBJzlJSEdKQUkEBBYaXENBSkZVWV8KDl0_WwUAAAAAqTV2_A%24&vid=0&cid=&uid=11672&q=JF1BHCLR5XG008482 z tego co rozumiem to potrzebuje 42072AE000 , 42025AE020 i 42025AE030 i po tym numerze juz jest na allegro Ps. albo tani https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-alco-filter-sp-1280-10585210677 albo oryginal znacznie drozszy. https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-subaru-legacy-outback-97-03-2-0-2-5-9855072582 ma ktos doswiadczenie z filtrami alco ?
  2. Dzięki. Potrzebuje jeszcze pomocy. Nie ma takiego filtra na allegro. Znalazłem na iparts.pl ale niedostepny. Intercars maja cała pompe -nawet niedrogo- tylko ze zamiennik uniwersalny, teraz pytanie czy będzie pasować filtr, ktoś ma jakiś pomysł ?
  3. Logika była taka, że czego nie wyłapuje już jeden, to przefiltruje drugi. Nie ważne skro zawsze jest jeden nie będę kombinował.
  4. Hmm, no nic może uda mi się zamienić ten filtr na odpowiedni.
  5. Założyłem nowy temat bo tu nikt nie pisał:
  6. Z tego co zdążyłem poczytać są to Tłumik pulsacji amortyzujące zmiany ciśnienia. Teraz pytanie czy nie będzie im przeszkadzać jak założę filtr który już kupiłem ?
  7. Znalazlem film na ktorym jest wymienieany ten filtr w subaru z 2003. Zastanawia mnie tylko po co u mnie na przewodach sa te czarne kopulki
  8. No własnie po to zeby nie musiec zagladac pod kanape zbyt czesto. A mam problemy na benzynie, nie bardzo rozumiem czemu tego dodatkowego filtra nie ma. Wydaje sie to dobre rozwiazanie.
  9. Ok, w takim układzie nie będzie problemu jeśli go założę?
  10. Witam wszystkich. Dopisałem się do innego forum, ale tam już nikt nie odpowiada (link poniżej). Problem podobny do tego : Na zimnym nie ma mocy w ogóle, kontrolka check engine od razu się zapala po odpaleniu. Trzeba naprawdę mocno cisnąć żeby uzyskać jakieś obroty. Jak się rozgrzeje kontrolka gaśnie i jest ok. Jazda na samej benzynie nic nie daje, kontrolka wtedy w ogóle nie gaśnie. Wymienione nie dawno świece, przewody. Przepustnica i krokowy czyszczone. Błędy historyczne: układ czujnika spalania stukowego, czujnik temp powietrza zasysanego (ten odłączałem żeby sprawdzić co będzie, gaśnie), czujnik ciśnienia. Chciałbym uniknąć wymiany wszystkiego wydaje mi się, że różnie te wskazania można interpretować. Diagnosta miał mi skasować błędy i miałem wrócić żeby sprawdzić który się powtarza. Jednak nie dało się skasować. U innych diagnostów nic nie wychodzi. Generalnie zawsze jak gdzieś już podjadę to kontrolka chcek engine gaśnie i nic nikt nie może poradzić. Ps. zabrałem się wymianę filtra paliwa (tego pod maską) którego u mnie nie ma:
  11. Witam, chciałem wymienić filtr paliwa, ale nie ten w baku tylko pod maską. Zakupiłem filtr następnie okazało się że u mnie go nie ma. Dopisałem się do innego forum, ale tam już nikt nie odpowiada (link poniżej). W jaki sposób podłączyć ten filtr który powinien u mnie być ? A wygląda o tak https://www.iparts.pl/czesc/filtr-paliwa-champion-cff100461,0-43-cff100461-1328629.html#100261 Powinien być miedzy zbiorniczkiem spryskiwacza i płynu hamulcowego.
  12. Witam, jest jeszcze drugi filtr paliwa, ktory powinien byc przy zbiorniczku spryskiwacza, u mnie jednak go nie ma. Czemu ? Zamiast tego mam na przewodach czarne kopułki.
  13. Też mam podobny problem od kilku dni. Na zimnym nie ma mocy w ogóle, kontrolka check engine od razu się zapala po odpaleniu. Trzeba naprawdę mocno cisnąć żeby uzyskać jakieś obroty. Jak się rozgrzeje kontrolka gaśnie i jest ok. Jazda na samej benzynie nic nie daje, kontrolka wtedy w ogóle nie gaśnie. Wymienione nie dawno świece, przewody. Przepustnica i krokowy czyszczone. Błędy historyczne: układ czujnika spalania stukowego, czujnik temp powietrza zasysanego (ten odłączałem żeby sprawdzić co będzie, gaśnie), czujnik ciśnienia. Chciałbym uniknąć wymiany wszystkiego wydaje mi się, że różnie te wskazania można interpretować. Diagnosta miał mi skasować błędy i miałem wrócić żeby sprawdzić który się powtarza. Jednak nie dało się skasować. U innych diagnostów nic nie wychodzi. Generalnie zawsze jak gdzieś już podjadę to kontrolka chcek engine gaśnie i nic nikt nie może poradzić.
  14. Zacznij od najprostszej rzeczy, sprawdzenia jaki był olej i na jaki został zmieniony. Oraz czy specyfikacja się zgadza. Poziom też sprawdzić.
×
×
  • Create New...