Ok Przemeq- jestem tu nowy i wolałem dopytać o Twoje intencje. Krótki komentarz dlaczego Mitsu nie będzie następne.
Z " trzech diamentów " na pewno serwis i obsługa dealerska nie jest na diamentowym poziomie. Przynajmniej w PL. Kupiłem w salonie dealerskim fabryczne nowe auto w roku 2004 ze wszystkimi dokumentami( książka pojazdu, faktura, dowód rejestracyjny) potwierdzającymi rok produkcji 2004. Jakiś czas temu okazało się jednak, że zgodnie z numerem VIN auto jest z roku 2003 i stwierdził to ten sam dealer u którego kupiłem samochód.
Zwróciłem się pisemnie do importera MMC Polska, który potwierdził rok produkcji na 2003. Wówczas zapytałem pisemnie czy NA PEWNO- bo dokumenty wskazują na inną datę. Następnego dnia TEN SAM człowiek z MMC Polska z Warszawy, przesłał sprostowanie, że auto jest jednak z roku 2004 ze stycznia...
Zawodowo zajmuję się strategiami marketingowymi ze szczególnym uwzględnieniem strategii marki. Postawa MMC Polska jasno i jednoznacznie wskazuje GDZIE mają klienta i zasady.
Robią wszystko, żeby stracić klienta. Tym razem się im udało.