Skocz do zawartości

tomimpreza

Użytkownik
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia tomimpreza

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. nie wiem czy moje info gdzies nie umknelo wiec jeszcze raz o tym wspomne bo wiem to na 100 % ! a nie wiem czy lekarze w tym przypadku stosują ten krem, nazywa sie Flammazine i jest to absolutna rewelacja na poważne oparzenia !
  2. ten rewelacyjny krem na oparzenia nazywa sie Flammazine, żona miała po powaznym oparzeniu zagrożoną rękę a po stosowaniu tego kremu prawie nie ma sladów na skórze. niestety tak jak sie spodziewalem ten co mam w domu jest juz przeterminowany ale z tego co wiem mozna go zalatwic w Polsce
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia !!! co mogłem teraz to poszło........ Moja żona kiedyś się solidnie poparzyła i z zagranicy sprowadzaliśmy robiony zamówienie specjalny biały krem który rewelacyjnie działał , powinienem mieć jeszcze 1 szt w domu tylko nie wiem czy przypadkiem się nie przeterminował. Sprawdzę dziś wieczorem jak to się nazywa i jeśli jest dobry to mogę go przekazać. W najgorszym wypadku podam nazwę specyfiku.
  4. Gratuluję samodzielnej naprawy. A co do "kotka" w Poznaniu to zapłaciłbyś więcej ale za dużo więcej niż zrobiliście z ojcem przede wszystkim za ogromną wiedzę i doświadczenie, a to trudno przecenić. [ Dodano: Sro Maj 06, 2009 1:56 pm ] Pomyliłeś downpipe z uppipe :roll:[/quo Racja , racja moja pomylka chodzilo mi oczywiscie o up pipe A co do samej robocizny to oczywiscie tez racja doswiadczenia "kotka" i jemu podobnych trudno przecenic ale jak sie ma mozliwosci i podstawowa wiedze to ile czlowiek ma satysfakcji jak sam cos takiego zrobi to tez mysle bezcenne :smile: Nie powiem zeby odbylo sie bezproblemowo... ale krok po kroku dalismy rade. Zaczelo sie od problemu z wyjeciem silnika ......bo lapa od sprzegla go trzyma , potem jak kupilem nowe uszczelki pod juz zabielone glowice to zaczely sie klopoty z ustawieniem calego rozrzadu bo myslelismy ze wal musi byc w punkcie zero więc troche sie zeszlo zanim doszlismy co i jak. Oczywiscie wszystkie wazne sroby dokrecalismy odpowiednia silą w.g. danych technicznych auto daty. Nastepnie jak juz wlozylismy silnik i wszystko poskrecalismy po odpaleniu zaczal leciec olej spod pokrywy zaworow :sad: ...co sie okazalo ...przekrecila sie jedna ze srob mocujacych przednią kapę walka rozrządu i trzeba bylo sposobem wykrecic to co zostalo w glowicy i przykrecic nowymi srobami( są bardzo delikatne ) Koniec koncow na szczęscie udalo sie to bhez ponownego wyciagania silnika bo juz przyznaje lekko sie podlamalem. Po calej robocie wrocilem 300 km do domu moja subarynką bez zadnych klopotow. :grin:
  5. Miałem dokladnie takie same objawy u siebie gdy złuszczyła się panewka. Nie czekaj! Jedź na porządną diagnozę. Może jeszcze uda się uratować wał. Będzie taniej Witam wszystkich ponownie ! Żeby zakonczyc ten watek powiem ,że juz wszstko zrobione i w koncu silniczek pracuje żyleta :grin: To byla panewka tak jak wiekszosc forumowiczow sugerowala, 3 dni spedzilem od rana do nocy w warsztacie razem z ojcem i bratem wymienilismy caly dól silnika (kupilem za 2 klocki z 2005 r po smiesznym przebiegu) zalozylismy glowice i caly osprzet od mojego starego silnika.Swoja droga ciekawe ile by mnie skasowali u kotka w Poznaniu za taka robotę nawet nie chce myslec :mad: Przy okazji wywalilem wklad z srodka down pipu bo on chyba tylko dlawi spaliny dolotowe do turbiny i autko musze powiedziec zbiera sie calkiem calkiem Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za rady.
  6. Bylem jeszcze u innego mechanika i poczytalem rozne fachowe fora i ciekawostka uzyskalem kompletnie inną prawdopodobną diagnozę. Juz sam nie wiem co o tym myslec ? Otóz wg. tej diagnozy to nie są zadne panewki tylko odglos popychacza lub zaworu. Inna sprawa ,że zeczywiscie slychac te grzechotanie ewidentnie bardziej z gory silnika. Poniewaz auto ma tylko ok 105 tys km przebiegu i akurat zaraz po sprowadzeniu go z zagranicy wymienialem rozrząd (mialo wtedy ok 95 tys km) zastanawia mnie czy jest mozliwe ,że sam rozrząd nie zostal w 100 % idealnie zalorzony i moglo spowodowac to w.w stuki ?
  7. Mechanik ktory ma doswiadczenie w serwisie subaru powiedzial ,że to zaczynaja odzywac sie panewki, takze zalamka:( bo wiadomo spore koszta naprawy za tym idą. Powiedzial ,że za min 3000 zl moze sie podjąc roboty. Zastanowie sie jeszcze co dalej począć, moze zalatwie swierzy silnik bez osprzętu na wymiane?
  8. Dzięki bardzo za wszystkie rady i sugestie. Bylo by super gdyby to klekotaly tylko oslony wydechu/kolektorow wydechowych ale niestety dzwiek wydobywa sie ewidentnie z wewnątrz silnika. Ktos tez kiedys mowil mi ,że to moze byc wina zle zalorzonego paska rozrządu czy napinacza ale nie wydaje mi sie bo przeciez auto jezdzi prawidlowo i ma normalne osiagi. Dzis jestem umowiony z mechanikiem więc zobaczymy co powie.....Zastanawia mnie tez ten caly efekt Piston Slap ...? choc to chyba tez nie to bo przeciez u mnie tez na rozgrzanym silniku w pewnych zakresach obrotow slychac to metaliczne grzechotanie:(
  9. Witam wszystkich fanów Subaru serdecznie ! Od jakiegos czasu w mojej subarynce wrx 2001(EU) da sie uslyszec metaliczny stukot z silnika. Objawia sie to na 2 sposoby : w wiekszosci razow (ale nie zawsze !) jak odpalam impreze na zimnym silniku to jak tylko silnik sie uruchomi slychac wyraźny acz bardzo krotki klekot( trwa ok 2-3 sekundy) po czym ustaje i niby juz silnik pracuje cicho , rowno i standardowo bulgocze:) jest ok. Nastepnie zwrocilem uwagę na to ,że w pewnych zakresach obrotów np. na 2 biegu na lekko odpuszczonym gazie przy 3 tys obr. slychac metaliczny szybki stukot ktory po dodaniu gazu momentalnie ustaje. Często slychac go takze na krotko przy zmianach biegow. Przy okazji powiem ,że jezdże na E 95. Tak swoją drogą tez nie moge ostatecznie dojsc czy powinno się jezdzic na E95 czy E 98 w tym modelu ktory mam ? Czy może ktoś z szanownych forumowiczów ma pojęcie co to moga byc za stuki ? Jestem pelen obaw. Panewka ? Zawory ? Moze cos jeszcze innego może miec na to wplyw ? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady. Pozdrawiam serdecznie
  10. Tak dokladnie to mam na mysli, (wczesniej sie pomylilem i napisalem "laczniku z katalizatorem" a chodzilo mi o kolektor) Coz prwwdopodobnie w przyszlym tygodniu zalatwię kolejny ten uppipe (mam nadzieje ze juz dobry) i wymienie jeszcze raz.
  11. Witam wszystkich, Mam problem z moja subarynka wrx '01.... Od jakiegos czasu mialem wrazenie ,że szczegolnie na zimnym silniku czuc spaliny w kabinie. Z drugiej stronyn tak na sluch wydawalo mi się,że gdzies w ukladzie wydechowym jest jakis przedmuch. Od spodu widac bylo ,że na laczeniu z katalizatorem jest nieszczelnosc na uszczelce wiec wymienilem..ale zaraz okazalo sie,ze spod blach termicznych lacznika (ten w ktory jest wkrecony czujnik temperatury spalin ) wydobywaja sie spaliny czyli musi gdzies byc pekniety. Kupilem uzywany, ponoc dobry, golym okiem nie ma jak sprawdzic bo jest obspawany tymi blachami. Mechanik sie narobil , wymienil i...dalej to samo albo jeszcze gorzej bo ten lacznik najwyraźniej tez jest pękniety Pytanie do znawcow , czy to jest jakis felerny element w tych modelach imprezy czy po prostu mam pecha na maxa? Z gory dzieki za info Pozdrawiam
  12. Ten dodatek robi np. firma niemiecka L M. Proszę o opinie czy ktos ma jakies doswiadczenia z tym preparatem? Czy naprawde warto go zastosowac profilaktycznie ? Czy może miec negatywny wplyw na eksploatację silnika?
  13. To nie żarty, po prostu wskazuje koledze najkrótsza i najtańsza drogę do rozwiązania problemów z jego Subarakiem w okolicy Poznania. Może oczywiście robić to inaczej, ale jak znam życie i liczne podobne przypadki to albo się przeprosi z ASO KOCAR Poznań, albo wyda kasę na dwa baki do Warszawy lub okolic Krakowa.... Co w sumie go drożej wyjdzie i straci więcej czasu. Tyle na temat co by nie było OT... P.S. Przemequ za ten pasek co by Ci na tej obwisłej części ciała poniżej nerek futro wyliniało i żebyś wyglądał P.S. A tak powaznie to dzieki wielkie za rady i wskazanie adresu ( o firmie slyszalem ale nigdy nie bylem) do ktorego sie udam niezwlocznie ! Przykro mi , że w sumie z mojego powodu dostales naganę...ale ten administrator jest okrutny...normalnie strach się bać madafaka. Ok rozumiem regulamin i takie tam trele morele, najlepiej wszyscy marsz do ASO...jeszcze jak ktores ASO jest ok to spoko ale taki JAŚNIE KOCAR ...sorry wielkie, znam wielu posiadaczy subaru i jeszcze nie slyszalem dobrego slowa na jego temat ! sam bylem tam 2 razy - pierwszy i ostatni ! Pozdro [ Dodano: Czw Wrz 04, 2008 10:25 pm ] Ok jesli to przeladowanie to co nalezy zrobić ? czy chodzi o odpowiednie cisnienie doladowania turbo?
  14. To znaczy czego nie mogli sprawdzić? Bo remapowane auto się normalnie komunikuje po protokole SSM. Szczerze to tak do konca sam nie wiem...podlaczyli sie, stwierdzili że nie pokazuje żadnych blędów....ale powiedzieli tez ,że skoro nie ma sondy i katalizatora więc to normalne ,że pali sie check engine i żebym sie tym nie przejmowal tylko tak jeździl bo w kompie tez pewnie zrobiona zostala odpowiednia modyfikacja i przez to on nie wykarze wszystkich ew. bledów ? Jeżeli pali się check to błędy muszą być. Jeżeli była by zrobiona odpowiednia modyfikacja, to check by się nie palił. Chyba musisz podjechać do kogoś kto się na tym zna. Az może być problem ze zczytaniem map ecuteka za pomocą innego sprzętu. Pozdrawiam, jako Dzieki za rade, pojade do kogos innego jeszcze. Co do palacego sie check enginu to czy nie palil by się chocby z powodu tego ,że nie ma sondy lambda? Dzisiaj na skutek rad znalezionych na forum , zdjalem , przeplukalem i przedmuchalem elektrozawor, mam wrazenie że jakby troszkę lepiej i plynniej przyspiesza ale może to tylko subiektywne uczucie.
  15. To znaczy czego nie mogli sprawdzić? Bo remapowane auto się normalnie komunikuje po protokole SSM. Szczerze to tak do konca sam nie wiem...podlaczyli sie, stwierdzili że nie pokazuje żadnych blędów....ale powiedzieli tez ,że skoro nie ma sondy i katalizatora więc to normalne ,że pali sie check engine i żebym sie tym nie przejmowal tylko tak jeździl bo w kompie tez pewnie zrobiona zostala odpowiednia modyfikacja i przez to on nie wykarze wszystkich ew. bledów ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...