Skocz do zawartości

fullpack

Użytkownik
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kielce

Osiągnięcia fullpack

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Też tak sądzę - w evo z greena 430 KM robią w sti 2,5l 380KM to nie powinien być problem
  2. Rozumiem ze do 380KM starczą: - tloki Woessner lub Wiseco - korby Eagle
  3. do 380 KM jakich firm tłoki, korby, panewki, uszczelka??? i dobrze zestrojone tzn dobry remap? czy dobrze zestrojone powyższe części? czemu nie ruszać głowic? w jednej rok temu były zmieniane zawory (po wypadku).
  4. tzn tłoki, regeneracja głowic i śruby arp coś jeszcze?
  5. było takich kilka 350, 355, 348 z tego co pamiętam mogę przeznaczyć 15.000,-
  6. jeździły ale moc jaką osiągnęło auto 320KM to marny wynik. Jeździłem STI 2,5 po remapie z samym wydechem 350KM i było znacznie lepiej. A skoro jest taki problem powyżej 400KM w subaru to chciałbym zrobic maksa (jak zrozumiałem ok 380KM) w rozsądnej cenie.
  7. Wszyscy piszecie a i tak dalej nic nie wiem Jutro rozbieram motor: mogę na szybko zmienić tłoki 1. do jakiej mocy wystarczy sama zmiana tłoków? 2. jakie turbo założyć żeby "najtańsze klamoty" w moim aucie zaczęły w końcu jeździć.
  8. To jest jasne, że moc przy 6500 nie ma większego znaczenia i jasne jest też że moc i moment najbardziej potrzebne są w zakresie 2500 - 5500 przy jeździe o torze. wszystko zgoda ale jak to zrobić??? za rozsądne pieniądze wydech mam, chłodnicę oleju mam, dolot mam, FMIC mam, i co dalej?
  9. ale dają radę do 400 km i nie wstają przy 5.000??? jakie mają wady? ile trzeba zapłacić za ALS?
  10. Edwin działasz teraz z maptekiem co to są za wynalazki TD 05 20G i TD 06 20G ???
  11. myślałem o tym, słyszałem ze są wersje, których można używać nawet na codzień ale tak naprawde to nie mam pojęcia jak takie coś działa??? :sad: i w czym pomaga a w czym szkodzi. :shock:
  12. Edwin, kto zrobi taką hybrydę i za ile? Czy auto będzie miało dół? Co możesz mi powiedzieć o FP GREEN?
  13. Wiesz, oddałem auto do najlepszych speców w RP na zwykły remap zapłaciłem 5.500,- Na ich wykresach oczywiście przyrost +30KM. Auto zhamowałem przed i po - i zdziwko! ich wynik +7KM Zadzwoniłem i zapytałem czy to żart czy ukryta kamera? Usłyszałem, że to wszystko co da się zrobić w granicach bezpieczeństwa...!!! No comments .... [ Dodano: Nie Lut 08, 2009 8:46 am ] a da się uzyskac moc pod 400KM przy takim doładowaniu? jakie włożyć turbo?
  14. Waszka sam doskonale wiesz, że każde +30KM to 3-5 sek na każdej próbie, dobry slick następne 3-5sek, dobra zawiecha następne 3-5 sek Trenować trzeba oczywiście to następne sekundy, Bez mocy i tak nic nie zrobisz Konkyrencja jest mocna, jeździmy podobnie i właśnie moc, opony, zawiecha odgrywają największą rolę. Widzisz Edwin ogarnął już 450KM i tylko czekam jak przyjedzie POTWOREM na OES, Zbyszek upalił tłoka robi następnego POTWORKA i wystarczy żeby reszta brygady poszła w ślad za nimi... a chłopaki mają parę groszy i tylko czekają aż ktoś zacznie.... wg mnie w tym sezonie na OES zaczną górować auta z mocą 400+KM. [ Dodano: Sob Lut 07, 2009 8:18 pm ] Powiedzcie mi jedno: czy seryjne tuleje w 2,5l dadzą radę znieść 380-400KM czy trzeba zmieniać korby na kute? tylko bez nie-ASO-owskiego i nie-ASO-wskiego "bezpieczeństwa".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...