Skocz do zawartości

NORBI

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kalisz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NORBI

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ja równiez WItam się ze wszystkimi na Forum, pozdrawiam wszystkich forumowiczów 8)
  2. NORBI

    LEGACY TURBO 93' - ECU

    Twoja sugestia, podejrzewam ze jest to odpowiedz na moje pytanie, ze nie da sie remapowac tego ECU w Legasi-e, udalo mi sie odszukac na forum informacje o VOSChip, ktory moze byc "dobrym sposobem" na ECU w Turbograndfather 8), tudziez finansowo tanszym rozwiązaniem. Pytanie jakie sie nasówa na myśl, jak sie sprawuje taki VOSChip :?:
  3. NORBI

    LEGACY TURBO 93' - ECU

    Witam wszystkich Po malej przerwie w posiadaniu Legaca turbo znow jestem szczesliwym posiadaczem tego niepozornego klasyka. Biorac pod uwage fakt ze do tej pory uzytkowalem takie autko na co dzien nie myslalem o zwiekszaniu mocy itd. Sytuacja jednak zmienila sie na moja korzysc i chce poczynic pewne kroki w celu zwiekszenia wydajnosci oryginalnego serca Legasia. Podstawowa sprawa jaka mnie nurtuje to oryginalny ECU Jezeli bedziecie laskawi podpowiedziec do kogo trzeba sie zglosic lub co zrobic zeby dokonac remapu lub innych prawidel ( jakie koszty?? ) w celu podniesienia mocy do ok 260-270 PS, czy jest opcja montazu ECU z nowszych, mocniejszych modeli Imprezy?? bede oczywiscie wdzieczny za pomoc, z checia podziele sie rowniez wrazeniami z przerobki klasyka:) Planuje wydech 3'' od turbo , brak rezonatora , wymiana UP-PIPE. wyrzucone wnetrze wraz z cieknacym szyberdachem:) Autko to Legacy Turbo 93' , przebieg 193000 km - w nr silnika mam EJ20G - nie wiem czy to wiele mowi?? Pozdrawia
  4. Witam wszystkich zrzeszonych, zaabsorbowany klopotami z Subarka :neutral: zgapilem sie i nie zrobilem tego wczesniej Pozdro4all
  5. Ok, dzieki za pomoc :arrow: , zaloze MBC - bo gdzies mam schowane i zobaczymy co bedzie, jezeli nie bede zachwycony zglosilbym sie po FCD jesli jest takowa opcja, Adam Piszesz ze posiadasz jeszcze jakis FCD, jeslis laskaw chetnie bym sie zglosil do Ciebie. Jak mozemy dogadac temat?? P.S. Na jakiej zasadzie montuje sie FCD??
  6. Witam ekipe Od jakiegos czasu po zamontowaniu wskaź. doladowania zaczał sie cały problem, mianowicie: podczas jazdy kiedy to chce sie wciskac do oporu turbina rozpedza sie sie szybciej niz silnik i momentalnie odcina. Wrazenie jest takie jakbym na ulamek sekundy wylaczyl silnik, puszczam gaz autko jedzie. Wskaznik dolad. rozkreca sie do nieco ponad 1bar i wtedy odciecie. Na I i II biegu praktycznie sie to nie zdarza, ale proba rozpedzenia autka z wyzszego biegu jest strasznie wkurzajaca. Np. IV bieg 120 km/h - wciskam gaz nie zdarze nawet zaczac przyspieszac a turbinka juz niby osiaga 1bar i odcina. Co moze byc przyczyna?? Mam wydech 2.5 cala i brak tego rezonatora pod prawym blotnikiem, autko jest po pelnym serwisie olejowo rozrzadowym. Nie oszczedzam na dobrym paliwie, ale problem nie ustepuje. Autko to Legacy Turbo 92'
×
×
  • Dodaj nową pozycję...