Skocz do zawartości

redbox

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    GT Turbo MY'99 GF8

Osiągnięcia redbox

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. eh...może jest taki serwis w Poznaniu, i mam nadzieję że to ten do którego jeżdżę, choć póki co nie wiele na to nie wskazuje :/ Na początku podchwyciłem temat łożysk i ucieszyłem się że problem z głowy, ale jeżdżąc zauważyłem, że wibruje tylko na biegu, więc to już ma związek z napędem (o ile moje domysły laika są słuszne). Chciałbym już pozbyć się problemu, bo są jeszcze inne rzeczy do roboty...np karoseria, lepsze hamulce, stab, zmiana opon, wydech, program.....i inne takie takie Zastanawiam się czy nie pójść w dwie nowe półosie i pozamiatane, załatwię temat łożysk i układu napędowego. Jak już ogarnę to fuckin drżenie, na pewno podzielę się informacją co wywróżyłem z mojej kuli imprezuli ;p
  2. ciągle nie mam kiedy odwieźć auta na wymianę łożysk, ale ostatnio zauważyłem jadąc w zakręcie, że jak przerzucam na luz wibracje ustają. Znowu wrzucam bieg, skręcam koła, dodaje gazu i wibruje, ale tylko na wrzuconym biegu. Boję się, że to już nie łożyska. czuję, że robi się mrocznie... skrzynia?
  3. zaryzykuję, napiszę co z tego wyszło, może problem hamulca też się rozwiąże
  4. jadę odebrać auto, dzwoniłem dziś do warsztatu i załamka. W warsztacie mechanicy nie widzą usterki... ale wiem, że nic mi się nie uroiło, sam nie jestem mechanikiem, więc jestem skazany na tułaczkę po kolejnych warsztatach. Czy znacie kogoś w okolicach Poznania (i nie tylko) kto zechciałby się podjąć takiego tematu?
  5. auto wstawione do warsztatu, na kontrolę/wymianę piast łożysk, po urlopie 20-go odbieram i napiszę co było
  6. zamieniane było, nie pomogło. Zostają mi zatem, piasty, łożyska, przeguby wewnętrzne. Jak uleczę GieTka, napiszę co było. Temat wpadającego hamulca, poruszę w kolejnym wątku, tylko mnie tak się zdarza???
  7. dzięki, mogłoby tak być, w warsztacie zero luzów, ale po kilku ostrych skrętach i dohamowaniach, wibracje powracają i już na każdym zakręcie w prawo je czuć. Skontroluje łożyska i piasty. W razie czego łożyska kupie nowe, a piast poszukam, nie wiem czy iść w nowe czy używki ale czy to możliwe że usterka pojawia się tylko przy skręcie w jedną stronę?
  8. Cześć, od niedawna jestem posiadaczem kultowego GT-ka 2.0 turbo w nadwoziu kombi. Auto kupione w średnim stanie blacharskim powoli wraca do sił. Niestety po wymianie pakietu startowego typu rozrząd, filtry , paski, świece, doszedłem do punktu w którym nie mogę ruszyć dalej. Jest to moje pierwsze subaru, więc jestem zielony jak trawa na wiosnę. Otóż przy skręcie w prawo, najczęściej odczuwalne na ślimakach przy zjeździe z autostrady, na trzecim lub drugim biegu, kierownica cała drży. Wrażenie jest takie jakby koła były niedokręcone. Przy jeździe na wprost lub skręcie w lewo auto prowadzi się idealnie. Sprawdzałem pod autem, był wyciek z osłony prawego przegubu. Do wymiany poszła osłona i przegub też. Pomogło do pierwszego poszalenia, i znowu wibruje as heel... Czy ktoś z Was spotkał się już z czymś takim. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i sugestie. Może ktoś ma podobny problem i ten wątek pomoże nie tylko mi. pozdrawiam wszystkich subaromaniaków
  9. helo, do Poznania dołączyła nowa wanna GT Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...