Skocz do zawartości

tropiciel

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Skype
    thefsol

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Brzeg
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 manual
    rocznik 2001
    Silnik EJ251
  • Zainteresowania
    IT / MTB

Ostatnie wizyty

66 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tropiciel

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem ze swoim Outbackiem 2.5 / rocznik 2001 . Przy podniesionym przodzie samochodu (auto na biegu jałowym) kołem prawie nie da się kręcić (ma olbrzymie opory, jakby był na biegu). Drugie przednie koło zachowuje się tak samo Gdy rozpędzonym autem jadę na biegu jałowym na łuku w lewo to czuję większy opór na przemian ze zwykłym oporem toczenia. 1,5 sekundy zwykłych oporów toczenia, 1 sekunda toczenia się ze zwiększonym oporem i tak na przemian Przy cofaniu coś dość głośno stuka (przeskakuje) w układzie napędowym. Gdy cofam, ale mam wciśnięte sprzęgło to niepokojący dźwięk znika. Czasami przy maksymalnie skręconej kierownicy, przy manewrowaniu coś (przeskakuje) niepokojący dźwięk w okolicy koła, to przeskakiwanie delikatnie odczuwalne jest na kierownicy. Czy znacie jakiś warsztat w okolicy Wrocławia/Opola który podjąby się regeneracji wiskozy? Ewentualnie może znacie kogoś kto chce sprzedać sprzęgło wiskotyczne. Czy opłaca się regenerowa? Czy ten opis regeneracji sprzęgła pomoże mi przy własnoręcznej regeneracji? http://www.landrover.jgora.pl/poradniki/land-rover-freelander/sprz%C4%99g%C5%82o-wiskotyczne/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...