Skocz do zawartości

DOMAN-CT

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Toruń
  • Auto
    Subaru XV 2,0 B Comfort CVT

Osiągnięcia DOMAN-CT

1

Reputacja

  1. Pana, który stwierdził, że to polift (2014) to zdecydowałem, że będę omijał. Zamiar był z góry taki, że zakładam u tego drugiego, ale szukałem drugiej opinii. Nie znam się na tyle, żeby jednoznacznie stwierdzić który mial rację, ale ten drugi jest bardziej uznaną marką i jego ocenie bardziej ufam, ponadto jego ocenę potwierdził inny gość od luzow... Też uznana marka. Dzięki za odpowiedzi.
  2. Cześć, odgrzewam kotleta... widzę, że na tym forum nie ma ani trochę porządku jeżeli chodzi o tematykę więc wrzucam swoje uwagi tutaj... kupiłem XV z 2014 roku (2,0 cvt), a że potrzebuję auto do dużych przebiegów (około 30-40 tys rocznie) to rozważam lpg, pojechałem w moim mieście w kilka miejsc. 1 miejsce to jeden z bardziej znanych warsztatów od lpg... Pan obejrzał silnik i powiedział, że on się nie podejmie, bo się nie zna aż tak dobrze... ale pojechaliśmy do jego kolegi, który ostatnio takie auto robił, kolega już jak wyszedł z warsztatu to powiedział "o! widzę, że to polift..." (jak wspomniałem wcześniej rocznik 2014) i uznał po oględzinach silnika, że to wielopunktowy wtrysk bezpośredni! Instalacja będzie kosztowała 6 tysięcy. Nie skomentowałem, tylko podziękowałem i pojechałem. Następnie odwiedziłem speca od regulacji luzu zaworowego, żeby ogólnie pogadać jak to wygląda i żeby zobaczył. Umówimy jakiś termin i zostawię mu auto na sprawdzenie luzów. Pan od luzów stwierdził, że to silnik z wielopunktowym wtryskiem pośrednim... Następnie udałem się do następnego speca od lpg, polecanego na forum lpg, podobno klienci z całej polski do pana przyjeżdżają... Pan po obejrzeniu silnika uznał, że to wielopunktowy wtrysk pośredni i że instalacja będzie kosztowała między 3,6 a 4 tysiące pln, w zależności od tego którą opcję wybiorę... Powiedział też, że warto się zastanowić nad dotryskiem benzyny w prędkościach obrotowych od 4-4,5 krpm żeby chłodzić zawory, żeby nie trzeba było ich tak często regulować... Teraz pytanie, jaka jest prawda z tym układem wtryskowym, ja się na tym na tyle nie znam, żeby jednoznacznie określić, który z panów ma rację? Polecacie koledzy jakieś szczególne produkty warte uwagi do zainstalowania, które używacie i polecacie?
  3. Witam się grzecznie bo rozważam zakup Subaru
×
×
  • Dodaj nową pozycję...