Silniki 2.0 cierpią na panewki, 2.5 na UPG i tłoki. Generalnie najlepiej nic nie kupować . TTTM.
Jakoś te samochody do tej pory jeździły i będą dalej jeździć. Po prostu trzeba sobie zdawać sprawę, że koszty imprezy turbo zazwyczaj na kosztach zakupu się nie kończą. I wydawanie całych uciułanych oszczędności na takie auto, bo zawsze się go chciało mieć, jest bez sensu. Drugie tyle trzeba trzymać w kieszeni w razie jakichś wpadek. Niestety bardzo często ludzie kupują te samochody i rozczarowani sprzedają po krótkim czasie, bo wcześniej nie zdawali sobie sprawy z kosztów jakie mogą dodatkowo wyjść. W imprezie akurat koszty paliwa są najmniejszym problemem i radzę to rozważyć wszystkim potencjalnym zainteresowanym .
Moglbys przyblizyc koszty utrzymania np WRX'a? To ze olej duzo czesciej trzeba zmieniac to wiem. Auto szybkie wiec tarcze klocki. Cos jeszcze?